Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Barcelona: Ο Jorge πήρε το όπλο του

Ο Lorenzo έκανε το δύο στα δύο και δείχνει προσαρμόστηκε για τα καλά στην Ducati


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  18.06.2018

Ο Ισπανός σε έναν αγώνα που κράτησε ουσιαστικά μόνο τρεις γύρους κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του με την Desmosedici GP18

 

 


Ίσως η πιο ξέφρενη μεταγραφική περίοδος των τελευταίων ετών έφτασε στο τέλος της μετα την ανακοίνωση του Jorge Lorenzo από την ομάδα της Honda. Το μέλλον προμηνύεται εκρηκτικό με τους δύο καλύτερους Ισπανούς αναβάτες των τελευταίων ετών να σμίγουν στα box της Repsol Honda.
Στη συνέχεια σαν domino έκλεισαν γρήγορα γρήγορα και οι υπόλοιπες σημαντικές θέσεις στο grid με ελάχιστες πλέον να απομένουν και μεγαλύτερο ερωτηματικό παραμένει αν θα δημιουργηθεί “δορυφορική” ομάδα Yamaha.


Mont 8

Πολλοί οι Ισπανοί αναβάτες που αγωνιζόντουσαν “εντός έδρας” στην πίστα της Καταλωνίας η οποία στρώθηκε με νέα άσφαλτο και τους περίμενε

Ο Jorge Lorenzo (Ducati Team) με τη φόρα από τον αγώνα του Mugello πήρε την παρθενική pole position με την ομάδα της Ducati. Ο Marc Marquez (Repsol Honda) απο τη δεύτερη θέση έδειχνε όμως εξίσου δυνατός. Ο ''αρνούμαι να πέσω'' Ισπανός αναβάτης πραγματοποίησε ένα απίστευτο “σώσιμο” για άλλη μια φορά στο FP4. Το μενού αυτή τη φορά είχε το πόδι του Ισπανού να κρατάει την Honda του όρθια για “πολλά και με πολλά” χιλιόμετρα, από το την είσοδο μέχρι την έξοδο της στροφής…

 




Ο Andrea Dovizioso (Ducati Team) έκλεισε την πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης με τον ίδιο να δηλώνει όμως εξαιρετικά προβληματισμένος με τα ελαστικά της Michelin.
Δεν ήταν ο μόνος βέβαια μιας και πολλοί αναβάτες εξέφρασαν τα παράπονα τους πως η γαλλική εταιρεία ελαστικών δεν είχε κάνει καλή δουλεια για την πίστα της Βαρκελώνης. Η άσφαλτος είχε φτιαχτεί από την αρχή και οι τρεις γόμες της Michelin έδειχναν να έχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους, κάνοντας την σωστή επιλογή ελαστικών ιδιαίτερα δύσκολη.

Έτσι αναμενόταν την Κυριακή οι περισσότεροι αναβάτες να κάνουν ένα αγώνα τακτικής και να προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα ελαστικά τους σε καλή κατάσταση μέχρι το τέλος. Όλοι οι προπορευόμενοι αναβάτες επέλεξαν την μαλακή γόμα με τους Marc Marquez και Dani Pedrosa(Repsol Honda) να κάνουν τη διαφορά επιλέγοντας τη σκληρή και μεσαία γόμα αντίστοιχα.

 

Mont 3


Ο Lorenzo και ο Marquez πραγματοποίησαν μια φανταστική εκκίνηση με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να καταφέρνει να στρίψει πρώτος. Δεύτερος ήταν ο Andrea Iannone (Ecstar Suzuki) που ήταν εκρηκτικός και με αρκετά ''τζαρτζαρίσματα'' βρέθηκε μπροστά. Οι δύο Ducati ακολουθούσαν με τον Valentino Rossi (Movistar Yamaha) να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής.

