Αγώνες Εξωτερικού

SBK 2022: Η εργοστασιακή ομάδα της Honda

Με Iker Lecuona και Xavi Vierge


16.02.2022

To HRC παρουσίασε το νέο line-up για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes του 2022, με τους Ισπανούς Lecuona και Vierge να οδηγούν τα CBR1000RR-R Fireblade του αγωνιστικού τμήματος της Honda

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Mε ολόκληρο το εργοστάσιο αλλά και τους πολλούς φίλους της Big H να ελπίζουν σε πολλές αγωνιστικές επιτυχίες, οι δύο νεαροί αναβάτες έχουν μπροστά τους μια απαιτητική χρονιά.
Έτσι λοιποίν σε μια online παρουσίαση ο 22χρονος Iker Lecuona (ο οποίος τις δύο προηγούμενες σεζόν αγωνιζόταν στα motoGΡ με την ΚΤΜ Tech3) και ο 24χρονος Xavi Vierge (o οποίος έτρεχε στα Moto2 με την Petronas Sprinta Racing) μίλησαν με ενθουσιασμό για το γεγονός ότι πλέον είναι εργοστασιακοί αναβάτες του HRC αλλά και την προετοιμασία που κάνουν για να είναι ανταγωνιστικοί στο Πρωτάθλημα, ενώ ο Team Manager της ομάδας, ο γνωστός και έμπειρος Leon Camier αλλά και ο διευθυντής του HRC Tetsuhiro Kuwata μίλησαν για τις φιλοδοξίες της ομάδας.

Honda SBK 2022 10

Με αφορμή τη συμπλήρωση των 30 χρόνων από την εμφάνιση της «Λεπίδας», η νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα φέρει επετειακά γραφικά και χρώματα, ενώ ετοιμάζεται να λιώσει πολλά σετ slick ελαστικών στις δοκιμές των επόμενων ημερών που θα λάβουν χώρα στο Portimao στις 17-18 Φλεβάρη, ούτως ώστε να είναι έτοιμη για της 8-10 Απρίλη και τον αγώνα στην πίστα της Aragon.

Αναλυτικότερα, ο Leon Camier δήλωσε: «Είναι συναρπαστικό για εμένα να είμαι Team Manager της εργοστασιακής Honda στα WorldSBK. Θα βάλω τα δυνατά μου για να εξελίξουμε και να βελτιώσουμε την ομάδα. Φυσικά, το πιο σημαντικό γεγονός είναι ότι έχουμε δύο νέους αναβάτες στην ομάδα. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάρα πολύ καλές και η ταχύτητα και οι χρόνοι των δύο αναβατών από την πρώτη στιγμή μας γεμίζουν χαρά. Τα σχόλια και των δύο αναβατών για τη μοτοσυκλέτα ήταν τα ίδια, κάτι πολύ θετικό για εμάς. Ξέρουμε ότι όλοι εργάζονται σκληρά και θέλουμε να δούμε ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση κατά τη διάρκεια της χρονιάς».

Honda SBK 2022 2

Xavi Vierge
«Όταν στις αρχές της προηγούμενης σεζόν ο manager μου, μου είπε ότι υπάρχει αυτή η εξέλιξη (σ.σ. εννοεί τη μεταγραφή στο HRC), πίστεψα ότι ήταν κάτι απίστευτο το να μπω στην εργοστασιακή ομάδα της Honda στα Superbikes. Kαι δεν έχασα την ευκαιρία. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που πρέπει να μάθω αλλά είμαι τυχερός που μπορώ να έχω μερικές ημέρες δοκιμών πριν ξεκινήσει η σεζόν. Η ομάδα με βοηθάει πολύ, είμαστε δύο νέοι αναβάτες που προερχόμαστε από άλλο πρωτάθλημα. Τα πάντα είναι νέα. Αν έχεις έναν team-mate με εμπειρία σε αυτό το πρωτάθλημα, τότε είναι πολύ πιο εύκολο. Εγώ δεν έχω, αλλά αισθάνομαι τυχερός που έχουμε τον Leon (Camier), ο οποίος ήταν αναβάτης για πάρα πολλά χρόνια και μπορεί να μας βοηθήσει και να μας πει πολλά πράγματα».

Iker Lecuona
«Είμαι πραγματικά ευτυχισμένος. Όταν η Honda με πλησίασε, ήταν η πρώτη επιλογή μου, γιατί από τη μια είναι εργοστασιακή ομάδα και από την άλλη επειδή είναι η Honda. Για μένα, η Honda είναι ένα από τα καλύτερα εργοστάσια στον κόσμο και είμαι πραγματικά χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία. Δεν θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξω στο στυλ οδήγησης μου. Η αίσθηση ενός superbike είναι τελείως διαφορετική:τα λάστιχα, οι αναρτήσεις, το πλαίσιο, όλα είναι τόσο διαφορετικά από ότι έχω συνηθίσει. Χρειάζομαι περισσότερα χιλιόμετρα δοκιμών αλλά πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά. Τρεις αγώνες σε ένα Σαββατοκύριακο είναι πολλοί, αλλά επειδή είμαι ένας αναβάτης που καμιά φορά πέφτει, αυτό σημαίνει ότι έτσι έχω περισσότερες ευκαιρίες», συμπλήρωσει σαφώς αστειευόμενος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.