13.09.2020
Οι αγωνιζόμενοι της μοτοσυκλέτας έβαλαν για λίγο στην άκρη τις δυσκολίες της τόσο ιδιαίτερης φετινής αγωνιστικής χρονιάς και προσέφεραν πολύ όμορφες μάχες στον πρώτο φετινό γύρο του HSBK 2020
Στο άνοιγμα της αυλαίας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσικλέτας και του Supermoto Cup 2020, στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων.
Η σημερινή ημέρα, Σάββατο 12/9, περιλάμβανε τους τέσσερις αγώνες των ισάριθμων κατηγοριών Open, Racing, Supersport και Superbikes του 1ου γύρου του HSBK 2020, καθώς και τα δύο σκέλη Χρονομετρημένων δοκιμών που καθόρισαν τη σειρά εκκίνησης του αυριανού 1ου φετινού αγώνα του Κυπέλλου Supermoto. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι αναμετρήσεις σε κάθε κατηγορία:
OPEN
Στον πρώτο αγώνα της ημέρας, της κατηγορίας Open, ο Γιάννης Μπούρος (Aprilia RSV1000) έκανε εξαιρετική εκκίνηση, αλλά στην πρώτη στροφή ο Χαράλαμπος Θεοδωρόπουλος (Yamaha R1) ανέκτησε την πρώτη θέση, από την οποία είχε εκκινήσει, και κατάφερε να διατηρηθεί εκεί. Πίσω του, ακολούθησαν τροχό-με-τροχό οι Μπούρος, Τσουκάτος (Yamaha R1), Αγγελακόπουλος (Honda CBR1000), Τσιγονάκης (Kawasaki ZX10R), Καρυώτης (Suzuki GSXR1000).
Στον 4ο γύρο ο Αγγελακόπουλος ανέβηκε στην τρίτη θεση. Καθώς ο Θεοδωρόπουλος άνοιξε μικρή διαφορά, πίσω του δύο συναρπαστικές μάχες έγιναν μεταξύ των Μπούρου-Αγγελακόπουλου και Τσιγονάκη-Τσουκάτου, για τη 2η και 4η θέση αντίστοιχα. Μέχρι την καρό σημαία, ο Θεοδωρόπουλος κατάφερε να ελέγξει άρτια το ρυθμό του και τη διαφορά και να κερδίσει, καθώς πίσω του ο Μπούρος υπερασπίστηκε τη δεύτερη θέση του βάθρου. Ατυχώς, όμως, η μάχη των Τσιγονάκη-Τσουκάτου έληξε άδοξα, έπειτα από επαφή και πτώση τους στην Κ6 (στο τέλος της μεγάλης ευθείας), που δεν είχε άλλες συνέπειες πέραν της εγκατάλειψης και των δύο.
«Δεν έκανα τόσο καλή εκκίνηση, καθώς έφυγε μπροστά μου ο συναθλητής μου ο Γιάννης Μπούρος, αλλά προσπάθησα και τον προσπέρασα στην πρώτη στροφή», είπε ο Θεοδωρόπουλος. «Έκτοτε, σκοπός μου ήταν να φύγω μπροστά και να κάνω μια διαφορά για να είμαι ασφαλής. Μέχρι το τέλος κράτησα σταθερό το ρυθμό μου για να τερματίσω χωρίς να ρισκάρω Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τους χορηγούς μου».
RACING
Στην κατηγορία Racing, όπου συμπτύχθηκαν και οι κατηγορίες Νέων και Supersport 300, οι μάχες ήταν εξίσου οριακές! Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης, ο Βελής Εϊπόγλου (Suzuki RGV250) εκκίνησε καλύτερα, εμπρός από τους Γιώργο Κίτσο (Honda RSW250), Γιάννη Περιστερά (Yamaha R3 300) και Ανδρέα Παργινό (Aprilia). Όμως, με μια εκπληκτική κίνηση στην πρώτη στροφή ο Περιστεράς πέρασε πρώτος! Ο νεαρός αναβάτης έμεινε, μάλιστα, για 5 (!) γύρους στη μάχη της κορυφής, απέναντι σε ισχυρότερες μοτοσικλέτες.
