26.11.2018
Η μετάβαση από τους κινητήρες της Honda σε αυτούς της Triumph άρχισε και όλοι οι αναβάτες προσπάθησαν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που φέρνει το Πρωτάθλημα του 2019
Από τους τρετρακύλινδρους των 600 κ.εκ. οι ομάδες και οι αναβάτες πρέπει να ξεχάσουν όσα ήξεραν έως τώρα και να αρχίζουν να συνηθίζουν τη συμπεριφορό και τον τρόπο που αποδίδει ο τρικύλινδρος των 765 κ.εκ.
Οι τριήμερες δοκιμές «σημαδεύτηκαν» από τον τραυματισμό του Πρωταθλητή της Moto3 και φετινού rookie στη Moto2, Jorge Martin (έσπασε το πόδι του). Ο Ισπανός αντικαταστάθηκε από τον συμπατριώτη του Iker Lecuona. Η βροχή έκανε στην ουσία διήμερες τις δοκιμές αφού την τελευταία ημέρα ελάχιστοι αναβάτες βγήκαν στην γεμάτη νερά πίστα. Την πρώτη ημέρα οδήγησαν για πολλές ώρες σε βρεγμένο, ενώ τη δεύτερη «έγραψαν» γύρους μόνο το πρωί εξαιτίας και πάλι της βροχής.
Παρά τις δυσκολίες ο Luca Marini που ήταν ο ταχύτερος, σημείωσε χρόνο ταχύτερο από αυτόν του ρεκόρ pole position της Jerez. Οι μοτοσυκλέτες με πλαίσια της Kalex σημείωσαν τους 10 από τους 11 καλύτερους χρόνους, κάτι που σημαίνει πως θα έχουν και πάλι τον πρώτο λόγο. Μόνο η Speed Up του Jorge Navarro κατάφερε να μπει «σφήνα» στις Kalex κάνοντας τον 6ο ταχύτερο χρόνο.
Η πρώτη KTM με τον Brad Binder ήταν 13η, μια θέση πάνω από την «πρωτάρα» MV Agusta του Stefano Manzi.
Τη σκυτάλη παίρνει η κατηγορία MotoGP στις 28 και 29 Νοεμβρίου στην ίδια πίστα. Εδώ μπορείτε να δείτε το πλήρες πρόγραμμα των δοκιμών όλων των κατηγοριών.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.