Ο Iannone τελικά αποδείχθηκε πως δεν μπορούσε να μείνει μπροστά αφού έχασε γρήγορα πολλές θέσεις και έμεινε πίσω από τους προπορευόμενους. Ο Jorge Lorenzo με συνοπτικές διαδικασίες στο τέλος της ευθείας πέρασε τον Marquez. Όμως πίσω του βρισκόταν ο Desmodovi με μαλακά ελαστικά και όλα έδειχναν πως οι Ducati θα πραγματοποιήσουν εύκολα μία επανάληψη του αγώνα του Mugello και το ένα-δύο. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε ποτέ. Ο Ιταλός δεν έδειχνε ικανός να κρατήσει σταθερό ρυθμό και οι διαφορές μεταξύ των πρώτον τεσσάρων αναβατών συνεχώς αυξάνονταν. Σαν να μην έφτανε αυτό ο Dovi ''έχασε'' το μπροστινό της Ducati του δεκαέξι γύρους πριν το τέλος καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα. Ο Ιταλός είναι ένας αναβάτης ψυχολογίας και με τρία DNF τη φετινή χρονιά δείχνει τελικά να μην αποτελεί έναν από τους διεκδικητές του πρωταθλήματος.

 

Mont 10

Κάπου εκεί η σεμνή τελετή έλαβε τέλος με τον Jorge Lorenzo να πραγματοποιεί μια εμφατική δεύτερη συνεχόμενη νίκη και τους ανθρώπους της Ducati να ξύνουν με απορία το κεφάλι τους αν έκανα καλά που δεν τον κράτησαν. Πίσω του ο Marquez με τον Rossi να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Το Ιταλικό εργοστάσιο έχει καταφέρει μετα από πολύ προσπάθεια να κατασκευάσει ίσως την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα στο grid. Όμως δείχνει πως μετά τον Casey Stoner έχει την ατυχία να μην καταφέρνει να βρίσκει τους αναβάτες που μπορούν να την φτάσουν στην κορυφή, πέραν της περσινής χρονιάς του Andrea Dovizioso.
Αντίθετα σε μια Yamaha που παραπαίει τα τελευταία δύο χρόνια ο Valentino Rossi και η ομάδα των μηχανικών του έχουν καταφέρει το αδύνατο, δείχνοντας μια συνέπεια και ψυχραιμία φτάνοντας τον Ιταλό στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας.

 

Mont 13


Στη τέταρτη θέση τερμάτισε ο Cal Crutchlow (LCR Honda) που βγήκε νικητής από τις συνεχείς μάχες με τους Danilo Petrucci (Pramac Ducati) και Dani Pedrosa (Repsol Honda) που τερμάτισαν στην όγδοη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Ο Ιταλός που του χρόνου θα αγωνίζεται με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati υπέπεσε αρκετές φορες κατα τη διάρκεια του αγώνα σε λάθη και βρέθηκε τόσο χαμηλά στην κατάταξη. Νικητής μεταξύ των δύο Yamaha του Maverick Vinales (Movistar Yamaha) και του Johann Zarco (Yamaha Tech3) ήταν ο πρώτος που κατέκτησε την έκτη θέση ενώ ο Γάλλος την έβδομη. Ο Ισπανός τα έριξε για άλλη μια φορά με τις δηλώσεις του στους Ιάπωνες και την κακή μοτοσυκλέτα. Την δεκάδα έκλεισαν ο Alvaro Bautista (Angel Nieto Team) και Andrea Iannone (Suzuki Ecstar).

 

Mont 6


Με τον Lorenzo να έχει “πάρει φωτιά” και τον Marquez να έχει “χτίσει” ήδη μία διαφορά 27 βαθμών από τον δεύτερο Valentino Rossi το πρωτάθλημα παραμένει ανοιχτό. Ενδιαφέρον θα είναι να δούμε αν ο Jorge θα μπορέσει να παραμείνει τόσο σταθερός γιατι ο Marc θα είναι σίγουρα. Επίσης αν η Yamaha θα μπορέσει μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού να φέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο που θα επιτρέψει στον ''γιατρό'' να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Ραντεβού σε δύο εβδομάδες και το Ολλανδικό Grand Prix.

 

 

 

                          Αποτελέσματα αγώνα MotoGP Barcelona                                         Βαθμολογία MotoGP                

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.