Στο δεύτερο γύρο, ένα πρόβλημα του Παργινού στην Κ5 τον έριξε στην 3η θέση, πίσω από τους Κίτσο και Περιστερά, αλλά μέσα σε έναν γύρο ο Παργινός ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα. Μετά απο αμέτρητες εντυπωσιακές εναλλαγές θέσεων των τριών παραπάνω, μαζί με τον Ανδρέα Λεφέβρ (Yamaha TZ250), η μάχη στους επόμενους πέντε γύρους επικεντρώθηκε μεταξύ των Κίτσου-Παργινού-Λεβέφρ. Έτσι, στον 13ο γύρο ο Κίτσος άνοιξε μικρή διαφορά, ενώ ο Λεφέβρ έχασε πολύ έδαφος με μηχανικό πρόβλημα, πριν εγκαταλείψει.
Στον 17ο γύρο, ο Παργινός πέρασε τον Κίτσο για την πρώτη θέση, και μετά από μάχη δύο γύρων μεταξύ τους, άνοιξε σχετική διαφορά μέχρι την καρό σημαία. Ο Περιστεράς τους ακολούθησε στο βάθρο, κερδίζοντας φυσικά και τις κατηγορίες Νέων και Supersport, εμπρός από τη Δήμητρα Λαδά (ΚΤΜ RC390) που επέστρεψε στους αγώνες για καλό σκοπό: την διάδοση του μηνύματος της πρόληψης του καρκίνου του μαστού.
Στο τέλος του αγώνα, ο Παργινός είπε: «Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος, είχε αρκετό συναγωνισμό, ειδικά στους πρώτους γύρους και μέχρι το τέλος με τον Γιώργο Κίτσο. Κατάφερα και κέρδισα, τώρα θα δούμε πώς θα μας πάει η πορεία, και να ευχαριστήσω πολύ και τους χορηγούς μου».
Ο Γιάννης Περιστεράς, από την πλευρά του, τόνισε: «Προσπάθησα να κρατήσω έναν σταθερό ρυθμό σε όλο τον αγώνα και να ανεβάσω λίγο ταχύτητα στους τελευταίους πέντε γύρους. Όμως, δεν τα κατάφερα εξαιτίας των μπλε σημαιών. Πάντως, κρατήσαμε το σταθερό γυρολόγιο που θέλαμε, και είμαι χαρούμενος».
SUPERSPORT
Η κατηγορία Supersport επεφύλασσε στους δύο πρώτους γύρους μια υπέροχη μάχη μεταξύ του Σταύρου Τριντή (Honda CBR600), που ανέβηκε επικεφαλής στην εκκίνηση, Δημήτρη Καρακώστα (Honda CBR600), Αλέξανδρου Παπαγεωργίου (Yamaha R6) και Χρήστου Παπανικολάου. Στον 4ο γύρο ο Παπαγεωργίου ανέβηκε στην πρώτη θέση και έμεινε εκεί για άλλους τέσσερις ακόμα, μέχρι τον 8ο που τον έφτασε ο Καρακώστας.
Οι δύο τους είχαν μια συναρπαστική μάχη για πέντε γύρους - ώσπου, στον 13ο, ο Καρακώστας κατάφερε να ανοίξει διαφορά και έκτοτε δεν κοίταξε πίσω μέχρι την καρό σημαία. Ακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη των Τριντή και Παπαγεωργίου για την 3η θέση, που έληξε υπέρ του πρώτου.
Ο Δημήτρης Καρακώστας τόνισε: «Όλοι οι αγώνες είναι απρόβλεπτοι, δεν μπορείς να προβλέψεις τι θα γίνει μέσα στον αγώνα, ο κάθε οδηγός είναι άξιος χειροκροτήματος. Έκανα κακή εκκίνηση, με προσπέρασαν και πήγαν πάρα πολύ καλά στο πρώτο μισό του αγώνα. Μετά προσπάθησα να κάνω την υπέρβαση, να τους προσπεράσω στα φρένα, και τα κατάφερα, παρότι η πίστα αυτή είναι πολύ ‘σφιχτή’ και δύσκολη για προσπεράσεις. Έτσι, πρέπει να κάνεις την υπέρβαση και μου βγήκε, παρότι συνήθως δεν βγαίνει. Είχα ένα ‘δίπλωμα’ του τροχού, αλλά ευτυχώς πήγαν όλα καλά. Έπειτα έκανα μια καλή διαφορά για να μπορέσω να τερματίσω προστατευμένος».
