Η Yamaha κερδίζει τo “κάμαρι” των ιαπωνικών αγώνων μοτοσυκλέτας
Τέσσερα στα τέσσερα με το νέο R1
30.07.2018
Η Yamaha έγραψε ιστορία παίρνοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της στον οχτάωρο αγώνα της Suzuka
Από το 2015 που παρουσιάστηκε το νέο R1 μέχρι και φέτος η Yamaha δεν έχει χάσει τον θρυλικό αγώνα. Πάντως οι 199 γύροι πρέπει να φάνηκαν μια αιωνιότητα για τους Alex Lowes και Michael van der Mark οι οποίοι τα έβγαλαν πέρα μόνοι τους μετά τον τραυματισμό στον ώμο του Katsuyuki Nakasuga στα δοκιμαστικά του Σαββάτου.
Η Kawasaki ήταν φέτος το φαβορί και μετά το περιστατικό με τον Nakasuga και την pole position του Jonathan Rea όλοι πίστεψαν πως μετά από 25 χρόνια η νίκη θα πάει στους Ninja. To ΖΧ-10RR ήταν το ταχύτερο καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα όμως η ομάδα της Yamaha παρέδωσε μαθήματα αξιοπιστίας ενώ έμεινε συγκεντρωμένοι στο στόχο της και τις 8 ώρες του «εξωφρενικού» φετινού αγώνα.
Μια ημέρα πριν ένας τυφώνας είχε σαρώσει την περιοχή και ο οχτάωρος άρχισε με βροχή. Αρχικά η ομάδα της Honda πήρε το προβάδισμα με τον Takahshi να μένει μπροστά από την Kawasaki του Haslam.
H Yamaha με τον van der Mark ήταν στην τέταρτη θέση και λίγο αργότερα όταν η πίστα στέγνωσε πρώτα ο Guintoli και στη συνέχεια ο Ολλανδ¨ος μπήκαν στα pits για να αλλάξουν ελαστικά.
Λίγο αργότερα και ο Rea τους ακολούθησε και όταν πιο είχαν βάλει όλη slick ελαστικά οι τρεις προπορευόμενες ομάδες είχαν διαφορά μερικών δεκάτων μεταξύ τους. Ο αγώνας δεν θύμισε, endurance αλλά SBK.
H μία ομάδα διαδεχόταν την άλλη στο προβάδισμα. Στα μέσα του αγώνα το ZX-10RR έμεινε από βενζίνη και ο Rea είχε πτώση την στιγμή που είχε ξαναπιάσει η βροχή και ο Βρετανός ήταν ακόμη μα τα slick στην πίστα.
Ο Jacobsen με την Honda CBR1000RR πήρε την πρωτοπορία, όμως η είσοδος και παραμονή του safety car, έφερε τον van der Mark πίσω από τον αναβάτη της Honda.
Όταν έγινε η αλλαγή αναβατών, ο Lowes βγήκε στην πίστα και ήταν ο ταχύτερος προτού του ανακόψει το ρυθμό και πάλι το safety car. Τελικά όμως οι Lowes και van den Mark διεύρυναν το ρεκρό της Yamaha στον αγώνα με τέσσερις νίκες στη σειρά.
Στην επανεμφάνισή της με εργοστασιακή ομάδα μετά το 2008 η Honda ήταν δεύτερη, αλλά πανηγύρισε τον τίτλο στον Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance με την F.C.C. TSR Honda. Στην τρίτη θέση τελικά βρέθηκε η ομάδα της Kawasaki, που σίγουρα αν δεν είχε πέσει ο Rea θα τερμάτιζε ψηλότερα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.