30.11.2018
Ο Takaaki Nakagami αφού εξέπληξε του πάντες με την απόδοσή του την πρώτη ημέρα των δοκιμών στη Jerez, εντυπωσίασε κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο τη δεύτερη ημέρα
Ο Ιάπωνας πάνω στην RCV του 2018, της LCR Idemitsu Honda, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1.37.945 κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του στον 63o από τους 66 γύρους που πραγματοποίησε. Όπως και η Ducati με τους Petrucci και Dovizioso την πρώτη ημέρα, έκανε το 1-2 με τον Πρωταθλητή Marquez και είναι μόλις 0.025 δευτ. πίσω από τον Nakagami. Την πρώτη τριάδα «έκλεισε» ο Maverick Vinales με την Yamaha M1.
Honda
Στην Honda έχουν επικεντρωθεί στις δοκιμές διάφορων νέων εξαρτημάτων με τον Marquez να αποτελεί τον οδηγό εξέλιξης τη δεδομένη στιγμή. Ο Ισπανός δήλωσε ικανοποιημένες με τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στον κινητήρα και από και στο εξής θα ασχοληθεί με το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας.
Ο Jorge Lorenzo δείχνει πως συνηθίζει την μοτοσυκλέτα της Honda. Μετά από 65 γύρους έκανε χρόνο 1.38.105, μένοντας πίσω από τον Vinales για μόλις 0.039 δευτ. Ήταν το τρίτο RCV στις τέσσερις πρώτες θέσεις.
Yamaha
O Vinales :ήταν και τη δεύτερη ημέρα το κορυφαίο Yamaha των δοκιμών. Δοκιμάζοντας τους νέους κινητήρες κατάληξε μια πιο θα συνεχίζει την επόμενη σεζόν δηλώνοντας πως πλέον έχει μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Όμως ο team mate του, Valentino Rossi, έχει αντίθετη άποψη, κάνοντας πολύ «σκληρές» δηλώσεις. Ο 9 φορές Πρωταθλητής είπε πως ο νέος κινητήρας είναι πολύ καλός για την τέταρτη θέση – αν πέσει κάποιος! Αυτό το έδειξε και ο καλύτερος χρόνος τους μετά από 67 γύρους. Ήταν 1.38.596 μένοντας 0,651 δευτ. πίσω από τον πρώτο.
Στην Petronas Yamaha έχουν κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένοι γιατί ο Franco Morbidelli ήταν για μια ακόμη φορά πολύ γρήγορος στην δεύτερη επαφή του με την M1. Me 0,173 διαφορά από τον Nakagami ήταν ο 6ος ταχύτερος. Ο Fabio Quartaro έκανε τον 12ο χρόνο με 1.38.761.
Ducati
H ομάδα με τις λιγότερες ανάγκες εξέλιξης νέων μερών δείχνει να είναι η Ducati, όπως επιβεβαίωσε και ο Andrea Dovizioso που έκανε μετά από 44 γύρους τον 8ο καλύτερο χρόνο. Ο Petrucci ήταν και τη δεύτερη μέρα ο ταχύτερος της ομάδας καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση με 1.38.109, ενώ σε ρόλο test rider για δεύτερη ημέρα (αντικαθιστά τον τραυματία Pirro), ο Alvaro Bautista, μέλος της εργοστασιακής ομάδα στο WSBK ήταν ο 16ος ταχύτερος.
Ο Miller δοκιμάζοντας διάφορα set up έκανε τον 7ο καλύτερο χρόνο , ο ομόσταυλός του στην Alma Prama Ducati, Francesco Bagnaia ήταν 9ος και ο ταχύτερος rookie.
Suzuki
O Rins συνεχίζοντας τις δοκιμές του νέου κινητήρα με διαφορετικά πλαίσια ήταν 10ος με 0,577 δευτ. από τον Nakagami. O Joan Mir ξεπερνώντας την πτώση της πρώτης ημέρας ήταν 14ος και ο αναβάτης εξέλιξης Sylvain Guintoli 22ος.
Aprilia
O Iannone μετά την πτώση της πρώτης ημέρας, συμμετείχε με τραυματισμένο πόδι την δεύτερη ημέρα των δοκιμών. Γι αυτό το λόγο πραγματοποίησε μόλις 36 γύρους κάνοντας μόλις τον 18ο χρόνο. Aleix Espargaro και οι δύο αναβάτες εξέλιξης, Bradley Smith και Matteo Baioco έκαναν χρόνος από 2,2 έως 3,9 δευτ. από την κορυφή, δείχνοντας πως χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει η Aprilia ανταγωνιστική στο MotoGP.
KTM
Για μία ακόμη φορά ο Pol Espargaro ήταν ο ταχύτερος της αυστριακής ομάδας με 1.39.144 μετά από 60 γύρους. Ο Johann Zarco προσπαθώντας να μάθει τον τρόπο λειτουργίας της RC16 έμεινε 7 δέκατα πίσω από τον team mate του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.