Αγώνες Ελλάδας

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross: Δύσκολα τα πράγματα

Η λάσπη ήταν το κυρίαρχο στοιχείο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  30.03.2017

Η συνέχεια του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocrossδόθηκε στην πίστα Πει Δοκού στη Χαλκίδα για τον 2ο αγώνα που οργανώθηκε από την ΑΜΛΕΧ.

Οι βροχές των προηγούμενων ημερών αλλά και του Σαββάτου, έκαναν το τερέν πολύ δύσκολο.Η λάσπη ήταν το κυρίαρχο στοιχείο, αφού εκτός της δυσκολίας στο τερέν δημιουργούσε και προβλήματα στους αθλητές, στις μοτοσυκλέτες, αλλά και «υπερωρίες» για τους μηχανικούς καθώς η φροντίδα και το πλύσιμό τους ήταν αναγκαίο και συνεχόμενο.

Στην κατηγορία ΜΧ1 ήταν ο Δημήτρης Κοντολέτας (ΑΟΛΜΟ) με YAMAHAπου ξεκίνησε πρώτος αποφεύγοντας την λάσπη αλλά και τα λάθη για να πάρει την πρώτη καρό σημαία, καθώς ο Παναγιώτης Κουζής (ΦΙΑΜ) με HONDAδεν ήθελε να διακινδυνέψει μια προσπέραση κάτω από τέτοιες συνθήκες, αρκούμενος στην 2η θέση. Αντίθετα ο Γιώργος Ηλιόπουλος (ΠΑΛΕΜΟΤ) με ΚΤΜ που έδειχνε δυνατός από τα δοκιμαστικά, είχε δυο πτώσεις στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστάπου τον άφησαν τελικά3ο. Στο 2ο σκέλος όμως, ο Κουζής κυριάρχησε πειστικότατα, χωρίς να αμφισβητηθεί σε κανένα επίπεδο, κερδίζοντας τελικά τον αγώνα με άνεση. ΟΗλιόπουλος ήταν κι αυτός άνετα 2ος σε απόσταση από τον εντυπωσιακό Κυριάκο Κόττη (ΑΜΟΕρδαίας) με HONDAπου ήταν 3ος! (και 4ος στο σκέλος!).Ένα σβήσιμο του Κοντολέτα τον άφησε αρκετά πίσω για να ανέβει τελικά στην 4η θέση.

 

Στην κατηγορία ΜΧ2 ο αγώνας εξελίχθηκε σε «οικογενειακή υπόθεση» των αδελφών Τουρατζίδη (ΜΟΒΕ) με YAMAHAαμφότεροι, με τον Ιωάννη να κερδίζει και τον Δημήτρη να ακολουθεί και στα 2 σκέλη! Ο Βασίλης Χρυσοχόος (ΙΚΑΡΟΣ Ρόδου) με ΥΑΜΑΗΑ επίσης συμπλήρωσε το βάθρο όντας δυο φορές 3ος, ενώ πίσω του γινόταν μεγάλη μάχη με Γεωργαντά, Ανδρέου, Μπάκα, Παπίλα. Ο Ανδρέας Ανδρέου (ΑΜΛΕΧ) με ΥΑΜΑΗΑ μάλιστα ήταν και ο διπλός νικητής στα δίχρονα 125 της ΜΧ2Τ μπροστά από τον Άγγελο Βογιατζή (ΜΟΣ) με ΚΤΜ και τον Στέλιο Σκόρδα (ΟΔΜΑ Αθηνών) με ΥΑΜΑΗΑ.

 

Στην κατηγορία Open, o Βασίλης Πακαταρίδης (Μοτολέσχη Καβάλας) με ΥΑΜΑΗΑ κατάφερε να επιβληθεί σε ένα βαρύ τερέν, και μάλιστα να περάσει μπροστά στην βαθμολογία. Ο Σταμάτης Δημολιάνης(ΛΕΜΟΤ) με ΚΤΜ καθυστέρησε στο Α’ σκέλος, (4ος) αλλά λίγο έλλειψε να κερδίσει στο 2οανεβαίνοντας διαρκώς! Ο Παναγιώτης Κάδογλου (ΛΕΜΟΒ) με KAWASAKIφάνηκε πολύ δυνατός με δυο τρίτες θέσεις, ενώ ο Αντώνης Τζανετής (ΑΟΛΜΟ) με ΥΑΜΑΗΑ που ήταν 2ος στο Α’ σκέλος δεν μπόρεσε για κάτι καλύτερο από την 5η θέση στο Β’.

 

Στα «μικρά»ΜΧ85 που ταλαιπωρήθηκαν περισσότερο από όλους στην βαριά πίστα, ο Αντώνης Σάγμαλης (ΛΕΜΟΘΕ) με ΚΤΜ που κυριάρχησε στο Α’ σκέλος και έτσι φαινόταν ότι θα κάνει και στο Β’, εγκαταλείπει από μηχανική βλάβη αφήνοντας στον Σταύρο Μαυράκη (ΑΣΗ) με ΚΤΜ ελεύθερο πεδίο για την νίκη! 2 φορές 2ος ο Μάριος Κανάκης (ΛΕΜΟΘΕ) με ΚΤΜ επίσης, με τον Σωτήρη Πασπαλιάρη (ΛΕΜΟΚΑ) με KAWASAKIνα τερματίζει 3ος στο Β’ σκέλος.

 

Αρκετοί ήταν οι αναβάτες που λόγω συνθηκών δεν κατάφεραν να συμπληρώσουν τον απαραίτητο αριθμό γύρων ώστε να βαθμολογηθούν, ενώ ό αγώνας των μικρότερων ΜΧ65 αποφασίστηκε να ματαιωθεί καθώς οι μικρές μοτοσυκλέτες δεν μπορούσαν να ανταπεξέρθουν στις συνθήκες της πίστας. Επίσης αρκετοί ήταν και οι αθλητές που τελικά δεν παρουσιάστηκαν στην μπάρα εκκίνησης προτιμώντας να προστατέψουν εαυτούς και μοτοσυκλέτες, είτε από μηχανολογικές ή άλλες ατυχίες που προκύπτουν από ένα τόσο δύσκολο τερέν. (Ορατότητα, λερωμένα γυαλιά, λάσπη στα μάτια, συνεχή γλιστρήματα, κούραση, κτλ).

Κατά γενική ομολογία των πρωταγωνιστών, ο αγώνας ήταν από τους δυσκολότερους που έχουν συμμετάσχει ενώ από το… «ενιαίο» καφέ χρώμα της λάσπης σε όλους τους αθλητές, τα πρόσωπά τους και τις μοτοσυκλέτες, γινόταν αντιληπτό το μέγεθος της προσπάθειας και της ταλαιπωρίας.

Αποτελέσματα (Pdf)

Βαθμολογίες

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.