MotoGP: Η Aprilia βρήκε επιτέλους μεγάλο χορηγό
Η Monster Energy γίνεται ο νέος στρατηγικός της σύμμαχος
29.05.2026
Η Aprilia Racing ανακοίνωσε πολυετή συνεργασία με τη Monster Energy, σε μια συμφωνία που αλλάζει επίπεδο το project της ιταλικής ομάδας στο MotoGP
Η ανακοίνωση έγινε στη διάρκεια του ιταλικού Grand Prix στο Mugello και σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας από το 2026, ενώ από το 2027 η Monster Energy θα αναλάβει και επίσημα ρόλο title sponsor της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia.

Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες εμπορικές συμφωνίες στην ιστορία της Aprilia Racing, καθώς για πρώτη φορά η ομάδα αποκτά τόσο ισχυρό παγκόσμιο χορηγό, σε μια περίοδο όπου βρίσκεται στην κορυφή του MotoGP τόσο αγωνιστικά όσο και εμπορικά.

Το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται πλέον στις εργοστασιακές RS-GP, στις φόρμες των αναβατών και σε όλα τα βασικά στοιχεία της ομάδας.
Η συμφωνία έρχεται στην ιδανική χρονική στιγμή για την Aprilia. Η ομάδα του Noale έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές δυνάμεις του MotoGP και το 2026 βρίσκεται ήδη στην κορυφή των βαθμολογιών αναβατών, κατασκευαστών και ομάδων με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin.

Το 2025 αποτέλεσε ήδη ιστορική χρονιά για την Aprilia, καθώς σημείωσε τις περισσότερες νίκες της σε μία σεζόν, κατέκτησε την 3η θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Bezzecchi και ολοκλήρωσε τη χρονιά στη 2η θέση των κατασκευαστών.

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, χαρακτήρισε τη συμφωνία “ορόσημο” για την ομάδα, τονίζοντας πως η συνεργασία με τη Monster Energy αποτελεί την επιβεβαίωση της δυναμικής και των φιλοδοξιών του project της Aprilia στο MotoGP.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.









