Οι νέοι είναι ωραίοι μα οι παλιοί είναι ... ακριβοί!
Οι νέοι είναι ωραίοι μα οι παλιοί είναι ... ακριβοί!
Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης // 12.05.2017
«Πόσο πληρώνει η Ducati τον Lorenzo; 12 εκατομμύρια;», «Απέκτησαν τόσο ακριβά έναν αναβάτη που όταν βρέχει δεν θα μπορεί να κερδίζει; Αυτό είναι τρελό!», δήλωσε ο Pierer (CEO KTM) μετά την υπογραφή του συμβολαίου του Jorge Lorenzo στην Ducati
Πολλά έχουν ακουστεί για τους μισθούς των πρωτοκλασάτων αναβατών του MotoGP. Σε αυτό το άρθρο όμως δεν θα σταθούμε στους «μεγάλους». Πέραν αυτών που έγινε μεγάλος ντόρος κατά την περσινή μεταγραφική περίοδο, υπάρχουν πολλές θέσεις στις μη εργοστασιακές ομάδες που ακόμα «παίζονται». Ήδη βλέπουμε τους αναβάτες στις πίσω θέσεις του grid να προσπαθούν να δώσουν το καλύτερο σε κάθε αγώνα. Μην ξεχνάτε την ένταση μεταξύ του Jack Miller (Mark VDS) και του Alvaro Bautista (Aspar Ducati), όταν μετά την πτώση τους στον αγώνα της Jerez ο πρώτος έσπρωξε και έμοιαζε ασυγκράτητος εναντίον του συναγωνιζόμενού του.
Στον πίνακα αναγράφονται οι ετήσιοι μισθοί. Είναι εμφανές πως εκτός από τους 4 κορυφαίους αναβάτες, οι υπόλοιποι κερδίζουν αρκετά λιγότερα χρήματα. Όμως, όπως ισχύει και στην περίπτωση του Dani Pedrosa, έχουν συμφωνηθεί έξτρα πριμ αν κερδίσουν αγώνες. Μερικοί αναβάτες, όπως ο Karel Abraham (Aspar Ducati), αυτοχρηματοδοτούν τη συμμετοχή τους στο MotoGP.
Αναβάτης | Διάρκεια συμβολαίου | Ετήσιος Μισθός | |
1 |
Valentino Rossi (Movistar Yamaha) |
2 Χρόνια(2017-18) | $10m |
2 |
Marc Marquez (Repsol Honda) |
2 Χρόνια(2017-18) | $10m |
3 |
Jorge Lorenzo (Ducati Team) |
2 Χρόνια(2017-18) | $7m |
4 |
Dani Pedrosa (Repsol Honda) |
2 Χρόνια(2017-18) | $2.5m |
5 |
Andrea Dovizioso (Ducati Team) |
2 Χρόνια(2017-18) | $2.5m |
6 |
Maverick Vinales (Movistar Yamaha) |
2 Χρόνια(2017-18) | $1.5m |
7 |
Pol Espargaro (Red Bull KTM) |
2 Χρόνια(2017-18) | $1m |
8 |
Bradley Smith (Red Bull KTM) |
2 Χρόνια(2017-18) | $1m |
9 |
Andrea Iannone (Ecstar Suzuki) |
2 Χρόνια(2017-18) | $1.2m |
10 |
Alex Rins (Ecstar Suzuki) |
2 Χρόνια(2017-18) | $900,000 |
11 |
Aleix Espargaró (Aprilia Gresini) |
2 Χρόνια(2017-18) | $900,000 |
12 |
Danilo Petrucci (Pramac Ducati) |
1 χρόνο (2017) | $700,000 |
13 |
Scott Redding (Pramac Ducati) |
1 χρόνο (2017) | $700,000 |
14 |
Sam Lowes (Aprilia Gresini) |
1 χρόνο (2017) | $300,000 |
15 |
Cal Crutchlow (Honda LCR) |
1 χρόνο (2017) | $900,000 |
16 |
Jack Miller (Honda Marc VDS) |
1 χρόνο (2017) | $350,000 |
17 |
Esteve Rabat (Honda Marc VDS) |
1 χρόνο (2017) | $150,000 |
18 |
Héctor Barberá (Avintia Ducati) |
1 χρόνο (2017) | $150,000 |
19 |
Loris Baz (Avintia Ducati) |
1 χρόνο (2017) | $250,000 |
20 |
Karel Abraham (Aspar Ducati) |
1 χρόνο (2017) | Δ/Α |
21 |
Álvaro Bautista (Aspar Ducati) |
1 χρόνο (2017) | Δ/Α |
22 |
Johann Zarco (Tech 3 Yamaha) |
1 χρόνο με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι το 2018 | Δ/Α |
23 |
Jonas Folger (Tech 3 Yamaha) |
1 χρόνο με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι το 2018 | Δ/Α |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.