Αγώνες Εξωτερικού

WorldSBK: Bautista στην Honda, Redding στην Ducati

Το 2020 φέρνει νέα δεδομένα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  27.08.2019

Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες στο WorldSBK και αυτό οφείλεται στην απόφαση της Honda να πρωταγωνιστήσει στο θεσμό


Στις 12 Ιουνίου είχαμε γράψει πως η Honda σκοπεύει να μπει πολύ γερά στο παιχνίδι των superbike. Άλλωστε οι ορέξεις της είχαν αποκαλυφθεί από πέρσι, όταν αποφάσισε να επιστρέψει με full εργοστασιακή συμμετοχή στο Πρωτάθλημα.

Τότε είχαμε γράψει πως «έρχεται» μια νέα μοτοσυκλέτα και πάνω σε αυτήν η Honda θέλει να βάλει τον Zarco, που τότε υπήρχε μόνο φημολογία πως αποχωρεί από την KTM στο τέλος του 2019 και τον Bautista που εκείνη την εποχή κυριαρχούσε στο WorldSBK με την Ducati.

Σενάρια επιστημονικής φαντασίας για κάποιους, όμως για όσους παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις όλα τα παραπάνω είχαν βάση. Από τον αγώνα MotoGP του Mugello άρχισαν να ακούγονται όλα και πιο έντονα οι φήμες, η πρώτη εκ των οποίων φαίνεται να επιβεβαιώνεται.

Αν και ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ούτε από το HRC αλλά ούτε και από την Ducati Corse, ο Bautista «μετακομίζει». Κάτι που επιβεβαίωσε ο ίδιος στις δοκιμές του Portimao στις 24 Αυγούστου. «Στο τέλος της χρονιάς η συνεργασία μου με την Ducati ολοκληρώνεται».

Redding ducati

Η Ducati από την μεριά της δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και το 2020 θα εμπιστευθεί την Panigale V4 R σε δύο Βρετανούς. Τον «παλιό» Chaz Davies θα πλαισιώσει ο Scott Reddingπου αγωνίστηκε φέτος με την υπερμοτοσυκλέτα του Borgo Panigale στο Βρετανικό Πρωταθλημα Superbike (BSB).

Και ενώ όλοι προσπαθούν η Kawasaki δείχνει με τον Rea είναι έτοιμη για το πέμπτο συνεχόμενο με το πανίσχυρο Ninja ZX-10RR.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.