Ducati V21L ΜotoE: 150 hp, 225 κιλά, 275 km/h τελική!
H Ducati μας αποκαλύπτει όλα τα «μυστικά» της
01.07.2022
H Ducati ετοιμάζεται πυρετωδώς για την νέα μεγάλη πρόκληση που έχει αναλάβει για το 2023 όταν και θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής της MotoE
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η Ιταλική μάρκα θα πάρει τη θέση της Energica και ήδη το ηλεκτρικό αγωνιστικό του Borgo Panigale έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης στην πίστα.
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ελάχιστα πράγματα για τη μοτοσυκλέτα η οποία φέρει την κωδική ονομασία V21L.
Τώρα η Ducati μας αποκαλύπτει όλα τα «μυστικά» της.
«Η πρώτη ηλεκτρική Ducati είναι μια μοναδική μοτοσυκλέτα, εντελώς διαφορετική από όλες τις άλλες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες μηδενικών ρύπων», αναφέρει χαρακτηριστικά η Μπολονέζικη φίρμα. «Αποτελεί προϊόν της συνεργασίας των μηχανικών της Ducati και του Ducati Corse και ενσωματώνει τεχνικές λύσεις στις μπαταρίες, τον κινητήρα και τον inverter, που δεν έχουμε δει ποτέ έως σήμερα».
Ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας φέρει την υπογραφή του Centro Stile Ducati, ενώ για τη διατήρηση του βάρους σε λογικά επίπεδα έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος.
Η μπαταρία ζυγίζει 110 κιλά, η χωρητικότητά της είναι 18 kWh και αποτελείται από 1.152 κυλινδρικά κελιά τύπου "21700". Στην ουρά της μοτοσυκλέτας φιλοξενείται υποδοχή φόρτισης 20 kW. Η διαδικασία φόρτισης της μπαταρίας από το 0 έως το 80% γίνεται μέσα σε 45 λεπτά.
H μπαταρία εδράζεται σε ανθρακονημάτινη θήκη που αποτελεί ενεργό μέρος του πλαισίου, ενώ το μπροστινό πλαίσιο μόνοκοκ κατασκευασμένο από αλουμίνιο που ζυγίζει μόλις 3.7 κιλά. Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι προέρχεται από την D16 με το βάρος του να είναι στα 4.8 κιλά.
Ο κινητήρας ζυγίζει 21 κιλά, λειτουργεί στα 800 V και αποδίδει 150 hp και 140 Nm ροπής, ενώ το βάρος του inverter δεν ξεπερνά τα 5 κιλά.
Το συνολικό βάρος της Ducati V21L είναι 225 κιλά. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως τόσο ο ηλεκτροκινητήρας όπως και πολλά από τα εξαρτήματα που τον συνοδεύουν αναπτύχθηκαν με την υποστήριξη και τη συνδρομή της Audi, της Lamborghini και άλλων ξένων προμηθευτών.
Από άποψη επιδόσεων το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Ducati έφτασε στη μεγάλη ευθεία του Mugello τα 275 km/h.
Στον τομέα των αναρτήσεων το ηλεκτρικό αγωνιστικό εξοπλίζεται με τα κορυφαία «καλούδια» της Ohlins: αντεστραμμένο πιρούνι μπροστά NPX 25/30 με καλάμια διαμέτρου 43 mm, TTX36 αμορτισέρ πίσω και αμορτισέρ τιμονιού, όλα τους πλήρως ρυθμιζόμενα.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνει η Brembo. Μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι αυξημένου πάχους και διαμέτρου 338.5 mm που συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες GP4RR M4 32/36. Πίσω υπάρχει μονός δίσκος 220 mm που έρχεται με ακτινική τρόμπα PS13.
Σε ό,τι αφορά τέλος στην σουίτα ηλεκτρονικών ηλεκτρονικά, αυτή έχει αναπτυχθεί από το Ducati Corse και περιλαμβάνει Traction Control, Slide Control, Wheelie Control καθώς και χαρτογραφήσεις για φρένο κινητήρα
Για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έχουν επιστρατευθεί οδηγοί με πλούσιες αγωνιστικές εμπειρίες όπως ο επί χρόνια δοκιμαστής της εταιρείας, Michele Pirro, ο Alex De Angelis και ο Chaz Davies.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.