Αγώνες

Ο Valentino Rossi στη Ducati: Κλειστά social media και απώλεια χορηγών

Στο ισπανικό ντοκιμαντέρ του DAZN «Life in Red», όσοι έζησαν εκείνη την περίοδο μιλούν για τις δυσκολίες


18.12.2024

Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη


Όταν το 2010 ο Rossi υπέγραψε διετές συμβόλαιο για να αγωνιστεί με την Ducati, οι προσδοκίες ήταν μεγάλες. Ο Ιταλός βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, έχοντας ήδη κατακτήσει πρωταθλήματα με τη Honda και τη Yamaha. Ο συνδυασμός Ιταλού αναβάτη με ιταλική μοτοσυκλέτα είχει εξιτάρει τους συμπατριώτες του. Παρόλο που η Ducati είχε στεφθεί πρωταθλήτρια με τον Casey Stoner το 2007 και είχε καταλάβει τη δεύτερη θέση το 2008, τα επόμενα χρόνια σημαδεύτηκαν από πτώση στις επιδόσεις της. Δυστυχώς, η άφιξη του Rossi δεν κατάφερε να αντιστρέψει αυτή την πορεία.

Στο ισπανικό ντοκιμαντέρ του DAZN «Life in Red», όσοι έζησαν εκείνη την περίοδο μιλούν για τις δυσκολίες. Ο μηχανικός Juan Martinez δήλωσε χαρακτηριστικά: «Υπήρξαν στιγμές μεγάλης έντασης. Στο τέλος, όλα κλονίστηκαν, ακόμη και τα θεμέλια της ίδιας της εταιρείας. Οι πιστοί υποστηρικτές της Ducati, που λατρεύουν τη μάρκα ανεξαρτήτως του αναβάτη, ήταν ιδιαίτερα επικριτικοί για τα αποτελέσματα του Valentino Rossi». Στα δύο χρόνια του στη Ducati, ο Rossi κατέκτησε μόλις τρία βάθρα: τρίτη θέση στο Le Mans το 2011, δεύτερη θέση το 2012 στην ίδια πίστα, και ακόμη μια δεύτερη θέση στο Misano την ίδια χρονιά. Καμία νίκη δεν καταγράφηκε στο ενεργητικό του.

Η περίοδος αυτή αποδείχθηκε εξαιρετικά περίπλοκη. Όπως εξηγεί ο Martinez: «Σε κάποιο σημείο, η Ducati αναγκάστηκε να μπλοκάρει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω της κριτικής που δεχόταν τόσο η διοίκηση όσο και ο Valentino Rossi. Η πίεση έφτασε παντού, από τον Claudio Domenicali μέχρι τα μέλη της ομάδας».

Ο Mauro Grassilli, ο οποίος τότε διαχειριζόταν τις χορηγίες της Ducati, προσθέτει: «Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να διατηρήσουμε τους υπάρχοντες χορηγούς και χάσαμε πολλούς από αυτούς. Παράλληλα, ήταν σχεδόν αδύνατο να προσελκύσουμε νέους χορηγούς, καθώς έλειπαν οι επιτυχίες, η συνοχή της ομάδας και η γενικότερη εικόνα που χρειαζόταν».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP™ 2025 συνεχίζει το παγκόσμιο ταξίδι του και κάνει στάση στην έρημο για τον τέταρτο αγώνα του, το Grand Prix της Qatar Airways του Κατάρ, που θα πραγματοποιηθεί στο Lusail International Circuit από τις 11 έως τις 13 Απριλίου
Η QJMOTOR Factory Racing Team συνεχίζει την παρουσία της στο WorldSSP Challenge 2025, συμμετέχοντας στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος στην ιστορική πίστα του Assen στην Ολλανδία
Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Enduro του 2025 φαίνεται να δοκιμάζει τις αντοχές των αγωνιζομένων και των ομάδων και οι αγώνες της Αιδηψού δεν αποτέλεσαν εξαίρεση
O Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει μπει στο αεροπλάνο για το Κατάρ. Όλα δείχνουν πως επιστρέφει στη δράση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.