Αγώνες Ελλάδας

Πανελλην. Πρωτ. Ταχύτητας 2019 - 1ος αγώνας: Η ιστορία συνάντησε το μέλλον

5 Μαΐου - Στρατιωτικό αεροδρόμιο Τρίπολης


14.05.2019

Με ένα αγώνα γεμάτο έντονα συναισθήματα, αναφορά σε ιστορία αλλά και, κυρίως, άφθονη αγωνιστική δράση ξεκίνησε η φετινή χρονιά στο πρωτάθλημα ταχύτητας

Αγωνιστική δράση από την οποία ξεχώρισε αυτή των παιδοεφήβων μοτοαθλητών των νεανικών κατηγοριών του πρωταθλήματος οι οποίοι φρόντισαν να δικαιώσουν το χαρακτηρισμό «πρωταθλητομάνα» στην Τρίπολη. Το αεροδρόμιο της Τρίπολης ξαναζωντάνεψε από τις δυνατές μονομαχίες που έδωσαν οι αθλητές (ίσως όχι τόσοι αριθμητικά όσοι θα άρμοζαν στην ιστορία του θεσμού και του χώρου), αθλητές όμως με δυναμισμό και με δυνατή προοπτική αφού ένα σημαντικό ποσοστό τους είναι ηλικίας κάτω των 18ετών!!

SBK Rain

Όλα αυτά παρουσία αρκετών θεατών που αψήφησαν τις αρνητικές προβλέψεις του καιρού και έσπευσαν θέλοντας να είναι παρόντες στον επετειακό αγώνα με τον οποίο συμπληρώθηκαν 30χρόνια αγώνων στην ιστορική πλέον πίστα, στο ορεινό κέντρο της Πελοποννήσου.

Papanikolaou Peristeras Gerakianakis

Η ημέρα των αγώνων ξεκίνησε με την κατηγορία των ΝΕΩΝ όπου μια πεντάδα παιδοεφήβων πραγματικά σήκωσε τους πάντες στις μύτες των ποδιών. Με έναν εκπληκτικά ώριμο αγώνα, ο νεοφερμένος στην κατηγορία Γιάννης Περιστεράς (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) πήρε την πρώτη του πρωταθληματική νίκη αν και ξεκίνησε τελευταίος. Ο Περιστεράς σημείωσε το ταχύτερο γύρο του αγώνα (1:03.840, νέο ρεκόρ κατηγορίας!) στην μέση του αγώνα όπου και πέρασε μπροστά με τον περσινό πρωταθλητή Χρήστο Παπανικολάου (ΑΡΗΣ, Kawasaki) να τον πιέζει αρχικά αλλά τελικά να μένει δεύτερος δεχόμενος ασφυκτική πίεση από τον ταχύτερο των (βρεγμένων) δοκιμών Θωμά Σκούρτα (ΑΡΗΣ, ΚΤΜ). Aνεβασμένος o Γιώργος Μπαξίσογλου (ΑΡΗΣ, KTM) δεν μπόρεσε να αποφύγει τα λάθη (πτώση, συνέχισε) όπως και ο επιθετικός Γιώργος Γερακιανάκης (ΑΡΗΣ, Yamaha).

P.Papageorgiou

Αυξημένες, λόγω της απόφασης βαθμολόγησης των αθλητών, αλλά όχι πολλές οι συμμετοχές στην κατηγορία ΟΡΕΝ όπου ο γιός του αείμνηστου Βασίλη Παπαγεωργίου, ο Παναγιώτης (ΦΙΑΜ, Aprilia) πήρε το βάπτισμα του πυρός με νίκη μετά από πολύ ωραία μονομαχία με τον τοπικό Μάρκο Αγγελακόπουλο (Ο65, Honda) που ξεσήκωσε το κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τελευταίος γύρος του Παν. Παπαγεωργίου ήταν και ο ταχύτερός του, δείγμα της έντασης του αγώνα ενώ τον ταχύτερο γύρο είχε σημειώσει νωρίτερα ο Αγγελακόπουλος. Αργησε να μπει σε ρυθμό και έμεινε λίγο πιο πίσω, τρίτος, ο Σπαρτιάτης poleman Ηλίας Χριστάκης (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) ο οποίος δεν απειλήθηκε από τον Ανδρέα Παπαντριανταφύλου. Στην 5η θέση ο επανακάμψας μετά από τραυματισμός Νίκος Γεωργόπουλος (ΑΡΗΣ, Honda) με την πρώτη μη 1000άρα μοτο, ο οποίος αντιμετώπισε με επιτυχία τον Ροδίτη Γιάννη Κλαδογέννη (ΙΚΑΡΟΣ, Suzuki).

