Αγώνες Εξωτερικού

Ο καυτός ρυθμός ρεκόρ της Michelin στην Αραγονία

Νέο ρεκόρ διάρκειας αγώνα και νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας


21.09.2022

Ο Enea Bastianini αναδείχθηκε νικητής με τα ελαστικά MICHELIN Power Slick κάτω από τον ισπανικό ήλιο σε ένα δραματικό αγώνα- τον 15ο του παγκόσμιου πρωταθλήματος MotoGP™ 2022, στην πίστα Gran Premio Animoca Brands de Aragón

• Ο Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) κερδίζει τον αγώνα στην Aragón
• Νέο ρεκόρ γύρου πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1’46.069 για τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team)
• Ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) σημειώνει νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1'47.795
• Νέο ρεκόρ διάρκειας αγώνα με χρόνο 41’35.462
• Νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας 354.1 χλμ/ώρα (220,3 μίλια/ώρα) για τον Enea Bastianini

Ο Enea Bastianini αναδείχθηκε νικητής με τα ελαστικά MICHELIN Power Slick κάτω από τον ισπανικό ήλιο σε ένα δραματικό αγώνα- τον 15ο του παγκόσμιου πρωταθλήματος MotoGP™ 2022, στην πίστα Gran Premio Animoca Brands de Aragón. Ακολούθησαν αντίστοιχα στη δεύτερη και τρίτη θέση, ο Francesco Bagnaia και ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing).

motogp aragon 2022 michelin review 4

Λόγω των ζεστών και στεγνών συνθηκών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, οι αναβάτες είχαν άφθονο χρόνο να δουλέψουν στις ρυθμίσεις και να δοκιμάσουν όλα τα μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick, αλλά λόγω των συνθηκών της πίστας, όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το σκληρό μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό και το μεσαίο μείγμα γόμας για τον πίσω. Αυτή η επιλογή λειτούργησε καλά, αφού σημειώθηκε ένα νέο ρεκόρ διάρκειας αγώνα με χρόνο 41'35.462.

Όπως συμβαίνει συνήθως στην πίστα Motorland Aragón, οι χρόνοι των γύρων κατά τις πρώτες περιόδους του Σαββατοκύριακου επηρεάστηκαν από τη σκόνη και τη βρωμιά στην πίστα, λόγω των ανέμων από την περιοχή τριγύρω από την πίστα και των συνθηκών πράσινης ασφάλτου που βελτιώθηκαν καθώς πέρασε ο καιρός.

motogp aragon 2022 michelin review 7

Στο FP1 οι αναβάτες πήραν την πρώτη τους γεύση από τα πολύ μειωμένα επίπεδα πρόσφυσης σε σύγκριση με το Misano, καθώς άρχισαν να καθαρίζουν τη σκόνη και να δοκιμάζουν τα ελαστικά, αλλά τα μειωμένα επίπεδα πρόσφυσης που παρείχε η επιφάνεια της πίστας σήμαιναν ότι ο καλύτερος χρόνος γύρου που μπορούσε να καταγραφεί ήταν 1 '48.686. Στο FP2 οι συνθήκες άρχισαν να βελτιώνονται, μαζί με τους χρόνους και όλοι οι αναβάτες έκαναν πολλούς γύρους, επιλέγοντας τα εμπρός σκληρά μείγματα γόμας και τα πίσω μεσαία μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slicks, πριν επιλέξουν τα πίσω μαλακά μείγματα γόμας προς το τέλος της συνεδρίας, για να πέτυχουν καλυτέρους χρόνους. Ο Jorge Martin της Prima Pramac Racing’s πήρε το προβάδισμα με χρόνο 1’47.402.

