Αγώνες Εξωτερικού

Ξύπνησαν αναμνήσεις στο Ράντσο: Ο γιος του Norick Abe συνάντησε τον Valentino Rossi

O αείμνηστος Norifumi ήταν το ίνδαλμα του Doctor.


15.06.2022

Στην αυτοβιογραφία του ο Valentino Rossi κάνει ειδική μνεία στον μοναδικό αναβάτη από τον οποίο ζήτησε αυτόγραφο, αυτόν που επηρέασε όσο ελάχιστοι την καριέρα του και το αγωνιστικό του πνεύμα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Και αυτός δεν ήταν κάποιο «φαντασμαγορικό» όνομα ή κάποιος πολυπρωταθλητής, αλλά ο Norifumi "Norick" Abe, ένας Ιάπωνας οδηγός που έγραψε τη δική του ιστορία στους αγώνες με 3 νίκες σε 144 εκκινήσεις στην κατηγορία των 500cc των Grand Prix.

Διακρινόταν για το εντυπωσιακό και επιθετικό στυλ οδήγησης, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη εντύπωση στον νεαρό τότε Valentino.

Όλα ξεκίνησαν από το Ιαπωνικό GP του 1994 στην πίστα της Suzuka. Εκεί όπου ο 18χρονος τότε Abe πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στα 500άρια συμμετέχοντας ως wild card με μια Honda NSR 500, την οποία οδήγησε δίχως αύριο.

Ήταν τόσο εντυπωσιακός που επί δύο ολόκληρους μήνες ο 14χρονος τότε Rossi ξυπνούσε πρωί πρωί για να παρακολουθήσει στο video εκείνον τον αγώνα.

«Έτρεχε εναντίον του Schwantz του Doohan, του Itoh. To στυλ οδήγησής του με έκανε να πιστέψω πως ήταν θεοπάλαβος. Έστριβε με το τιμόνι του διπλωμένο και συχνά κρατιόταν για να μην πέσει στηριζόμενος πάνω στο γόνατό του που σερνόταν. Η φόρμα του έβγαζε καπνούς και προσπερνούσε στα πιο απίθανα σημεία. Σου έδινε την εντύπωση ότι οδηγούσε τον τελευταίο αγώνα της ζωής του. Κι όμως ήταν ο πρώτος του αγώνας!», περιγράφει ο Doctor στην αυτοβιογραφία του.

Ο αγώνας δεν είχε την έκβαση που θα ήθελε ο Ιάπωνας καθώς τρεις γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας «έχασε» το μπροστινό και έπεσε. «Παρ' όλα αυτά για μένα ο Abe ήταν ένας ήρωας... Έτσι γεννήθηκε ο μεγάλος και άσβεστος θαυμασμός μου για τους Ιάπωνες οδηγούς».

Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής υιοθέτησε το παρατσούκλι «Rossifumi».

Ο Norick Abe έφυγε πρόωρα από τη ζωή στις 7 Οκτωβρίου του 2007, σε τροχαίο που σημειώθηκε στην Kanagawa, όταν έπεσε με το scooter του πάνω σε φορτηγό που επιχειρούσε παράνομη αναστροφή. Ήταν μόλις 32 χρόνων...
Έναν χρόνο μετά τον θάνατο του ο Rossi μνημόνευσε με ένα σπέσιαλ κράνος το ίνδαλμά του στον αγώνα του Motegi όπου εξασφάλισε τον 8ο τίτλο της καριέρας του. «Αφιερώνω αυτό το Πρωτάθλημα στον Norick», είχε πει τότε.
Οι αναμνήσεις από εκείνη την εποχή ξαναζωντάνεψαν στο Ράντσο, εκεί όπου τις προηγούμενες ημέρες βρέθηκε ο γιος του αδικοχαμένου Norick Abe, Maiki, συνοδευόμενος από τον παππού του -και σημαντικό οδηγό flat track στα νιάτα του-, Mitsuo Abe.

O 18χρονος μαζί με άλλους οδηγούς επιλέχθηκε για την 11η έκδοση του VR46 Master Camp που διεξήχθη σε συνεργασία με την Yamaha στο Ράντσο του Rossi από τις 7 έως τις 11 Ιουνίου. Ένα Camp στο οποίο λαμβάνουν μέρος ταλαντούχοι οδηγοί που αποκτούν τα εφόδια ώστε να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερο για το υψηλότερο επίπεδο συναγωνισμού.

Ο Maiki αποτελεί μέλος του Team Norick Yamaha, το οποίο δημιούργησε ο αείμνηστος πατέρας του. «Αυτή είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ευρώπη και όπως βλέπω το επίπεδο των οδηγών εδώ στο Master Camp είναι πολύ υψηλό. Τη δεύτερη μέρα είχα την ευκαιρία να οδηγήσω με τον Marco Bezzecchi και έμαθα πως να μπαίνω στη στροφή. Και ο Franco Morbidelli είναι πολύ καλός ως δάσκαλος. Διασκέδασα αρκετά μαζί του. ενθουσιάστηκα με όλα όσα έμαθα και έκανα πράξη στο Master Camp», δήλωσε ο πιτσιρικάς που το τελευταίο βράδυ είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τον Valentino Rossi. «Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτήν τη στιγμή. Όταν στάθηκα μπροστά του κατάλαβα ότι ήταν εκείνος που θαύμαζα πάντα στην τηλεόραση. Ήταν σαν όνειρο. Νόμιζα πως ήταν ψέμα. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης του Valentino κατανόησα την τεχνική του στην αλλαγή κατεύθυνσης, την τέλεια γωνία κλίσης και τις πολύ ωραίες γραμμές του», δήλωσε ο Maiki Abe.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK
Ένα νέος αναβάτης κέρδισε, ένας Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή και ένας κατασκευαστής ονειρεύεται τον πρώτο του τίτλο στα superbike
Μετά το νέο ατομικό ρεκόρ πίστας και την pole position στον πρώτο αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος BMU

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.