04.10.2018
Αφού έριξε πρωτοφανές κράξιμο στην Aprilia, δεν τον προτίμησε καμία ομάδα στη Moto2 και δεν βρήκε πρωταγωνιστικό ρόλο στο WorldSBK, o Βρετανός επέστρεψε στα πάτρια εδάφη
Ο Redding δεν μασάει τα λόγια του και φαίνεται να το πληρώνει ακριβά, αν και κατά τη γνώμη μας δεν είναι μόνο αυτή η αιτία που έφαγε «πόρτα» από τo MotoGP. Δεν δίστασε να πει πως η μοτοσυκλέτα της Aprilia έτσι όπως είναι τώρα δεν έχει καμία ελπίδα. Στη συνέχεια και αφού είδε την ομάδα του να ανανεώνει το συμβόλαιο με τον Espargaro και να παίρνει τον Iannone, αυτοπροτάθηκε στην νεοσύστατη ομάδα της SIC Yamaha.
Στo MotoGP δεν υπήρχε χώρος για έναν μέτριο αναβάτη σαν τον Redding. Έτσι ο Βρετανός στράφηκε στη Moto2, όπου και εκεί δεν βρήκε ομάδα. Στο WorldSBK ήθελε να πάει σε ομάδα που αποδεδειγμένα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Δηλαδή σε μία εκ των Kawasaki, Ducati, Yamaha στις οποίες το ρόστερ έχει κλείσει για το 2019.
Έτσι ήρθε η πρόταση από την ομάδα του Paul Bird που συμμετέχει στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Supebike (BSB), που ο Redding αποδέχθηκε. Το 2019 θα τον δούμε ξανά πάνω σε μια Ιταλίδα αλλά όχι Aprilia. Η Ducati Panigale V4 θα είναι η μοτοσυκλέτα που θα βοηθήσει τον Redding να πρωταγωνιστήσει στο BSB.
Σε δηλώσεις του είπε πως ανησυχεί για την κατάσταση σε ορισμένες πίστες που διεξάγεται το Πρωτάθλημα. Η συμμετοχή του πάντως σε ένα νέο θεσμό, με εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα και ελαστικά, σε πίστες που δεν γνωρίζει είναι μια πρόκληση στην καριέρα του.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.