Αγώνες Εξωτερικού

Οι νέοι είναι ωραίοι μα οι παλιοί είναι ... ακριβοί!

Οι νέοι είναι ωραίοι μα οι παλιοί είναι ... ακριβοί!


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  12.05.2017

«Πόσο πληρώνει η Ducati τον Lorenzo; 12 εκατομμύρια;», «Απέκτησαν τόσο ακριβά έναν αναβάτη που όταν βρέχει δεν θα μπορεί να κερδίζει; Αυτό είναι τρελό!», δήλωσε ο Pierer (CEO KTM) μετά την υπογραφή του συμβολαίου του Jorge Lorenzo στην Ducati

 

 

Πολλά έχουν ακουστεί για τους μισθούς των πρωτοκλασάτων αναβατών του MotoGP. Σε αυτό το άρθρο όμως δεν θα σταθούμε στους «μεγάλους». Πέραν αυτών που έγινε μεγάλος ντόρος κατά την περσινή μεταγραφική περίοδο, υπάρχουν πολλές θέσεις στις μη εργοστασιακές ομάδες που ακόμα «παίζονται». Ήδη βλέπουμε τους αναβάτες στις πίσω θέσεις του grid να προσπαθούν να δώσουν το καλύτερο σε κάθε αγώνα. Μην ξεχνάτε την ένταση μεταξύ του Jack Miller (Mark VDS) και του Alvaro Bautista (Aspar Ducati), όταν μετά την πτώση τους στον αγώνα της Jerez ο πρώτος έσπρωξε και έμοιαζε ασυγκράτητος εναντίον του συναγωνιζόμενού του.

Moto GP complete


Στον πίνακα αναγράφονται οι ετήσιοι μισθοί. Είναι εμφανές πως εκτός από τους 4 κορυφαίους αναβάτες, οι υπόλοιποι κερδίζουν αρκετά λιγότερα χρήματα. Όμως, όπως ισχύει και στην περίπτωση του Dani Pedrosa, έχουν συμφωνηθεί έξτρα πριμ αν κερδίσουν αγώνες. Μερικοί αναβάτες, όπως ο Karel Abraham (Aspar Ducati), αυτοχρηματοδοτούν τη συμμετοχή τους στο MotoGP.

 

Αναβάτης Διάρκεια συμβολαίου Ετήσιος Μισθός
1

Valentino Rossi

(Movistar Yamaha)

2 Χρόνια(2017-18) $10m
2

Marc Marquez

(Repsol Honda)

2 Χρόνια(2017-18) $10m
3

Jorge Lorenzo

(Ducati Team)

2 Χρόνια(2017-18) $7m
4

Dani Pedrosa

(Repsol Honda)

2 Χρόνια(2017-18) $2.5m
5

Andrea Dovizioso

(Ducati Team)

2 Χρόνια(2017-18) $2.5m
6

Maverick Vinales

(Movistar Yamaha)

2 Χρόνια(2017-18) $1.5m
7

Pol Espargaro

(Red Bull KTM)

2 Χρόνια(2017-18) $1m
8

Bradley Smith

(Red Bull KTM)

2 Χρόνια(2017-18) $1m
9

Andrea Iannone

(Ecstar Suzuki)

2 Χρόνια(2017-18) $1.2m
10

Alex Rins

(Ecstar Suzuki)

2 Χρόνια(2017-18) $900,000
11

Aleix Espargaró

(Aprilia Gresini)

2 Χρόνια(2017-18) $900,000
12

Danilo Petrucci

(Pramac Ducati)

1 χρόνο (2017) $700,000
13

Scott Redding

(Pramac Ducati)

1 χρόνο (2017) $700,000
14

Sam Lowes

(Aprilia Gresini)

1 χρόνο (2017) $300,000
15

Cal Crutchlow

(Honda LCR)

1 χρόνο (2017) $900,000
16

Jack Miller

(Honda Marc VDS)

1 χρόνο (2017)  $350,000
17

Esteve Rabat

(Honda Marc VDS)

1 χρόνο (2017) $150,000
18

Héctor Barberá

(Avintia Ducati)

1 χρόνο (2017) $150,000
19

Loris Baz

(Avintia Ducati)

1 χρόνο (2017) $250,000
20

Karel Abraham

(Aspar Ducati)

1 χρόνο (2017) Δ/Α
21

Álvaro Bautista

(Aspar Ducati)

1 χρόνο (2017) Δ/Α
22

Johann Zarco

(Tech 3 Yamaha)

1 χρόνο με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι το 2018 Δ/Α
23

Jonas Folger

(Tech 3 Yamaha)

1 χρόνο με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι το 2018 Δ/Α

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.