Typhoon MotoRacing: Μια ελληνική φοιτητική ομάδα σε έναν παγκόσμιο θεσμό
Τον Οκτώβριο στην πίστα Aragon
18.02.2020
Ο διαγωνισμός MotoStudent πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στην πίστα MotorLand Aragon της Ισπανίας και συμμετέχουν πανεπιστήμια από όλον τον κόσμο
Στόχος να σχεδιάσουν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα τύπου Moto3, ικανοποιώντας τις τεχνολογικές απαιτήσεις που ορίζονται από τον διαγωνισμό.
Η ομάδα το 2016 έκανε το ντεμπούτο της στον διαγωνισμό με το πρώτο της μοντέλο, που ονομάζεται “Tyφ-One”. Αγωνίστηκε στην πίστα του MotoStudent IV στην κατηγορία βενζινοκίνητων. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά, καθώς κατακτήσαμε τη 2η θέση στο Business Plan και την 9η στη γενική κατάταξη, ανάμεσα σε 36 συμμετοχές.
Φέτος θα πάρει μέρος για μια ακόμη χρονια στον παγκόσμιο διαγωνισμό MotoStudent VI, ο οποίος θα διεξαχθεί στις 14-18 Οκτωβρίου 2020 και η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για τη φοιτητική ομάδα Tyφoon MotoRacing του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Η ομάδα βρίσκεται σε πυρετώδεις ρυθμούς καθώς έχει ολοκληρωθεί η περίοδος σχεδιασμού του τρίτου μοντέλου της και ξεκινάει η κατασκευαστική περίοδος.
Μέχρι σήμερα η ομάδα έχει υποβάλλει εντός προθεσμίας στο διαγωνισμό το Chapter A, τη θεωρητική ενότητα που απαιτεί ο διαγωνισμός, η οποία περιγράφει τα πρώιμα σχέδια της ομάδας για το τρίτο πρωτότυπό της με το όνομα «Κέρβερος». Αυτή τη στιγμή, η Tyφoon MotoRacing προετοιμάζει το επόμενο θεωρητικό κεφάλαιο, Chapter B, το οποίο παρουσιάζει τις δομικές και ρευστομηχανικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν μέχρι να οριστικοποιηθούν τα τελικά σχέδια του πρωτοτύπου, τα τελικά σχέδια και μελέτες που διεξήχθησαν για τη καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
Παράλληλα, στα εργαστήρια της Tyφοοn MotoRacing βρίσκεται το Kit που αποστέλλει ο διαγωνισμός σε όλες τις ομάδες, το οποίο υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν. Το Kit περιλαμβάνει ένα σετ ελαστικών Bridgestone, τον κινητήρα KTM RC 250cc, τον εγκέφαλο και τις δαγκάνες των φρένων της J.JUAN.
Από κατασκευαστικής σκοπιάς, στα χέρια της ομάδας βρίσκονται ήδη οι μπροστινές και πίσω αναρτήσεις του πρωτοτύπου, οι οποίες μελετήθηκαν και αγοράστηκαν με βάση τις απαιτήσεις μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Τέλος, η ομάδα έχει ήδη προβεί στην αγορά μερικών από τα υλικά του σκελετού, κυρίως αλουμίνιο και ατσάλι.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.