Αγώνες Εξωτερικού

500η νίκη για τη Michelin με Bagnaia και βροχή ρεκόρ στη Mandalika

Όλα τα ρεκόρ του 2022 καταρρίφθηκαν το 2023


19.10.2023

Ο Francesco ‘Pecco’ Bagnaia (Ducati Lenovo Team) κερδίζει το Grand Prix Pertamina 2023 της Ινδονησίας και χαρίζει στη Michelin την 500η νίκη της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της FIM

• Όλα τα ρεκόρ του 2022 καταρρίφθηκαν το 2023 : Ρεκόρ πίστας όλων των εποχών (L. Marini : 1'29.978), ρεκόρ αγώνα (E. Bastianini : 1'30.906), υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα (J. Martin: 316,7 km/h) και τη μικρότερη διάρκεια αγώνα (Bagnaia: 41'20.293).
• Η γκάμα MICHELIN Power Slick ανταποκρίθηκε στις απαιτητικές συνθήκες της πίστας Mandalika. Θερμοκρασίες πίστας άνω των 60°C, νέα άσφαλτος, με μια διάταξη πιστας με στροφές που παράγει συνεχώς ισχυρές επιταχύνσεις και δυνατά φρένα.

Προγραμματισμένο φέτος για τον Οκτώβριο, σε αντίθεση με το 2022 που πραγματοποιήθηκε το Μάρτιο, ο αγώνας Pertamina Grand Prix της Ινδονησίας 2023 ολοκληρώθηκε στην πίστα Pertamina Mandalika International Street Circuit. Συμπεριλαμβανόμενος στο ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος FIM MotoGP™ για πρώτη φορά πέρυσι, ο αγώνας της Ινδονησίας επαναλήφθηκε με επιτυχία σε μια πίστα που ανακαινίστηκε και βελτιώθηκε, όσον αφορά τις εγκαταστάσεις και τις εισόδους.

Η πίστα Mandalika International Street Circuit βρίσκεται στο νησί Lombok, στα νότια του ινδονησιακού αρχιπελάγους και έχει μήκος 4.3 χιλιόμετρα. Η διάταξή της είναι γρήγορη και το επίπεδο πρόσφυσής της ηταν φανερό σε όλες τις συνθηκες του Σαββατοκύριακου. Η νέα ασφαλτος άρεσε στους αναβάτες για τις δυνατότητες πρόσφυσης και τη σταθερότητά της, αλλά η έναρξη των δοκιμών την Παρασκευή ήταν ιδιαίτερα δύσκολη λόγω της βρώμικης επιφάνειας της. Η μη χρήση της, σε συνδυασμό με την τοποθεσία της , παραμένουν τα αδύνατα σημεία αυτής της πίστας.

MotoGP Mandalika Michelin review 2

Ο ήλιος έλαμπε έντονα κατά τη διάρκεια του αγώνα, γεγονός που οδήγησε σε απότομη άνοδο των θερμοκρασιών και η επιφάνεια της πίστας ξεπερνούσε τους 60°C, τόσο το Σάββατο κατά τη διάρκεια του Tissot Sprint όσο και την Κυριακή στην έναρξη του Grand Prix. Ως εκ τούτου, οι αναβάτες στήριξαν τη στρατηγική τους για τα ελαστικά στην απόσταση που έπρεπε να διανύσουν. Γενικά επέλεξαν τα μαλακά ελαστικά και για τους δυο τρόχους για το Tissot Sprint (13 γύροι) και το μέσαιο μέιγμα γόμας, ακόμα και το σκληρό για τον αγώνα των 27 γύρων.

Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται εκτός του παραθύρου της βέλτιστης θερμοκρασίας τους, τα ελαστικά Soft MICHELIN Power Slick εντούτοις λειτούργησαν καλά καθώς άντεξαν τα μεγάλα φορτία, δείχνοντας απλώς κάποια σημάδια κόπωσης σε λίγες περιπτώσεις και με δύο γύρους να απομένουν. Το Σάββατο, στον αγώνα Tissot Sprint, με το μαλακό μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks, ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) σκαρφάλωσε από την έκτη στην πρώτη θέση, συνδυάζοντας πολύ γρήγορους γύρους μέχρι τη γραμμή τερματισμού. Το βάθρο του Tissot Sprint συμπλήρωσε το δίδυμο της όμαδας Mooney VR46 Racing Team των Luca Marini και Marco Bezzecchi.

« Φέτος, η πίστα Pertamina Grand Prix της Ινδονησίας ήταν μια μεγάλη πρόκληση για τα ελαστικά ! », δήλωσε ο Piero Taramasso, ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. « Με θερμοκρασίες πίστας πάνω από 60°C και τις απαιτήσεις της ασφάλτου, η πίστα Mandalika ώθησε τα ελαστικά στα όριά τους, ιδιαίτερα τα μαλακά μείγματα γόμας, που χρησιμοποιήθηκαν με επιτυχία από τους αναβάτες το Σάββατο. Παρά το γεγονός ότι βρίσκονται πολύ έξω από το βέλτιστο παράθυρο λειτουργίας τους, τα μαλακά μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks εντυπωσίασαν με τη σταθερότητα και την αντοχή τους στο φαινόμενο που ονομάζεται « φουσκάλες» που συνήθως εμφανίζεται σε περίπτωση πολύ υψηλών θερμοκρασιών. Παρόλο που η γκάμα μας επέδειξε μεγάλη ευελιξία, την Κυριακή συνιστούσαμε στους αναβάτες να χρησιμοποιούν το μεσαίο μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό, για να αποφύγουν να ρισκάρουν με την αρχική πρόσθετη πρόσφυση που παρέχουν τα μαλακά ελαστικά. Η πλειοψηφία των αναβατών ακολούθησε τη συμβουλή μας και ο αγώνας ήταν πολύ ανταγωνιστικός, όπως φάνηκε στη μεγάλη μάχη στους τελευταίους γύρους μεταξύ τριών μοτοσυκλετών από διαφορετικές μάρκες, Ducati, Aprilia και Yamaha, που αποτελούσαν το βάθρο. Τέλος, θα ήθελα να συγχαρώ τον Pecco Bagnaia για τη μεγάλη του νίκη, την 500η για τη Michelin στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM, καθώς και τη Ducati που κερδίζει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Κατασκευαστών το 2023.

MotoGP Mandalika Michelin review 3

Ο Francesco "Pecco" Bagnaia κέρδισε το Grand Prix Pertamina 2023 της Ινδονησίας και αφήνει την Ινδονησία στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο αναβάτης της Ducati i τερμάτισε τον αγώνα μπροστά από τον Maverick Vinales (Aprilia Racing) και τον Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP). Και οι τρεις αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό, αλλά ο καθένας χρησιμοποίησε διαφορετικό για το μπροστινό ελαστικό, με τον Bagnaia να επιλέγει το σκληρό, τον Vinales το μεσαίο και τον Quartararo το μαλακό μείγμα γόμας.

Ο επόμενος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP FIM θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 22 Οκτωβρίου στην πίστα Phillip Island της Αυστραλίας και για την πιο ασύμμετρη πίστα της σεζόν, η Michelin θα διαθεσίμα μια γκάμα ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.