WSBK 2019: Τρία σκέλη και ένα session δοκιμών
Ανούσιες επεμβάσεις στο format των αγώνων
12.12.2018
H FIM εξέδωσε τους νέους κανονισμούς, βάση των οποίων θα διεξάγονται οι αγώνες του WSBK από το Πρωτάθλημα του 2019
Το νέο πρόγραμμα επηρεάζει τόσο τις χρονομετρημένες δοκιμές όσο και τους αγώνες. Η διαδικασία με τις δύο Superpole καταργείτε και αντικαταστάθηκε με ένα session για το WSBK και το WSSP
Οι δοκιμές θα καθορίσουν τις θέσεις στο grid του αγώνα του WSSP της Κυριακής και του Α΄ σκέλους του WSBK που θα γίνει το Σάββατο και του αγώνα sprint που θα γίνει την Κυριακή
Ο αγώνας sprint θα έχει διάρκεια 10 γύρους και θα ονομάζεται Tissot Superpole. Θα καθορίσει τις εννέα πρώτες θέσεις του grid του Β΄ σκέλους της Κυριακής.
Οι θέσεις από το 10 και πίσω καθορίζονται από τους χρόνους της Superpole του Σαββάτου
Η κατηγορία WSBK "χάνει" ένα session ελεύθερων δοκιμών.
Ο αγώνας Tissot Superpole θα μετράει κανονικά στο πρωτάθλημα, αλλά θα βαθμολογείται με λιγότερους βαθμούς καθώς πρόκειται για μικρότερης διάρκειας αγώνα.
Ο νικητής θα παίρνει 12 βαθμούς, ο δεύτερος 9, ο τρίτος 7, ενώ από τις θέσεις 4 έως 9 οι βαθμοί θα είναι 6, 5, 4, 3, 2 και 1 αντίστοιχα.
Τα δύο κανονικά σκέλη θα συνεχίσουν να βαθμολογούνται σύμφωνα με το υπάρχον σύστημα.
Η νίκη στην Tissot Superpole δεν θα υπολογίζεται στα στατιστικά του αναβάτη. Στο τέλος της σεζόν του 2019, στο WSBK θα έχουν διεξαχθεί 26 σκέλη σε 13 αγώνες.
Ο αγώνας Superpole σύμφωνα με τους διοργανωτές, είναι ένας προκριματικός, που αλλάζει τις θέσεις στο grid και προσθέτει νέο ενδιαφέρον στους θεατές της Κυριακής.
Η προσωπική μας άποψη είναι πως το format με ένα σκέλος το Σάββατο και ένα την Κυριακή απέτυχε, διότι ο λιγοστός κόσμος που πήγαινε να δει τους αγώνες δεν μπορούσε να επιστρέφει στην πίστα για να δει και τα δύο σκέλη. Οπότε μοιραζόταν στις δύο ημέρες με το θέαμα στις κερκίδες να είναι απογοητευτικό. Με τον «μικρό» αγώνα, το Β’ σκέλος και το WSSP, της Κυριακής, οι διοργανωτές θέλουν ξεκάθαρα νa στρέψουν το κοινό προς σε αυτή την ημέρα. Οπότε το Σάββατο οι πίστες θα είναι άδειες και του χρόνου τέτοια εποχή ίσως να γράφουμε για κατάργηση του Α’ σκέλους του Σαββάτου και μετατόπιση του την Κυριακή μαζί με το Β. Όπως παλιότερα δηλαδή.
Η θεσμοθέτηση του αγώνα sprint δεν θα δώσει τίποτα στο Πρωτάθλημα, που από τότε που το διοργανώνει η Dorna χάνει συνεχώς το κύρος του. Το μόνο που θα κερδίσουν οι Ισπανοί είναι τα χρήματα της Tissot που θα είναι ο μεγάλος χορηγός του μικρού αγώνα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.