Marco Melandri: Τa highlights της καριέρας ενός μεγάλου (Video)
Ο Ιταλός βάζει τέλος στην αγωνιστική του καριέρα
10.07.2019
O Melandri αποφάσισε να «κρεμάσει τα γάντια του» στο τέλος τη σεζόν. Ας θυμηθούμε την καριέρα του ενός εκ των σημαντικότερων Ιταλών αναβατών τα 20 τελευταία χρόνια
Ο Melandri κατά την ταπεινή μας άποψη είναι από τους αναβάτες που άφησαν το στίγμα τους τόσο στο MotoGP όσο και στο WorldSBK. Μαζί με τον Dovizioso, τον Biaggi, τον Capirossi και φυσικά τον Rossi ανήκει στην ελίτ των Ιταλών αναβατών. Ο Marco στα 36 αποφάσισε να μην συνεχίσει και να δώσει τέλος στην πλούσια καριέρα του στον αγώνα του Qatar στις 26 Οκτωβρίου.
Το 1997 στο GP της Τσεχίας σε ηλικία 15 ετών και 24 ημερών έγινε ο νεότερος αναβάτης που συμμετέχει σε αγώνα 125GP
Σε ηλικία 15 ετών, 10 μηνών και 20 ημερών ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο (2ος στο ιταλικό GP). Το ρεκόρ κράτησε για 10 χρόνια.
Το 1998 είναι ο καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος στην κατηγορία (3ος με 2 νίκες, 5 δεύτερες και 1 τρίτη)
Το 1999 χάνει τον τίτλο για μόλις έναν βαθμό
Το 2000 παίρνει μεταγραφή από την Honda στην Aprilia στα 250GP
Το 2002 αναδεικνύεται Πρωταθλητής στην κατηγορία. Γίνεται ο νεότερος που καταφέρνει κάτι τέτοιο καταρρίπτοντας το ρεκόρ του Rossi.
Στην Ιαπωνία το 2003 συμμετέχει για πρώτη φορά στο MotoGP με την ομάδα της Yamaha. Ένα χρόνο μετά στο GP της Catalunya ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο (3ος)
Το 2005 η Honda είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του. Η RCV ταιριάζει καλύτερα στον Melandri. Το τέλος του Πρωταθλήματος τον βρίσκει στην δεύτερη θέση (2 νίκες, 2 δεύτερες, 3 τρίτες) πίσω από τον Valentino Rossi.
Το Πρωτάθλημα του 2006 είναι το καλύτερο στην καριέρα του. Μαζεύει 228 βαθμούς, 24 λιγότερους από τον Πρωταθλητή Nicky Hayden. Κατακτά 3 νίκες, 1 δεύτερη και 3 τρίτες θέσεις.
Ωστόσο συμμετείχε σε ένα από τα ανατριχιαστικότερα ατυχήματα στο MotoGP χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί
Από το 2007 έως το 2010 αγωνίζεται με Honda, Kawasaki και Ducati και παραμένει ανταγωνιστικός.
Το 2011 κάνει την μεγάλη αλλαγή στην καριέρα του. Υπογράφει με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στο WorldSBK. Δείχνει αμέσως την κλάση του. Τερματίζει 2ος στον Πρωτάθλημα με 15 θέσεις στο βάθρο.
Το 2012 υπογράφει με την BMW και τις «χαρίζει» την πρώτη της νίκη στο WorldSBK. Συνολικά ανεβαίνει 6 νίκες και τερματίζει 3ος στο Πρωτάθλημα. Το 2013 συνεχίζει στην BMW και καταφέρνει να συγκεντρώσει ακόμη περισσότερους βαθμούς.
Το 2014 πηγαίνει στην Aprilia παίρνει 6 νίκες και τερματίζει 4ος.
Το 2015 επιστρέφει στο MotoGP. Οι οχτώ αγώνες που συμμετέχει είναι και οι τελευταίοι στο κορυφαίο Πρωτάθλημα.
Το 2016 δεν συμμετέχει σε κανένα πρωτάθλημα. Το 2017 υπογράφει στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati στο WorldSBK, όπου μένει για 2 χρόνια, τερματίζοντας την πρώτη χρονιά 4ος και την δεύτερη στην 5η θέση.
Το 2019 ηγείται των προσπαθειών της Νο2 ομάδας της Yamaha στο WorldSBK.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.