Αγώνες Ελλάδας

Δυνατό ξεκίνημα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial (Video)

Στην κλασσική «Trialοπεριοχή» στο νότια του Πεντελικού όρους


    08.05.2017

    Ο 1ος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος Trial 2017 ξεκίνησε δυναμικά από τον ΑΡΗ Πεντέλης στην κλασσική «Trialοπεριοχή» στο νότια του Πεντελικού όρους

    Το τοπικό σωματείο «έστησε» έναν δυνατό αγώνα πραγματικού Trial, αγώνα ο οποίος έσπρωξε στα αθλητικά άκρα τους συμμετέχοντες και κράτησε τους αρκετούς θεατές μέχρι το τέλος
    Στον αγώνα συμμετείχαν 19 αθλητές σε όλες τις κατηγορίες, νούμερο σίγουρα μικρό αλλά ελπιδοφόρο δεδομένων των καταστάσεων.

    Polyhroniadis1low

    Στην κορυφαία κατηγορία A, η επανεμφάνιση, τόσο του Μάριου Πολυχρονιάδη (ΑΡΗΣ, GasGas) όσο και το πολυπρωταθλητή Χάρη Χριστόπουλου (ΛΕΜΟΤ, Beta) ανέβασε τον ανταγωνισμό και το ενδιαφέρον με τον πρωταθλητή του 2016, τον Λευτέρη Πίππο, (ΑΡΗΣ, Beta) να κατακτά τελικά την νίκη αν και έχασε τον 2ο γύρο από τον Λευτέρη Καρέτσο (ΕΔΟ, Beta) o οποίος με την σειρά του, έχασε την 2η θέση στην κατάταξη λόγω μικρής καθυστέρησης στον τερματισμό. Η δεύτερη θέση πήγε στον ιδιαίτερα ανεβασμένο (μετά και τις διεθνείς εμπειρίες του) Μάριο Πολυχρονιάδη. Τέταρτος στην A ο Χ. Χριστόπουλος ενώ ο περσινός πρωταθλητής στην Β, Γιάννης Παγώνης (ΜΟΛΠ, Beta) άφησε 6ο τον «παλιό» Ισίδωρο Τσίκη (ΜΟΤΟΛΕΒ, Beta) για ένα μόλις βαθμό ποινής. Κουράστηκε ο πολύπειρος Αλέξης Λιάπης (ΟΔΜΑΑ, Montesa) ενώ ο Πατρινός Λευτέρης Μαρουλάκης (ΜΟΛΠ) με την τετράχρονη Honda ασχολήθηκε περισσότερο με τα βλαστάρια του που συμμετείχαν στην Junior παρά με τις επιδόσεις του.

    Aponomi A
    Ωραία η εικόνα των 4 πρώτων στην κατηγορία Α να κάνουν support ο ένας στον άλλο για να «βγάλουν» τις διαδρομές.Προβλημάτισαν με την σχετική δυσκολία τους οι ειδικές διαδρομές έτσι ώστε να καθυστερήσουν όλοι στον 1ο γύρο, να τρέχουν «πανικόβλητοι» στον 2ο και να τερματίσουν «με την ψυχή στα δόντια» στον 3ο. Έπεσαν και ποινές για καθυστέρηση!

    Ghorbani2low
    Διεθνές χρώμα στον αγώνα έδωσε ο Ιρανός Daryoosh Ghorbani (Μοτολέσχη, GasGas) ο οποίος, χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο στην Β, έδειξε έτοιμος για την A, άνετα δεύτερος εδώ ο Θηβαίος Γιώργος Τρικαλίτης (ΑΜΛΕΧ, Beta) ενώ ο τοπικός Νίκος Μίαρης (ΜΟΛΠ, Beta) κέρδισε την τριπλή μονομαχία του με τους εορτάζοντες (Γιώργηδες) Βεζύρη και Διαμαντίδη (ΑΟΛΜΟ και ΑΛΑΜΜ).

    Aponomi Junior

    Δικαίωσε τον περσινό του τίτλο στην Junior o Αναατάσης Αναστασιάδης (ΑΡΗΣ, Beta) κατακτώντας εύκολα την νίκη στην κατηγορία των εφήβων (Junior). Mε ανέβασμα στον τελευταίο γύρο, ο Παύλος Λιλής (ΜΟΛΠ, GasGas) πήρε την δεύτερη θέση από τον εντυπωσιακό 12χρονο (!) Ιάσονα Μαρουλάκη (ΜΟΛΠ, Sherco) o οποίος κέρδισε τόσο τον μεγαλύτερο, αδελφό του Ορέστη (GasGas) όσο και τον πρωτοεμφανιζόμενο Γιάννη Ριζόπουλο (ΑΡΗΣ, GasGas).

    Η πολυπληθής αγωνιστική παρουσία του ΜΟΛΠ επεκτάθηκε και με την συμμετοχή του Γραμματέα του, του Κώστα Στάρφα (Sherco) στην κατηγορία Hobby.

    Αξίζει να αναφερθεί η επανεμφάνιση για στελέχη της πάλαι ποτέ κραταιάς ΛΕΜ (η κυρίαρχος Λέσχη στο Trial τις δεκαετίες ‘80, ‘90, ‘00) με τους Γ. Παπουτσίδη και Δ. Πρίφτη να βοηθούν στην οργάνωση με το χαμόγελο όπως και ο αθλητής-θρύλος του Trial, ο Γιώργος Μιχελάκης! Παρούσα και η ΛΕΜΜεγάρων.
    Για άλλη μια φορά ο Δήμος Πεντέλης υποστήριξε με κάθε τρόπο μοτοεκδήλωση. Η τελετή απονομής στην κεντρική πλατεία της Ν. Πεντέλης (παρών ο αντιδήμαρχος κ. Λευτέρης Κιτσούλης) τράβηξε τα βλέμματα πολλών.
    Τα αποτελέσματα μεταδίδονταν ζωντανά στο διαδίκτυο (www.chronotech.gr - πρώτη φορά στο ελληνικό Trial). Επίσης η επαναφορά των αγωνιστικών γιλέκων μαζί με το κατατοπιστικό έντυπο συμμετοχών και την εκφώνηση βοήθησε τους θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα.

    Αποτελέσματα

    Γραφείο Τύπου κι επικοινωνίας ΑΜΟΤΟΕ

    Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
    Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
    Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
    Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

    Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.