Αγώνες Εξωτερικού

WorldSSP300 Misano: H μεγάλη επιστροφή της Ana Carrasco

Επέστρεψε στους αγώνες και κέρδισε


15.06.2021

Το 2020 ήταν εξαιρετικά δύσκολο και επίπονο για την Ana Carrasco που υπέστη κάταγμα σε δύο θωρακικούς σπονδύλους μετά από σοβαρό ατύχημα που είχε τον Σεπτέμβρη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Estoril. Ένα ατύχημα που λίγο έλειψε να την αφήσει καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μετά από πολύμηνο αγώνα που έδωσε, η Πρωταθλήτρια του 2018 στην κατηγορία WorldSSP300, κατάφερε σταδιακά να επιστρέψει στη δράση.

Τον περασμένο Φλεβάρη ξεκίνησε τις δοκιμές στην πίστα με καρτ και εν συνεχεία επέστρεψε στη σέλα μοτοσυκλέτας.

Την Κυριακή 13/6 στην πίστα του Misano, η 24χρονη Ισπανίδα οδηγός της Kawasaki Provec, έκλεισε το δυσκολότερο κεφάλαιο της αγωνιστικής καριέρας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο - επιστρέφοντας στις επιτυχίες.

Η πρώτη γυναίκα στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας που κατάφερε να κερδίσει τους άντρες αντιπάλους της και να κατακτήσει Παγκόσμιο τίτλο, πανηγύρισε τη νίκη στο 2ο σκέλος της κατηγορίας, που είχε συναρπαστική εξέλιξη και επεισοδιακό φινάλε.

ana carasco win 4

Η πρωτιά κρίθηκε στην τελευταία στροφή με τον επικεφαλής Tom Booth-Amos (Fusport – RT Motorsports by SKM – Kawasaki) να πέφτει και την Carrasco, που ακολουθούσε σε απόσταση αναπνοής, να αντικρίζει πρώτη τη σημαία του τερματισμού.

«Είμαι τόσο χαρούμενη σήμερα γιατί ο δρόμος μέχρι εδώ μετά τον τραυματισμό ήταν πραγματικά μακρύς. Πολλοί μήνες μακριά από τους αγώνες. Και σίγουρα η επιστροφή σε τέτοιες περιπτώσεις είναι δύσκολη», σχολίασε η νεαρή οδηγός. «Ο βασικός στόχος για αυτή τη σεζόν ήταν να είμαι ανταγωνιστική, να επιστρέψω στο βάθρο... Σίγουρα, η νίκη στο Misano είναι πολύ σημαντική για εμένα. Ήρθε μόλις στον 4ο αγώνα και αυτό είναι πολύ καλό γιατί μπορούμε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο τίτλος δεν είναι ο βασικός μου στόχος γιατί υπάρχουν ακόμα 12 αγώνες, οπότε ο δρόμος είναι μακρύς. Πρέπει να προσεγγίζω κάθε αγώνα ξεχωριστά. Σίγουρα γίνομαι όλο και καλύτερη αλλά ακόμα δεν είμαι στην καλύτερή μου κατάσταση, οπότε θα πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά ώστε να βελτιώνομαι συνεχώς. Θα πρέπει να είμαι πιο ανταγωνιστική τις Παρασκευές όπως και στη διαδικασία της Superpole. Και φυσικά θα πρέπει να προσπαθώ να κερδίζω αγώνες και στο τέλος της σεζόν θα δούμε που βρισκόμαστε. Σίγουρα όμως ο βασικός μου στόχος είναι να κερδίσω κι άλλους αγώνες».

Στην Aragon είχε τερματίσει 11η στο 1ο σκέλος και 5 στο 20, ενώ στο Misano ήταν 15η στο 1ο σκέλος, ενώ νίκησε το 2ο.

Στη βαθμολογία φιγουράρει στην 3η θέση με 42 βαθμούς, έχοντας μπροστά της τον Tom Booth-Amos (65) και τον Adrian Huertas (72).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.