H KOVE έγραψε ιστορία-2η θέση και pole position στο Παγκόσμιο Supersport 300
Για πρώτη φορά στο βάθρο η κινέζικη εταιρεία
02.04.2024
Η κινέζικη εταιρεία έγραψε ιστορία σε δύο περιπτώσεις στην πίστα της Catalunya
Ο Julio Garcia πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην διαδικασία της superpole, αλλά ξεκίνησε από την τέταρτη θέση του grid καθώς τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων λόγω ανεύθυνης οδήγησης στην προθέρμανση του Σαββάτου.
Ένα τεχνικό πρόβλημα τον οδήγησε σε εγκατάλειψη στο Α΄σκέλος, αλλά ο γεννημένος στην Μάλαγα αναβάτης με το νούμερο 48 στην μοτοσυκλέτα του κατάφερε να τερματίσει στην δεύτερη θέση και να δώσει στην KOVE το πρώτο της βάθρο στο WorldSSP 300. Αυτός ήταν ο δεύτερος τερματισμός στις προνομιούχες θέσεις για τον Garcia. Το 2022 ήταν τρίτος στην ίδια πίστα με μοτοσυκλέτα της Kawasaki.
Julio Garcia: «Η pole και το βάθρο με κάνουν πολύ περήφανο γιατί είναι η πρώτο pole και το πρώτο βάθρο της Kove, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Αποφάσισα να φύγω από την Kawasaki επειδή η Kove μου παρουσίασε ένα φιλόδοξο project για το οποίο υπάρχουν πολλές φιλοδοξίες ενώ ταυτόχρονα κατάλαβα αμέσως ότι η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική. Νομίζω ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς θα μπορέσουμε να επιτύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα.»
Jesus Rincon Team Manager: «Είναι ένα σημάδι ότι το project που ξεκίνησε πριν από ένα χρόνο αρχίζει να αποδίδει καρπούς μετά από μια μεγάλη προσπάθεια από όλους. Ταυτόχρονα δείχνει ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο στόχος είναι η KOVE να γίνει ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που θα κερδίσει έναν παγκόσμιο τίτλο. Έχουμε δύο αναβάτες με πολύ ταλέντο που συνεργάζονται πολύ καλά. Έχουν διαφορετικό στυλ και χαρακτήρα, αλλά μπορούν να συνεργαστούν. Ο στόχος είναι ξεκάθαρα να είμαστε και με τους δύο μπροστά και να παλεύουν και οι δύο για τη νίκη στην Ολλανδία».
H KOVE συμμετέχει στο WorldSSP 300 για δεύτερη χρονιά με το 321 RR, που στην έκδοση παραγωγή που διατίθεται στην κινέζικη αγορά φέρει έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που μοιάζει με αυτόν του Yamaha R3. Έχει χωρητικότητα 322 κ.εκ., με ισχύ 41,5 ίπποι στις 11.000 rpm και μέγιστη ροπή 3 kgm στις 9.000.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.