Γρήγορο και ζεστό Σαββατοκύριακο στο Γαλλικό GP Le Mans με νέα ρεκόρ
Ο Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) κερδίζει το Γαλλικό GP
17.05.2022
Μετά τους πρώτους συναρπαστικούς γύρους ο Enea Bastianini εκμεταλλευόμενος πλήρως τα ελαστικά MICHELIN Power Slick κέρδισε τον αγώνα SHARK Grand Prix de France μπροστά στη γεμάτη θεατές πίστα Bugatti Circuit στο Le Mans
• Ο Enea Bastianini (Gresini Racing MotoGP) κερδίζει το Γαλλικό GP
• Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) σημειώνει νέο ρεκόρ όλων των εποχών με χρόνο 1’30.450, ενώ επιπλέον έχουμε νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’31.778
• Nέο ρεκόρ διάρκειας αγώνα ΜotoGP™ με χρόνο 41’34.613
Μετά τους πρώτους συναρπαστικούς γύρους ο Enea Bastianini εκμεταλλευόμενος πλήρως τα ελαστικά MICHELIN Power Slick κέρδισε τον αγώνα SHARK Grand Prix de France μπροστά στη γεμάτη θεατές πίστα Bugatti Circuit στο Le Mans. Ο Jack Miller (Ducati Lenovo Team) πέρασε δεύτερος τη γραμμή τερματισμού, ενώ ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στο δεύτερο αγώνα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών του παγκόσμιου πρωταθλήματος FIM Enel MotoE™, ο Mattia Casadei (Pons Racing 40) κατέκτησε την πρώτη θέση στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου, με τον Dominique Aegerter (Dynavolt Intact GP MotoE) να κερδίζει τον αγώνα της Κυριακής.
Η επιλογή του πίσω ελαστικού για τον αγώνα ήταν ομόφωνη, με όλους τους αναβάτες να επιλέγουν το μαλακό μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick, ενώ για το εμπρός οι επιλογές έγιναν απ’ όλη την γκάμα των slick ελαστικών: Mαλακό, μεσαιό και σκληρό.
Ο αγώνας του Σαββατοκύριακου ήταν πολύ γρήγορος με 11 αναβάτες στο FP3 να σημειώνουν χρόνους κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών, ένα ρεκόρ που κατέχει ο Johann Zarco από το 2018. Ο Peco Bagnaia έσπασε αυτό το ρεκόρ στις Q2, σημειώνοντας ένα νέο ρεκόρ με χρόνο 1’30.450.
Στις πρωϊνές δοκιμές της Παρασκευής, οι περισσότεροι αναβάτες επέλεξαν να συνδυάσουν το μαλακό μείγματος γόμας για τον εμπρός τροχό και το μεσαίο για τον πίσω, με κάποιους να οδηγούν για πάνω από 20 γύρους, προκειμένου να ελέγξουν τη διάρκεια των ελαστικών. Καθώς οι θερμοκρασίες ανέβαιναν το απόγευμα στις δεύτερες δοκιμές, είδαμε τους αναβάτες να αλλάζουν μείγμα γόμας και να επιλέγουν το μεσαίο μείγμα γόμας και για τους δυο τροχούς και να συνεχίζουν για πολλούς γύρους, δουλεύοντας με τις ρυθμίσεις των μοτοσυκλετών και στο τέλος να επιτίθενται όλοι για να πετύχουν τους καλύτερους χρόνους.
Οι τρίτες και τέταρτες ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου έγιναν κάτω από ανάλογες ζεστές και στεγνές συνθηκες, όπως την Παρασκευή. Οι αρκετές κίτρινες σημαίες της Παρασκευής έδειχναν αναγκαιότητα να γίνει επίθεση για την pole position από την αρχή. Ο Bagnaia πήρε την pole position, στο τέλος των Q2 με τον teammate του Jack Miller και τον Aleix Espargaro να παίρνουν αντίστοιχα τη δεύτερη και τρίτη θέση στη σχάρα της εκκίνησης.
Σχολιάζοντας τον αγώνα, ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Motorsport Two-Wheel Manager, δήλωσε: “Αυτο ήταν ένα εξαιρετικό Σαββατοκύριακο για εμάς, με μερικούς απίστευτους χρόνους και ένα παθιασμένο κοινό να παρακολουθεί. Ο Pecco έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ όλων των εποχών με χρόνο κατα 7 δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερο αλλά και τόσοι άλλοι πιλότοι με διαφορετικές μοτοσυκλέτες πέτυχαν χρόνους κάτω από το προηγούμενο ρεκόρ, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητα και ευκολη προσαρμογή των ελαστικών μας και πως αυτά τους έδωσαν την εμπιστοσύνη να πιέσουν και να ξεπεράσουν τα όριά τους. Στον αγώνα οι χρόνοι ηταν συνεχώς χαμηλά απο την αρχή εως το τέλος, οδηγώντας σ’ ενα νέο ρεκορ διάρκειας του αγώνα με το χρόνο να ειναι βελτιωμένος πάνω από 15 δεύτερα και ειναι ακόμα ένα ρεκόρ του Pecco. Για να κλείσουμε, είμαι ευχαριστημένος με τις ομάδες της MotoE και τις ρυθμίσεις που έχουν βρει στις βελτιωμένες μοτοσυκλέτες τους, όπως είδαμε απο την πρόοδο στους χρόνους τους αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σύγκριση με τον πρώτο αγώνα».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.