MotoGP test Sepang 1η ημέρα: Ταχύτερες οι Ιταλικές
Ο Marc Marquez δοκίμασε τη νέα Honda RC213V
10.02.2023
Ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) ήταν ο ταχύτερος, με τον Mavrick Vinales (Aprilia Racing) να ακολουθεί με μικρή διαφορά
Honda
Ο Marc Marquez είχε στην διάθεση του τέσσερις μοτοσυκλέτες. Αυτή που αγωνίστηκε το 2022, δύο του 2023 και ακόμή μία που έφερε τα αεροδυναμικά πτερύγια του 2021, με διαφορετική εισαγωγή αέρα και νέας σχεδίασης ψαλίδι αλουμινίου. Ο Ισπανός είπε πως πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με «διαφορετικό χαρακτήρα» ωστόσο οι χρόνοι που έκανε ήταν παραπλήσιοι με όλες.
Ο team mate του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Joan Mir είχε δύο μοτοσυκλέτες στην διάθεσή του, κλείνοντας την ημέρα με τον 17ο χρόνο, που ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από αυτόν του Marquez που σημείωσε τον 12ο χρόνο.
Ο Alex Rins είχε τον 18ο χρόνο και ο Takaaki Nakagami., που δοκίμασε δύο διαφορετικά πλαίσιο και δύο διαφορετικούς κινητήρες τον 22ο .Ο Ιάπωνας προσπαθεί να βρει και πάλι ρυθμό, μετά τον τραυματισμό στο χέρι στα τέλη του 2022.
Ducati
Ο Bezzecchi με την Desmosedici GP22 έκανε τον ταχύτερο γύρο, με εντυπωσιακό χρόνο, δείχνοντας πως η περσινή μοτοσυκλέτα της Ducati παραμένει ανταγωνιστική.
Το βάρος της εξέλιξης της GP23 έχει πέσει στους «εργοστασιακούς» Bagnaia και Bastianini. Για μεγάλο διάστημα οδήγησαν μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε με την GP22, με κάποιες διαφορές στα χειριστήρια. Προς το τέλος ο Bagnaia χρησιμοποίησε την μοτοσυκλέτα που έκανε την εμφάνισή της στις δοκιμές shakedown που έγιναν από τους αναβάτες εξέλιξης της ομάδας τις προηγούμενες ημέρες.
Ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) δεν δοκίμασε κάτι νέο, σε αντίθεση με τον Johann Zarco που οδήγησε την έκδοση του 2023.
Ο Bastianini ήταν πιο γρήγορος από τον Bagnaia και τρίτος συνολικά. Ο Martin ήταν τέταρτος και ο Bagnaia πέμτος. Ο Zarco έκανε τον έβδομο καλύτερο χρόνο, ο «νέος» στη Ducati, Alex Marquez (Gresini Racing) τον ένατο και ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) τον 13ο .
Aprilia
Τόσο ο Aleix Espargaro όσο και ο Maverick Vinales, είχαν στη διάθεσή τους την μοτοσυκλέτα του 2022 και δύο προδιαγραφών 2023.
Οι νέες εκδόσεις διαθέτουν νέο φέρινγκ, ανασχεδιασμένο ουραίο τμήμα και ελαφρώς διαφορετικές εξατμίσεις. Επιπλέον μικρές αλλαγές έχουν το πλαίσιο και το ψαλίδι της RS-GP. O team manager της ομάδας Paolo Bonora σε δηλώσεις του τόνισε πως είναι μια εξέλιξη με πολλές μικρές αλλαγές σε σχέση με το 2022.
Ο Vinales πραγματοποίησε 67 γύρους κα κατάφερε να πετύχει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο με την RS-GP του 2023. Ο Esparargaro ήταν έκτος, 0,4 δευτ από τον team mate του.
Στις πρώτες του δοκιμές με την Aprilia της RNF team, ο Miguel Oliveira είχε πτώση χωρίς να τραυματιστεί. Ολοκλήρωσε 50 γύρους με τον 14ο καλύτερο χρόνο, ενώ ο Raul Fernandez σημείωσε τον 15ο .
Yamaha
O Fabio Quartararo και ο Franco Morbidelli δοκίμασαν την μοτοσυκλέτα του 2023 με τον πολλά υποσχόμενο νέο κινητήρα. Είχαν τρεις εκδόσεις στην διάθεσή τους ο καθένας.
Και οι δύο βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη, με τον Morbidelli να «γράφει» τελικά τον 10ο καλύτερο χρόνο και ο Γάλλος την 11ο. Ο Quartararo έκαναν δοκιμές και σε νέο πλαίσιο, μια λύση όμως που δεν αναμένεται να χρησιμοποιηθεί μέσα στο 2023. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 δήλωσε αισιόδοξος για την ισχύ του νέου κινητήρα.
KTM
Τον καλύτερο χρόνο έγραψε η μεταγραφή του χειμών. Ο Jack Miller ήταν ο ταχύτερος σημειώνοντας τον 16ο χρόνο. Και οι δύο εκδόσεις που οδήγησε ο Αυστραλός διέθεταν τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ο Brad Binder χρησιμοποίησε την μοτοσυκλέτα του 2022 και πέτυχε τον 21ο χρόνο.
GASGAS
Η νεότερη ομάδα του φετινού πρωταθλήματος έκανε ντεμπούτο στις επίσημες δοκιμές με τον Augusto Fernandez να είναι αρχικά ο ταχύτερος στην πίστα και τελικά να ολοκληρώνει την ημέρα με τον 19ο καλύτερο χρόνο.
Η RC16 της GASGAS είχε διαφορετικό ουραίο τμήμα και σέλα. Ο Pol Espargaro δοκίμαστε νέο πλαίσιο και τελείωσε την ημέρα με τον 20ο χρόνο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.