WorldSBK: Προσπάθεια για εξισορρόπηση του ανταγωνισμού
Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς
11.04.2019
Οι διοργανωτές του WorldSBK αποφάσισαν να μειώσουν το όριο περιστροφής του V4 κινητήρα της Ducati
Μετά από εννέα νίκες της Ducati σε ισάριθμα σκέλη στους τρεις πρώτους αγώνες του Πρωταθλήματος, οι διοργανωτές αποφάσισαν να θέσουν σε ισχύ τους κανονισμούς. Όπως έγινε και πέρσι με την Kawasaki, αποφασίστηκε να «κόψουν» στροφές από την Ducati. Και έτσι ο V4 θα στροφάρει πλέον μέχρι τις 16.100 σ.α.λ., αντί για τις 16.350, την στιγμή που οι Kawasaki, που θεωρούνται οι κύριο αντίπαλοι των Ducatι, έχουν όριο περιστροφής της 14.600 σ.α.λ. Να σημειωθεί εδώ πως στην Ιαπωνική εταιρεία δεν επιτρέπεται αύξηση ορίου περιστροφής.
Ωφελημένη από τον κανονισμό βγήκε η Honda που πλέον οι κινητήρες της έχουν «κόφτη» στις 15.050 στροφές , 500 περισσότερες από σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποίησε στο Phillip Island, στo Βuriram και στην Aragon. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως θα δούμε τον Camier με τον Kiyonari να παλεύουν με τις Ducati, τις Kawasaki και τις Yamaha για μια θέση στο βάθρο.
Η μοναδική ομάδα που μπορεί να δεχθεί μείωση είναι η BMW και αυτό θα μπορεί να γίνει μετά το τέλος και του μεθεπόμενου αγώνα στην Imola στα μέσα Μαΐου.
Όπως καταλαβαίνετε τίποτα από τα παραπάνω δεν θα διαταράξει τις ισορροπίες που υπάρχουν τώρα στο Πρωτάθλημα και θα αποτελεί είδηση αν ο Bautista με την Panigale V4R, χάσουν κάποιο σκέλος, «στα ίσια» από κάποιον από τους αντιπάλους τους
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.