Αγώνες Εξωτερικού

Ducati: O Tardozzi βάζει τέλος στα σενάρια για Vinales στη Ducati

Aprilia ή VR46 για τον Ισπανό


06.07.2021

Τέλος στα σενάρια που θέλουν την Ducati να κινείται για την απόκτηση του Maverick Vinales έβαλε ο team manager της ομάδας, Davide Tardozzi με δηλώσεις του στο Sky Sport MotoGP

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στο τέλος της σεζόν ο 26χρονος Ισπανός αποχωρεί από την Yamaha και όπως είναι φυσικό βρίσκεται στο επίκεντρο των μεταγραφικών εξελίξεων. Φαβορί για να τον εντάξει στο δυναμικό της είναι η Aprilia προσφέροντάς του σαφώς μικρότερο σε αξία συμβόλαιο σε σχέση με αυτό που είχε στην εταιρεία των τριών διαπασών. Αν πιστέψουμε όσα γράφονται στην Ισπανία η αμοιβή του Vinales στη Yamaha έφτανε στα 8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ η Aprilia φαίνεται να του προσφέρει το ¼ του ποσού, δηλαδή 2 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Απ' ότι φαίνεται όμως, σε αυτή τη φάση, δεν παίζει πρωταρχικό ρόλο το οικονομικό για τον Vinales, αλλά κάποιοι άλλοι παράγοντες όπως το επίπεδο της μοτοσυκλέτας, η υποστήριξη που θα έχει από το εργοστάσιο, το κλίμα στην ομάδα. Και είναι δεδομένο πως το εργοστάσιο του Noale έχει κάνει φέτος σημαντική πρόοδο όσον αφορά στη μοτοσυκλέτα του. Από τη στιγμή όμως που ακόμα δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό, δηλαδή η επίσημη ανακοίνωση για το μέλλον του, είναι φυσιολογικό να κυκλοφορούν διάφορα σενάρια. Ένα από αυτά θέλουν την Ducati, να κινείται για την απόκτησή του.

Η μπολονέζικη μάρκα είχε φτάσει πολύ κοντά στο να τον εντάξει στο δυναμικό της το 2019 πριν εκείνος αποφασίσει να δεσμευθεί με νέο συμβόλαιο με τη Yamaha.
Αναφερόμενος στα σενάρια που γράφονται κι ακούγονται, ο team manager της Ducati, Davide Tardozzi μιλώντας στο Sky Sport MotoGP θέλησε να βάλει ένα τέλος, τονίζοντας πως η ομάδα είναι πολύ ευχαριστημένη με το δίδυμο αναβατών της.

«Λυπάμαι που ο Vinales πήρε αυτήν την απόφαση, αλλά προφανώς θα είχε τους λόγους του», σχολίασε αρχικά ο 62χρονος παλιός αγωνιζόμενος για να προσθέσει: «Αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που έχουμε τους Francesco Bagnaia και Jack Miller στην ομάδα μας, ενώ και οι άλλοι αναβάτες της Ducati τα πηγαίνουν καλά. Επενδύουμε σε νεαρούς αναβάτες και πιστεύω και ελπίζω ότι θα μας φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα».

Ερωτηθείς για το ποιος μπορεί να είναι ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του Vinales, ο Tardozzi έδειξε την Aprilia: «Δεν γνωρίζω που θα πάει, αλλά ελπίζω να μείνει στα MotoGP. Είναι ένας σημαντικός αναβάτης για την κατηγορία και είναι πολύ γρήγορος. Ελπίζω και εύχομαι η Aprilia να εξασφαλίσει τους καλύτερους αναβάτες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστική γίνεται».

Η περίπτωση της VR46

Το 2022 η Ducati θα κατεβάσει 8 D16 στη μεγάλη κατηγορία (δείτε εδώ), καθώς τις μοτοσυκλέτες της θα χρησιμοποιήσουν πλην της εργοστασιακής ομάδας και οι Pramac Racing Ducati, Gresini Racing Ducati και Aramco Racing Team VR46. Αυτή τη στιγμή το μοναδικό ερωτηματικό που υπάρχει είναι στην ομάδα του Valentino Rossi. Με δεδομένο ότι η μια θέση θα καλυφθεί από τον Luca Marini, απομένει μια θέση ανοιχτή, η τύχη της οποίας έχει να κάνει με την απόφαση του Doctor σχετικά με το μέλλον του. Αν συνεχίσει να αγωνίζεται τότε θεωρείται βέβαιο πως θα ζητήσει (και θα πάρει) μια GP22. Κάποια ιταλικά δημοσιεύματα βάζουν δειλά δειλά στο παιχνίδι απόκτησης του Vinales και την VR46, λόγω των ισχυρών χορηγών της που μπορούν να προσφέρουν ένα πλουσιοπάροχο συμβόλαιο στον Ισπανό, ενδεχομένως μεγαλύτερο από αυτό που του προσφέρει η Aprilia. Είναι όμως αυτό αρκετό; Όπως προαναφέραμε, το βασικό μέλημα τούτη τη στιγμή για τον Vinales δεν είναι τα χρήματα, αλλά ο εξοπλισμός, η υποστήριξη και οι προοπτικές. Και εργοστασιακή υποστήριξη εφάμιλλη με εκείνη των Miller - Bagnaia είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρει σε «δορυφορική» ομάδα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σχεδόν 300.000 θεατές παρακολούθησαν δύο αγώνες θρίλερ με μάχες και πολλές πτώσεις
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.