Το Σάββατο οι άνεμοι ήταν ισχυρότεροι από την Παρασκευή, και αυτό αποτέλεσε ακόμα μια πρόκληση για τους αναβάτες. Στο FP3 οι περισσότεροι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς των ελαστικών MICHELIN Power Slicks μπροστά και πίσω, πριν επιστρέψουν στα πίσω μαλακά μείγματα γόμας για το time attack. Με τις θέσεις στο 2ο τρίμηνο να διακυβεύονται, οι χρόνοι των γύρων βελτιώθηκαν και πάλι – πέφτοντας στο 1’46 – και ο Jack Miller (Ducati Lenovo Team) ήταν ταχύτερος με καλύτερο χρόνο 1’46.992. Κατά τη διάρκεια του ίδιου session, ο Enea Bastianini έσπασε το ρεκόρ τελικής ταχύτητας πίστας, σημειώνοντας 354.1 χλμ /ώρα (220,3 mph) με την Ducati GP22 του.

motogp aragon 2022 michelin review 6

Στο Q2, ακολούθησε η συνηθισμένη συναρπαστική μάχη καθώς οι αναβάτες πίεζαν όλο και περισσότερο για να διεκδικήσουν τις καλύτερες θέσεις στο grid. Ο Francesco Bagnaia κατέκτησε την pole position, σημειώνοντας νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'46.069, οδηγώντας ένα lock-out στην πρώτη σειρά της Ducati.

Σχολιάζοντας τον αγώνα , ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport, δήλωσε: «Εδώ στην Αραγονία, τα επίπεδα πρόσφυσης από την άσφαλτο που τοποθετήθηκε το 2009 είναι πιθανώς τα χαμηλότερα στο ημερολόγιο των αγώνων και οι χρόνοι αγώνα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου συνήθως ακολουθούν ένα μοτίβο βελτίωσης κατά περίπου ένα δευτερόλεπτο με κάθε επόμενο session, και φέτος δεν είδαμε κάτι διαφορετικό. Ένα σημαντικό στοιχείο για την επίδοση των ελαστικών μας αυτό το Σαββατοκύριακο είναι ότι η γκάμα των πίσω ελαστικών του 2022 εξελίχθηκε από πέρυσι, με βάση τα προηγούμενα δεδομένα και τα σχόλια των αναβατών, με ένα νέο μαλακό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό. Αυτό το νέο μαλακό μείγμα γόμας συνέβαλε ώστε τρεις αναβάτες να καταγράψουν χρόνους γύρων κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ γύρου όλων των εποχών κατά τη διάρκεια του Q2. Ο ρυθμός κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ήταν πολύ γρήγορος, παρά τις δύσκολες συνθήκες της πίστας και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βλέπω τους χρόνους αγώνα να βελτιώνονται από πέρυσι, με αποκορύφωμα τα νέα ρεκόρ πίστας και αγώνα όλων των εποχών, συν το νέο αγώνα ρεκόρ διάρκειας και ρεκόρ ταχύτερης μέγιστης ταχύτητας. Επιπλέον, οι σταθερές επιδόσεις των ελαστικών μας αναδείχθηκαν για ακόμα μια φορά από τους αναβάτες που σημείωσαν χαμηλούς χρόνους αγώνα 1'48 μέχρι το τέλος του αγώνα».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο Marco Bezzecchi είναι επίσημα μέλος της εργοστασιακής ομάδας Aprilia για τη σεζόν MotoGP 2025
Το MotoGP θεσμοθετήθηκε το 2002 και μετά από ένα τέταρτο του αιώνα θα αναθεωρήσει τον κυβισμό των κινητήρων για τρίτη φορά
O Πέτρος Πισσαρίδης και το ειδικά προετοιμασμένο Voge 300 Rally συμμετείχαν με μοναδική επειτυχία σε έναν αγώνα προθάλαμο του Rally Dakar!
Μετά από διάλειμμα ενός μήνα η δράση στο Παγκόσμιο Superbike επέστρεψε, με τον αναβάτη της BMW να κάνει το τρία στα τρία και να είναι πλέον πρώτος στην βαθμολογία με διαφορά 21 βαθμών από τον Bulega

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.