Start Racing

Εψαχνε για αντίπαλο Σάββατο και Κυριακή, δεν βρήκε και έκανε άνετη επιστροφή στις νίκες ο, πιστός στα Racing, Λέανδρος Ντότσικας (ΦΙΑΜ, Yamaha), σε ένα αγώνα όπου τα βλέμματα έπεσαν στις μάχες του βάθρου αλλά και της άτυπης «γενικής» (τα Racing αγωνίζονται ταυτόχρονα με τα SS300). Ετσι, στην πολύ όμορφη μονομαχία του Γιώργου Κίτσου (ΦΙΑΜ, 2κύλινδρο, δίχρονο Honda 250) με τον περσινό τροπαιούχο Χρήστο Παπανικολάου (1κύλινδρο, τετράχρονο, Honda 250) ήρθαν να εμπλακούν και οι Γιάννης Περιστέρας και Γιώργος Γερακιανάκης (με μοτο SS300) με τον Κίτσο να επικρατεί οριακά του Παπανικολάου ενώ ο Γερακιανάκης άρπαξε την νίκη κυριολεκτικά στο νήμα!!. 4ος στα Racing ο Χαλκιδαίος Βασίλης Στάμου (ΑΜΛΕΧ, Yamaha) με 5ο τον πολύ καλό Ροδίτη Αλέξανδρο Αρναουτάκη (ΙΚΑΡΟΣ, Yamaha R3) o οποίος, στο τέλος δέχθηκε επίθεση από τον Γιώργο Σώμο (ΛΕΜΟΤ, Yamaha). Στα SS300, ο Γιώργος Μπαξίσογλου ανέβηκε με άνεση στο βάθρο αφού ο ομόσταυλός του Θωμάς Σκούρτας δεν μπόρεσε να μπει σε καλό ρυθμό με τον νεαρό Ροδίτη Αντώνη Λάσκαρη (ΙΚΑΡΟΣ, Yamaha) να τερματίζει 5ος στον 1ο του αγώνα.

Karakostas

Εχοντας προετοιμαστεί καλά, τόσο όλο τον χειμώνα όσο και μέσω των επιτυχημένων εμφανίσεών του στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, ο Δημήτρης Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) ξεκίνησε την χρονιά με μία πειστική νίκη στα Supersport οδηγώντας ταχύτατα και χωρίς λάθη αλλά, και εδώ, τα βλέμματα «κόλλησαν» στην μάχη για την δευτεριά η οποία κατέληξε στον ανεβασμένο Αλέξανδρο Παπαγεωργίου (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) μετά από μια συγκλονιστική μονομαχία με τον περσινό πρωταθλητή Σταύρο Τριντή (ΛΕΜΟΤ, Honda) ο οποίος έπεσε στον τελευταίο γύρο για να τερματίσει τελικά 7ος. Ωραία η μάχη και πιο πίσω, με τον Βασίλη Ευθυμίου (ΑΡΗΣ, MV Agusta) να αρπάζει οριακά την 3η (τελικά) θέση από τον αειθαλή Γιάννη Τζωρτζόπουλο (ΛΕΜΟΤ, Honda, συμπλήρωσε 30 χρόνια αγώνες στην Τρίπολη!!). Λίγο πιο πίσω, ο ψηλός Κρητικός Τάσος Σκυριανόγλου (ΑΣΗ, Yamaha) και ο συμπατριώτης του Αγγελος Ζινευράκης (ΑΣΗ, Yamaha) συμπλήρωσαν την 6άδα.

