Αγώνες Εξωτερικού

WorldSSP 2022: Aλλαγές στους κανονισμούς ανοίγουν την πόρτα σε Ducati και Triumph

Panigale V2 και Street Triple 765 RS Supersport προ των πυλών


22.09.2021

Εν αναμονή των νέων τεχνικών κανονισμών που αναμένεται να δώσουν τη δυνατότητα σε νέα μοντέλα παραγωγής να μπουν στο Πρωτάθλημα.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στο περιθώριο του 9ου γύρου της χρονιάς του WorldSBK που φιλοξενήθηκε στην πίστα της Catalunya, η διοργανώτρια αρχή του Πρωταθλήματος εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι το 2022 η κατηγορία WorldSSP θα εμπλουτιστεί με νέα μοντέλα κατασκευαστών τα οποία θα πάρουν ομολογκασιόν, χωρίς ωστόσο να δημοσιευθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Σίγουρα πρόκειται για μια κίνηση που αναμένεται να προσεγγίσει νέους κατασκευαστές δίνοντας συνάμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην κατηγορία που η αλήθεια είναι πως απόψη μοντέλων έχει «βαλτώσει».

Μια κατηγορία που αυτή τη στιγμή θυμίζει ενιαίο με Yamaha YZF R6 και Kawasaki ZX-6R. Μοναδική «παραφωνία» αποτελεί η MV Agusta 675 της MV Agusta Corse Clienti. Σκεφτείτε πως η YZF R6 πωλείται πλέον ως μοντέλο μόνο για χρήση σε πίστα, ενώ το ZX-6R και το F3 675 είναι σχετικά ξεπερασμένα. 

WorldSBK - Catalunya: Θριάμβος των Ducati, o Razgatlioglu στο +1 από τον Rea!

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι νέοι κανονισμοί που θα τεθούν σε ισχύ θα επιτρέπουν τη συμμετοχή μοντέλων με δικύλινδρους κινητήρες χωρητικότητας έως 960 κ. εκ. και τρικύλινδρους έως 800 κ. εκ. Εφόσον επιβεβαιωθούν, θα δώσουν τη δυνατότητα στην Ducati να μπει στο παιχνίδι με την Panigale V2, κάτι που επιθυμεί διακαώς, όπως επίσης και στην Triumph να «κατεβάσει» την τρικύλινδρη Street Triple 765 RS Supersport η οποία ήδη δοκιμάζεται με επιτυχία στην κατηγορία Supersport του BSB (Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike). 

Παράλληλα, η MV Agusta αναμένεται να προχωρήσει σε αντικατάσταση της F3 675, με την καινούργια που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα 800 κ. εκ. ενώ δεν αποκλείεται οι νέοι κανονισμοί να κάνουν τις Yamaha και Kawasaki να αναθεωρήσουν την προσέγγισή τους στην κατηγορία και να προχωρήσουν σε αλλαγές χρησιμοποιώντας διαφορετικές λύσεις στον τομέα των κινητήρων.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την ανακοίνωση των τεχνικών κανονισμών, όπως επίσης και τις αποφάσεις των κατασκευαστών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.