08.08.2024
Πόσο χρήσιμη μπορεί να αποδειχθεί η βάση δεδομένων του εργοστασίου του Hamamatsu για την BMW που θέλει να εισέλθει στο MotoGP από το 2027;
Από το 2027, η χωρητικότητα των κινητήρων θα μειωθεί στα 850 κ.εκ. από τα 1000 κ.εκ. Αυτό θα μειώσει τις τελικές ταχύτητες, θα κάνει το άθλημα πιο ασφαλές και θα αυξήσει τα διανυθέντα χιλιόμετρα κάθε αγώνα, καθιστώντας το πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο.
Tο 2027 το MotoGP θα χρησιμοποιεί 100% βιώσιμο καύσιμο – από το ελάχιστο 40% που χρησιμοποιείται από το 2024 . Ως μέρος των νέων κανονισμών, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου θα μειωθεί επίσης, από 22 λίτρα σε 20, και οι αναβάτες θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν 11 λίτρα κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint.
Τα αεροδυναμικά βοηθήματα θα μειωθούν και θα υπάρχουν πιο αυστηροί έλεγχοι από το 2027, με στόχο την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιπτώσεών τους. Επίσης θα απαγορευθούν οι συσκευές ύψους και εκκίνησης, όλα τα δεδομένα τηλεμετρίας θα είναι διαθέσιμα σε όλα τα session.
Ο Marcus Flasch Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο speedweek.com τον περασμένο Μάιο το ενδιαφέρον την BMW για το MotoGP (δείτε εδώ τις δηλώσεις του).
Πόσο χρήσιμα όμως είναι τα στοιχεία που έχει συλλέξει η Suzuki και σύμφωνα με φήμες θέλει να αποκτήσει η BMW εν όψει της συμμετοχής της στο MotoGP του 2027; Να θυμίσουμε πως η ιαπωνική εταιρεία έχει αποχωρήσει από τα τέλη του 2022 και την ίδια χρονιά έχει κάνει την τελευταία νίκη της.
Κατά την γνώμη μας θα βοηθήσει ίσως στην ταχύτερη εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και τα συγκριτικά στοιχεία που θα υπάρχουν, θα δώσουν μια εικόνα πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο στους μηχανικούς της BMW Motorrad. Οι αλλαγές είναι πολλές και ουσιαστικές από το 2027, αλλά τα στοιχεία της Suzuki σίγουρα θα βοηθήσουν την BMW να μην ξεκινήσει από το μηδέν.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.