Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Catalunya 2024 Sprint Race: Ο Bagnaia κερδίζει και έχει ακόμα ελπίδες

Ο Martin τρίτος και 19 βαθμούς μπροστά


16.11.2024

Ο Bagnaia έκανε αυτό που έπρεπε και έστειλε το «ματς στην παράταση»


Ο εν ενεργεία Παγκόσμιος Πρωταθλητής όμως είναι ακόμη πολύ πίσω από τον πρωτοπόρο Jorge Martin που τερμάτισε πίσω του. Ο Ισπανός βαδίζει ολοταχώς προς τον πρώτο τίτλο της καριέρας του αφού πριν τον τελευταίο αγώνα της σεζόν βρίσκεται 19 βαθμούς μπροστά από τον Bagnaia.

Οι καιρικές συνθήκες δεν είχαν καμία σχέση με αυτές που επικρατούσαν την άνοιξη, όταν έγινε ο «κανονικός» αγώνας στην Catalunya. Οι αναβάτες πειραματίστηκαν με ελαστικά και κατέληξαν να χρησιμοποιήσουν στον αγώνα μαλακό πίσω ελαστικό και τουλάχιστον οι περισσότεροι με μεσαίας γόμας μπροστινό. Αυτή ήταν και η επιλογή του Bagnaia που την άλλαξε όμως τελευταία στιγμή βάζοντας hard μπροστινό. Μια επιλογή που ο Martin παραδέχθηκε στο τέλος του αγώνα πως θα ήταν προτιμότερη.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τους δύο διεκδικητές να κάνουν πολύ καλή εκκίνηση. Ο Bagnaiai έφυγε μπροστά και στην ουσία δεν απειλήθηκε από κανέναν. Προς στιγμήν κόπηκε η ανάσα πολλών μιας και είδαν ένα κομμάτι από κόκκινο φέρινγκ να εκσφενδονίζεται. Όμως άνηκε στην GASGAS του Pedro Acosra – και όχι σε Ducati - που είχε επαφή με τον Marc Marquez.

Ο Martin έχασε την δεύτερη θέση γρήγορα από τον Enea Bastianini που «έκανε τη δουλειά του» όσο καλύτερα μπορούσε «κόβωντας» βαθμούς από τον Martin. Αν και ο Ισπανός βρέθηκε για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνας μπροστά από τον Ιταλό, ο «The Beast» κάνοντας μια παράτολμη κίνηση στον τελευταίο γύρο προσπέρασε και έκανε το 1-2 για την εργοστασιακή Ducati.

Ο Martin δεν θέλησε να ρισκάρει τίποτα. Έμεινε «ήσυχος» πίσω από τον Bastianini, τερμάτισε τρίτος και έχει την κατάσταση στα χέρια του. Γιατί το να χάσει τον τίτλο με 19 βαθμούς προβάδισμα πρέπει να μην τερματίσει.

Όλα θα κριθούν αύριο Κυριακή 17 Νοεμβρίου. Στον «τελικό».

2024 Solidarity Barcelona MotoGP - Sprint Race Results
Θέση Αναβάτης Ομάδα
1 Francesco Bagnaia Ducati Lenovo (GP24)
2 Enea Bastianini Ducati Lenovo (GP24)
3 Jorge Martin Pramac Ducati (GP24)
4 Aleix Espargaro Aprilia Factory (RS-GP24)
5 Alex Marquez Gresini Ducati (GP23)
6 Franco Morbidelli Pramac Ducati (GP24)
7 Marc Marquez Gresini Ducati (GP23)
8 Marco Bezzecchi VR46 Ducati (GP23)
9 Brad Binder Red Bull KTM (RC16)
10 Fabio Quartararo Monster Yamaha (YZR-M1)
11 Johann Zarco LCR Honda (RC213V)
12 Maverick Viñales Aprilia Factory (RS-GP24)
13 Joan Mir Repsol Honda (RC213V)
14 Raul Fernandez Trackhouse Aprilia (RS-GP24)
15 Luca Marini Repsol Honda (RC213V)
16 Alex Rins Monster Yamaha (YZR-M1)
17 Takaaki Nakagami LCR Honda (RC213V)
18 Miguel Oliveira Trackhouse Aprilia (RS-GP24)
19 Jack Miller Red Bull KTM (RC16)
20 Augusto Fernandez Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)
21 Michele Pirro VR46 Ducati (GP23)
22 Stefan Bradl HRC Test Team (RC213V)
  Pedro Acosta Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.