Edie Bodhi

Επεισοδιακός ο διεθνής (!) αγώνας στα Superbikes με κυρίαρχο τον νεαρό Καναδό Edie Bodhi (ΦΙΑΜ, Yamaha) να κατακτά pole position και νίκη αν και την καρό σημαία είδε πρώτος ο ανεβασμένος Σαλαμινιώτης Σωτήρης Μπεγνής (ΣΜΑΣ, Yamaha) και αυτό γιατί ο αγώνας διακόπηκε στον 15ο γύρο λόγω βροχής, ξανασυνεχίστηκε πάλι σαν στεγνός (στην διακοπή η βρεγμένη πίστα ξαναστέγνωσε) και ο Μπεγνής τερμάτισε πρώτος μεν αλλά με τον Bodhi πολύ κοντά του (ο Μπεγνής ήταν αρκετά πιο πίσω πριν την διακοπή, ετσι στην συγχώνευση των 2 τμημάτων του αγώνα οπ Bodhi ήταν άνετα 1ος. Αγχωμένος ο Σάκης Συνιώτρης (ΦΙΑΜ, Kawasaki) οδήγησε γρήγορα μεν αλλά βιάστηκε στην 2η εκκίνηση και του επιβλήθηκε ποινή Ride Through (την εκτέλεσε άμεσα με τρόπο που συζητήθηκε, όχι θετικά) η οποία δεν τον άφησε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την 3η θέση. 4ος ο, ξανά δυνατός, Δημήτρης Παπαγγέλου (ΦΙΑΜ, Honda) ο οποίος δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον αφορμάριστο περσινό πρωταθλητή Λευτέρη Πίππο (ΑΡΗΣ, Yamaha) με 6ο τον προβληματισμένο Φώτη Τσαλίκη (ΦΙΑΜ, Honda).

Aponomi Kavouras

Στιγμές ιστορίας, αναμνήσεων και όμορφων συναισθημάτων στις απονομές, με τον διοργανωτή ΑΡΗ να τιμά τους προ 30ετίας συντελεστές Σωκράτη Κάββουρα (εκλιπών σε στρατιωτικό ατύχημα, παρακολούθησε τον αγώνα ο γιός του), Αντώνη Χατζημιχάλη, Κήρυκο Λαζάρου καθώς και τους νικητές του 1ου αγώνα τον Ιούλιο του 1989: Racing80 κ.ε. Γιάννης Τζωρτζόπουλος (VGR80), Normal125κ.ε.: Παπαγιάννης Σταύρος (Aprilia 125), Racing 250κ.ε.: Αρνόκουρος Νίκος (Yamaha VGR250), Superbikes: Σκούρτας Αθανάσιος (Honda RC30), Racing 500: Παπανδρέου Δημήτρης (Suzuki RG500).

Aponomi SBK2

Σημαντική η υποστήριξη των τοπικών αρχών (Εμπ. Επιμελητήριο Αρκαδίας, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμος Τρίπολης), η συμμετοχή της Ομάδας Διάσωσης Αρκαδίας, εξίσου σημαντική η διοργανωτική βοήθεια από την ΑΛΜΑ Μεγαλόπολης και την ΑΜΛΕΧαλκίδας που μαζί με τον ΑΡΗ έκαναν πράξη το ομοσπονδιακό πνεύμα, όλοι περιμένουν με χαρά να δουν πιο ζωντανή στην πράξη το τοπικό ιστορικό σωματείο (ΛΕΜΟΤρίπολης) που δείχνει να επανέρχεται.

Start Neoi

Αρκετοί θεατές, από Ελλάδα και διεθνώς, παρακολούθησαν ζωντανά τις εξελίξεις από την διαδικτυακή ζωντανή μετάδοση που φρόντισε η ομάδα του Μεγαλοπολίτη Αγγελου Κυριαζή, ευχαριστούμε τον Πέτρο Βασιλόπουλο για τις ωραίες φωτό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.