O Valentino Rossi στο Magny-Cours για δοκιμές με το Audi R8 LMS GT3
To 3ήμερο 1-3 Απριλίου το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην Imola.
17.02.2022
Ανήμερα της γιορτής των ερωτευμένων (14/2) ο Valentino Rossi βρέθηκε στην πίστα Magny Cours στη Γαλλία για να πραγματοποιήσει δοκιμές με την νέα του ομάδα, την Βελγική WRT, με την οποία θα λάβει μέρος φέτος στο Πρωτάθλημα GT World Challenge Europe.
Kείμενο: Μένιος Κατής
Μετά την αποχώρησή του από τους αγώνες των MotoGP, o Doctor έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στον κόσμο των τεσσάρων τροχών με τον οποίο φλερτάρει εδώ και χρόνια. Στο παρελθόν μάλιστα όπως άλλωστε έχει παραδεχθεί και ο ίδιος, είχε βρεθεί πολύ κοντά στο να αγωνιστεί στη Formula 1 με την Scuderia Ferrari. Τώρα πια απαλλαγμένος από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις έχει την ευκαιρία να αφοσιωθεί στους αγώνες αντοχής (Endurance) που τόσο του αρέσουν.
Φέτος, λοιπόν, το νέο του... γραφείο θα είναι το κόκπιτ του Audi R8 LMS GT3. Στο Magny-Cours είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει ιδιωτικές δοκιμές με το νέο του αγωνιστικό και να περάσει περισσότερο χρόνο με τους ανθρώπους της ομάδας. Ο στόχος που έχει θέσει ο Ιταλός σούπερ σταρ είναι κάποια στιγμή να λάβει μέρος στον θρυλικό 24ωρο αγώνα Le Mans. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει πρώτα να κάνει το... αγροτικό του σε μικρότερου βεληνεκούς διοργανώσεις ώστε να εξοικειωθεί με τα αυτοκίνητα και να αποκτήσει την εμπειρία και την ταχύτητα που χρειάζεται.
Valentino Rossi: Κλείνει τα 43 ο μεγαλύτερος αναβάτης όλων των εποχών
Το Audi R8 LMS GT3 Evo II βασίζεται στο Audi R8 V10 performance Coupé από το οποίο προέρχεται το 50% των εξαρτημάτων. Τροφοδοτείται από ατμοσφαιρικό V10 5.2 λίτρων που αποδίδει 585 hp και 550 Nm ροπής. Το θηριώδες μοτέρ βρίσκεται τοποθετημένο κεντρικά και πίσω και η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων που ελέγχεται μέσω paddles στο τιμόνι.
Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα ASR καθώς και ABS τα οποία απουσιάζουν από τα αγωνιστικά της κατηγορίας GTE. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 18 ιντσών, ενώ το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα διαμέτρου 380 mm μπροστά και 355 mm πίσω. Tο συγκεκριμένο αγωνιστικό κοστίζει σε μια ιδιωτική ομάδα 429.000 ευρώ χωρίς να υπολογίζονται οι φόροι.
Το Πρωτάθλημα GT World Challenge Europe περιλαμβάνει 10 γύρους, μεταξύ αυτών και τον 24ωρο αγώνα του Spa. Ο Valentino Rossi θα λάβει μέρος σε όλο το Πρωτάθλημα με το αγωνιστικό του ντεμπούτο να πραγματοποιείται στην πίστα της Imola το τριήμερο 1-3 Απριλίου.
Season 2022 starts with the first test in Magny Cours @followWRT pic.twitter.com/LQwPdgO0la
— Valentino Rossi (@ValeYellow46) February 15, 2022
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.