Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Το «κουτάλι»

Όλοι θέλουν να το χρησιμοποιήσουν


30.04.2019

Η Honda το χρησιμοποιεί ήδη, ο Rossi το θέλει στο M1, η KTM σύντομα θα το τοποθετήσει και η Aprilia το εξελίσσει

Η χρησιμοποίηση του αεροδυναμικού βοηθήματος στο τελείωμα το της καρίνας του φέρινγκ που χρησιμοποίησε η Ducati και ξεσήκωσε αντιδράσεις ως προς την νομιμότητά του φαίνεται να υιοθετείται πλέον και από άλλες ομάδες.

motogp spoiler 2

Είδαμε ήδη κάτι παρόμοιο στις εργοστασιακές Honda στον αγώνα του Austin. Κάτι αντίστοιχο τοποθετήθηκε και στην KTM RC16, που όπως και στην Yamaha M1, τοποθετήθηκε για να βελτιώσει το κράτημα της μοτοσυκλέτας σε βρεγμένο τερέν.

Ο Rossi «πιέζει» τους αεροδυναμιστές και μηχανικούς της Yamaha για την χρησιμοποίηση ενός αντίστοιχου αεροδυναμικού βοηθήματος και σε στεγνό τερέν, θεωρώντας πως έτσι μπορεί να πάρει το μέγιστο των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας του. Έχει επίσης εκφράσει την άποψη πως το «κουτάλι» όπως έχει ονομαστεί, μπορεί να λύσει το πρόβλημα υπερθέρμανσης του πίσω ελαστικού.

motogp spoiler 4

Οι μηχανικοί της KTM έχουν ήδη προχωρήσει στην κατασκευή και τοποθέτηση ενός αντίστοιχου τμήματος στο πίσω μέρος της RC16, που βοηθάει σε περίπτωση που ένας αγώνας διεξαχθεί σε βρεγμένη πίστα. Το είδαμε στον αγώνα του Austin και δεν αποκλείεται η Αυστριακή εταιρεία να το τοποθετήσει στις μοτοσυκλέτες των Zarco και Espargaro στον επόμενο στην πίστα της Jerez στις 5 Μαΐου.

Η ομάδα που είχε πρωτοστατήσει στις αντιδράσεις για την χρησιμοποίηση του spoiler από την Ducati, η Aprilia, ακούγεται επίσης πως εξελίσσει κάτι αντίστοιχο για την RS-GP. Για την μόνη που δεν υπάρχει κάποια πληροφόρηση ακόμη, είναι η Suzuki. Σίγουρα όμως η εταιρεία του Hamamatsu θα θελήσει να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να δώσει ένα τέτοιο εξάρτημα.

motogp spoiler 3

Μετά το σήριαλ με τα winglets στο φέρινγκ, που τελικά υιοθετηθήκαν απ’ όλους τους κατασκευαστές, ένα ακόμη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αφορά το «κουτάλι» στον πίσω τροχό. Απλά να θυμίσουμε πως και τότε, όπως και τώρα η Ducati ήταν αυτή που είχε δείξει το «δρόμο» στους υπόλοιπους. Όταν έχεις τον ingegnere Dall’ Ignia στις τάξεις σου είσαι πρωτοπόρος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick MotoGP 2024 δίνουν στους αναβάτες αυτοπεποίθηση σε μια βρώμικη και ολισθηρή πίστα, χάρη στα νέα μείγματα γόμας
Loris Capirossi και Luigi Dall’ Igna εκφράζουν τους προβληματισμούς τους για τις ταχύτητες που συνεχώς αυξάνονται
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την συμμετοχή της στον θρυλικό αγώνα αντοχής με μια ειδική έκδοση του GSX-R που θα χρησιμοποιεί βιώσιμα εξαρτήματα και καύσιμα
Δεύτερος αγώνας για τα superbike και τα απρόσμενα αποτελέσματα συνεχίζονται

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.