Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP 10ος αγώνας Γερμανία (Sachsenring): Finito la musica, passato la festa...

Ασταμάτητος ο Quartararo στο Sachsenring.


19.06.2022

Στην κατάμεστη πίστα του Sachsenring ο Fabio Quartararo έκανε επίδειξη δύναμης την ώρα που οι βασικοί του αντίπαλοι έχαναν βαθμούς από λάθη...

Κείμενο: Μένιος Κατής

Ο «El Diablo» απέδειξε παράλληλα ότι δεν χρειάζεται να έχεις την καλύτερη ή ταχύτερη μοτοσυκλέτα του γκριντ για να πάρεις Πρωτάθλημα. Και για να είμαστε δίκαιοι θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο 23χρονος Γάλλος είναι και με διαφορά ο κορυφαίος οδηγός της κατηγορίας...

Όπως συνηθίζουν να λένε οι Ιταλοί σε τέτοιες περιπτώσεις: «Finito la musica, passato la festa» (τελείωσε η μουσική, έληξε η γιορτή). Αυτή η φράση περιγράφει με τον πλέον ρεαλιστικό τρόπο την εικόνα του Πρωταθλήματος μετά το Grand Prix της Γερμανίας.

 

O Γάλλος είχε τον έλεγχο του αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος και δεν επέτρεψε σε κανέναν να τον απειλήσει. Με τον poleman Pecco Bagnaia να τίθεται νοκ άουτ νωρίς νωρίς -μόλις στον 4ο γύρο- λόγω πτώσης στην 1η στροφή που τον έκανε έξω φρενών ρίχνοντας τις ευθύνες στο πίσω λάστιχο της Michelin, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο απλά γι’ αυτόν.

«Έχετε δει ποτέ οδηγό των MotoGP να 'χάνει' έτσι τη μοτοσυκλέτα; Από την αρχή του αγώνα δεν είχα καθόλου πρόσφυση», έλεγε ο Ιταλός με απόγνωση και εκνευρισμό στους δημοσιογράφους, καθώς αυτή η πτώση τον αφήνει στο -91 από την κορυφή της βαθμολογίας, βγάζοντάς τον ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης Πρωταθλήματος.

Με τον Bagnaia εκτός, ο Quartararo δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από τον καθένα. Έβαλε το κεφάλι κάτω, οδήγησε γρήγορα την Yamaha YZR-M1 που σε πίστες τέτοιου τύπου -κλειστές, χωρίς μεγάλες ευθείες- βρίσκεται στο «φυσικό της περιβάλλον» και πανηγύρισε την τρίτη του φετινή νίκη -όσες και ο Enea Bastianini ο οποίος ωστόσο βρίσκεται 72 βαθμούς πίσω του!- που τον καθιστά αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση (και) του φετινού Πρωταθλήματος. 

Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Johann Zarco με την Ducati της Prima Pramac που μέχρι τα μισά του αγώνα ήταν στο 1.5 δευτερόλεπτο από τον συμπατριώτη του, αλλά από εκεί και έπειτα έχασε την επαφή μαζί του. 

Τρίτος ήταν ο Jack Miller της εργοστασιακής Ducati που παρά το γεγονός ότι είχε ποινή long lap κατάφερε να ανακάμψει, να βρεθεί στο κατόπι των Aprilia των Aleix Espargaro - Maverick Vinales και τελικά να καταφέρει τρεις γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας να πάρει την τρίτη θέση εκμεταλλευόμενος (ακόμα ένα) λάθος του Espargaro. 

Ο Vinales έκανε τον καλύτερο αγώνα του με την Aprilia όντας για αρκετή ώρα τέταρτος μέχρι που εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα, ενώ ο Aleix Espargaro που βάδιζε ολοταχώς για την τρίτη θέση δεν κατάφερε τελικά να ανέβει στο βάθρο, υποκύπτοντας στην πίεση του Miller. Έτσι, είδε τη διαφορά του από τον Quartararo να εκτοξεύεται στους 34 βαθμούς...

Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Luca Marini με την Ducati της VR46 τερματίζοντας στην πέμπτη θέση, ενώ την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Jorge Martin (επίσης με Ducati).

O Βrand Binder κράτησε ψηλά τη σημαία της KTM τερματίζοντας στην έβδομη θέση, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Fabio di Giannantonio (Ducati Gresini), Miguel Oliveira (KTM) και Enea Bastianini (Ducati Gresini).

Το Γερμανικό Grand Prix εξελίχθηκε σε «Βατερλό» για την Honda με τον Stefan Bradl να είναι ο μόνος εκπρόσωπος της εταιρείας που κατάφερε να τερματίσει (μόλις 16ος).

O αγώνας σημαδεύτηκε από πολλές εγκαταλείψεις με συνολικά επτά αναβάτες να μην αντικρίζουν -για διάφορους λόγους- την καρό σημαία.

Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 26/6 με το Ολλανδικό Grand Prix στην πίστα του Assen.

Αποτελέσματα | Βαθμολογία

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.