Η Ten Kate Racing χρεοκοπεί και μηνύει την Honda!
Μετά από 18 χρόνια οι δρόμοι τους χωρίζουν
28.11.2018
Μία από τις μακροβιότερες συνεργασίες στον χώρο των αγώνων μοτοσυκλέτας λαμβάνει τέλος και όπως όλα δείχνουν το «διαζύγιο» δεν θα είναι «βελούδινο»
Μετά από 18 χρόνια και 10 Παγκόσμιους τίτλους ο ιδιοκτήτης της ολλανδικής ομάδας ασκεί νομική δίωξη εναντίον της ιαπωνικής εταιρείας. Ο Ronald Ten Kate κατηγορεί την Honda για απρεπή συμπεριφορά.
Όλα ξεκίνησαν όταν το HRC (Honda Racing Corporation) ανακοίνωσε μετά τον τελευταίο αγώνα στο Κατάρ, πως στο Πρωτάθλημα World SΒΚ του 2019 θα επιστρέψει με πλήρως εργοστασιακή ομάδα συνεργαζόμενο με την Moriwaki και την Althea Racing. O Ten Kate υποστηρίζει πως δεν γνώριζε τίποτα για τη λήξη της συνεργασία με το HRC και για αυτό έχει ξεκινήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες για την διασφάλιση των συμφερόντων του ιδίου και της ομάδας.
Η επισημοποίηση της συμμετοχής του HRC ήρθε στην EICMA του Μιλάνου όπου και ανακοινώθηκαν οι δύο αναβάτες της ομάδας, που θα είναι ο Leon Camier και o Ryuichi Kiyonari. Η Honda συμμετείχε με εργοστασιακή ομάδα στο World SBK το 2002. Από τότε η Ten Kate συνεργαζόταν με την Honda Ευρώπης, η οποία λειτουργεί ανεξάρτητα από την μητρική Honda.
H Ten Kate είχε συμμετοχές στις κατηγορίες Superbike, Supersport και Superstock και έχει κερδίσει 10 τίτλους
Τίτλοι
2014 Michael van der Mark (WorldSSP)
2010 Kenan Sofuoğlu (WorldSSP)
2008 Andrew Pitt (WorldSSP)
2007 James Toseland (WorldSBK)
2007 Kenan Sofuoğlu (WorldSSP)
2006 Sébastien Charpentier (WorldSSP)
2005 Sébastien Charpentier (WorldSSP)
2004 Karl Muggeridge (WorldSSP)
2003 Chris Vermeulen (WorldSSP)
H Ten Kate είναι ο μεγαλύτερος dealer της Honda την βόρεια Ευρώπη. Το τέλος της συνεργασία των δύο πλευρών στους αγώνες δεν θα επηρεάσει τη σχέση τους σε εμπορικό επίπεδο.
Για αυτήν την εξέλιξη έκανε δηλώσεις και ο 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής SBK, Jonathan Rea, ο οποίος ως μέλος της Honda Ten Kate κατέκτησε τις πρώτες 15 νίκες της καριέρας του.
«Πιστεύω πως η απόφαση της Honda να επιστρέψει στο WorldSBK θα βοηθήσει πολύ το επίπεδο του ανταγωνισμού, αλλά λυπάμαι για την Ten Kate Racing. Όταν το HRC πήρε την απόφαση να αποχωρίσει από το Πρωτάθλημα, η Ten Kate Racing υπήρξε άξιος εκπρόσωπος τους εταιρείας χωρίς να έχει εργοστασιακή υποστήριξη. Εξέλιξε κινητήρες και ηλεκτρονικά με την Cosworth, επενδύοντας πολλά στην έρευνα και εξέλιξη των πλαισίων. Το HRC επέστρεψε και έβαλε στο περιθώριο την Ten Kate. Όταν ήμουν στην ομάδα ήταν δύσκολο να πιστέψεις πως ήταν μια ιδιωτική και όχι εργοστασιακή. Πέρασα πολλά χρόνια μαζί τους και θα έχουν πάντα μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου»
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.