Kawasaki MotoGP style extreme motorcycle: O "master" Yoda μίλησε
O «Πόλεμος του WorldSBK»
22.04.2019
O Ichiro Yoda κήρυξε την αντεπίθεση των «πράσινων» στο WorldSBK
Το 11-0 «πονάει», εκνευρίζει ακόμη και τους μειλίχιους Ιάπωνες. Η υπεροχή του Alvaro Bautista και της Ducati Panigale V4R, με τις ευλογίες των διοργανωτών, έχουν βάλει σε ρόλο κομπάρσου τον πολυπρωταθλητή Jonathan Rea και την Kawasaki ZX-10RR. Τέσσερις αγώνες «άντεξαν» οι Ιάπωνες του Akashi το «μαρτύριο». Να βλέπουν το υπερόπλο τους μέχρι πέρσι να τερματίζει μια ντουζίνα δευτερόλεπτα πίσω από την κόκκινη βολίδα που το V4 μοτέρ της γυρίζει ξέφρενα έως τις 16.000 στροφές, την στιγμή που ο τετρακύλινδρος σε σειρά των «Ninja» έχει «κόφτη» στις 14.600!
Τα στόματα άνοιξαν και αυτός που βγήκε μπροστά ήταν ένας από τους σημαντικότερους που δουλεύουν στο Akashi. O αρχιμηχανικός της KRT (Kawasaki Racing Team) Ichiro Yoda, με πάνω από 12 χρόνια στo MotoGP και WorldSBK, τα είπε όλα. Άλλωστε μπορεί να μην μιλάει συχνά, αλλά όταν αποφασίζει να το κάνει, αυτά που λέει έχουν μεγάλη βαρύτητα.
Ο «master» Yoda είπε πως «έχουμε να ανταγωνιστούμε μια μοτοσυκλέτα MotoGP, που είναι πολύ δύσκολο να νικήσουμε. Το Panigale V4R στο μόνο που διαφέρει από τα πρωτότυπα του MotoGP είναι τα ελαστικά. Ακόμη και έχουμε την ευκαιρία στο μέλλον να χρησιμοποιήσουμε νέα εξαρτήματα θα είναι πολύ δύσκολο να μειώσουμε τις υφιστάμενες διαφορές.»
«Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προετοιμαστούμε για την επόμενη χρονιά και να φτιάξουμε μια MotoGP style Kawasaki, όπως έκανε και η Ducati. Πρέπει να στοχεύσουμε σε μια extreme μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής – 500 μονάδες φτάνουν για να ομολογκαριστεί.»
Συνέχισε κάνοντας αυστηρή κριτική στους διοργανωτές του θεσμού. «Πρέπει να μας διευκρινίσουν πώς να πορευτούμε τα επόμενα χρόνια. Η φιλοσοφία των Superbike ήταν βασισμένη στις μοτοσυκλέτες παραγωγής με γνώμονα το μειωμένο κόστος. Όλα άλλαξαν με την άφιξη του V4R, μιας και μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που κοστίζει 40.000€.»
«Αν χρειάζεται τα κατασκευάσουμε μια MotoGP style Kawasaki πρέπει να αρχίσουμε να το κάνουμε τώρα. Έχουμε εμπειρία από το MotoGP και δεν θα είναι πρόβλημα να εξελίξουμε έναν νέο τετρακύλινδρο κινητήρα. Αν η Ducati συνεχίσει σε αυτό το επίπεδο, τότες η μόνη λύση είναι να κατασκευάσουμε μια νέα μοτοσυκλέτα για το 2020».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.