Η Kove 321RR έγινε η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που κερδίζει αγώνα σε ευρωπαϊκό εθνικό πρωτάθλημα
Δύο στα δύο στον αγώνα του ESBK στην Βαλένθια
18.05.2023
H Kove είναι η επόμενη σημαντική εταιρεία που θα έρθει στην χώρα μας και για αυτό το λόγο παρακολουθούμε τα νέα που την αφορούν σε όλα τα επίπεδα
Κατά καιρούς σας έχουμε παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα και τις τιμές τους, όπως έχουν ανακοινωθεί σε ευρωπαϊκές χώρες όπου θα ξεκινήσει άμεσα η εμπορική τους διάθεση.
Παράλληλα η Kove έχει τραβήξει το ενδιαφέρον γιατί συμμετέχει σε διεθνείς αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα. Άλλωστε ο ιδρυτής της Zhang Xue δεν έχει κρύψει την αγάπη του για τους αγώνες και αναγνωρίζει πως μια εταιρεία αναγνωρίζεται και καταξιώνεται μέσα από αυτούς.
Μετά τον τερματισμό στο Rally Dakar τον περασμένο Ιανουάριο, η κινεζική εταιρεία μπήκε και στις πίστες ταχύτητας τον Απρίλιο, για τον πρώτο αγώνα του μεγαλύτερου πρωταθλήματος με μοτοσυκλετες supersport 300, που διεξάγεται παράλληλα με το WorldSBK. Μετά το ντεμπούτο του 321RR στο WorldSSP 300, το supersport της Kove πήρε μέρος και στο ισπανικό πρωτάθλημα ταχύτητας (ESBK).
Το 321 RR, με αναβάτη τον Josè Luis Perez Gonzales έδειξε πως δεν υστερεί σε κανέναν τομέα σε σχέση με τις ιαπωνικές και ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες, αφού κέρδισε και τους δύο αγώνες της κατηγορίας.
Ήταν δύο ιστορικές νίκες, αφού καμία κινεζική μοτοσυκλέτα δεν είχε κερδίσει ποτέ σε ευρωπαϊκό εθνικό πρωτάθλημα . Ο Ισπανός αναβάτης αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SS300 με την ομάδα του Jakub Smrz και αυτή τη στιγμή είναι έκτος στη γενική κατάταξη με 46 βαθμούς και τρεις τέταρτες θέσεις ως καλύτερα αποτελέσματα.
«Η ομάδα ήθελε να δει πώς θα μπορούσε να αποδώσει η μοτοσυκλέτα μας με έναν αναβάτη που είναι ειδικός στην κατηγορία και που γνωρίζει καλά την πίστα της Βαλένθια». Είπε ο Max Nejrotti, διευθυντής της ομάδας China Racing Team στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SS300 . Ο Ιταλός είναι επίσης ο διευθυντής εξέλιξης του Kove 321RR και εργάζεται στο αγωνιστικό τμήμα της κινεζικής ομάδας με έδρα τη Βαρκελώνη.
«Τα ποδήλατα που έφτασαν στη Βαρκελώνη ήταν παραγωγής. Διαθέτουν μονόμπρατσο ψαλίδι και το ίδιο σύστημα πέδησης Brembo που χρησιμοποιεί η Ducati στο Supersport. Ο κινητήρας διαθέτει μπιέλες τιτανίου».
Να τονίσουμε πως εκτός από το αγωνιστικό τμήμα της Kove στην Βαρκελώνη, το οποίο ασχολείται με το παγκόσμιο πρωτάθλημα Supersport, υπάρχει ένα ακόμη στη Γαλλία όπου εξελίσσεται η Rally 450, μοτοσυκλέτα που συμμετείχε στο Rally Dakar.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.