SUPERBIKES
Η ισχυρότερη κατηγορία επεφύλασσε μια πολύ μεγάλη ανατροπή, παρότι στους πρώτους πέντε γύρους οι τρεις πρώτοι, Σωτήρης Μπεγνής (Yamaha R1), Δημήτρης Παπαγγέλου (Honda CBR1000) και Σάκης Συνιώρης (Yamaha R1) έκαναν σχετικά μοναχικό αγώνα.
Μεχρι που ήρθε ο 6ος γύρος. Στην Κ1, ο Μπεγνής είχε μια πτώση, η οποία εκτός του ότι τον έριξε στην τελευταία θέση και έβαλε τέλος στις βλέψεις του για μια διαφαινόμενη νίκη, έπειτα από λίγο οδήγησε και στην εγκατάλειψή του λόγω ζημιάς που υπέστη το τιμόνι της R1 κατά την πτώση. Έτσι, ο Παπαγγέλου δεν είχε κανένα πρόβλημα να φτάσει πρώτος στον τερματισμό, όπως και οι Συνιώρης (που συνέχισε και σήμερα να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων) και Δημήτρης Βάμβας (Kawasaki ZX10R) στις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου.
«Παρότι ήταν λίγες οι συμμετοχές, που είναι κακό και για το θέαμα και για εμάς που δεν το ευχαριστιόμαστε ανάλογα, θεωρώ ότι οι οδηγοί που είμαστε μέσα είμαστε δυνατοί», είπε ο Παπαγγέλου. «Δεν θεωρώ ότι είναι μια νίκη λόγω λίγων συμμετοχών, προχωράμε μπροστά και παίρνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
SUPERMOTO CUP
Η επίσημη αγωνιστική αυλαία του Κυπέλλου Supermoto 2020, που φέτος επιστρέφει στο πλαίσιο του HSBK, άνοιξε σήμερα με τις χρονομετρημένες δοκιμές των 14 τελικά αγωνιζόμενων - οι οποίες όρισαν και τη σειρά εκκίνησης του αγώνα, που θα διεξαχθεί αύριο Κυριακή 13/9 μεταξύ των αγώνων της Ταχύτητας.
Ο Γιώργος Παπασταύρου κυριάρχησε, κατακτώντας με διαφορά 0,45 δευτ. την pole position με τη Honda CRF450, ενώ δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα παραταχθούν οι Γιώργος Κάκος και Γιάννης Κωνσταντινάκος. Καθώς η πρώτη οκτάδα αποτελείται από αναβάτες της Racing Open, ο Λάμπρος Τζουφλάς με Yamaha YZF450 κατέκτησε την pole στη Normal, και ο Αλέξανδρος με Husqvarna έκανε τον πρώτο χρόνο μεταξύ των Νέων.
Αύριο, Κυριακή 13/9, θα διεξαχθεί ο δεύτερος γύρος του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας Μοτοσυκλέτας - HSBK 2020, σε μια επανάληψη της σημερινής ημέρας, καθώς και ο 1ος φετινός γύρος του Supermoto Cup. Ο πρώτος αγώνας θα ξεκινήσει, και πάλι, στις 11:00 π.μ. Υπενθυμίζουμε ότι, βάσει των οδηγιών της ΓΓΑ, απαγορεύεται η προσέλευση θεατών.
Δείτε όλες τις πληροφορίες, ειδήσεις και videos από την πρεμιέρα του HSBK και Supermoto Cup 2020, στα www.hsbk.gr και https://www.facebook.com/HellenicSBK
Αποτελέσματα
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.