Αγώνες Εξωτερικού

Rally Dakar 2021 10η ειδική: Έξω και ο Cornejo, Benavides & Brabec νέα αφεντικά!

13 Ιανουαρίου Ειδική 10: Neom > AlUla


13.01.2021

Για να νικήσεις στο Rally Dakar πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Νόμος. Ρωτήστε τόσους και τόσους αγωνιζόμενους που είδαν το όνειρό τους να γίνεται εφιάλτης λίγο πριν φτάσουν στην «πηγή με το νερό»

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτό συνέβη την Τετάρτη 13/1 και με τον Nacho Cornejo (Honda), μέχρι πρότινος επικεφαλής του αγώνα, ο οποίος είχε άσχημη πτώση στο 252ο χιλιόμετρο της 10ης ειδικής με αποτέλεσμα να τραυματιστεί. Ο αναβάτης από τη Χιλή κατάφερε να φτάσει μέχρι τον τερματισμό ωστόσο οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε αμέσως μετά έδειξαν ότι δεν είναι σε θέση να συνεχίσει τον αγώνα!
Έτσι, μετά τον Toby Price, άλλος ένας διεκδικητής της νίκης τίθεται εκτός μάχης, με τις δύο ειδικές που απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα, να προμηνύονται συναρπαστικές και αγωνιώδεις, μιας και οι σχεδόν ανύπαρκτες διαφορές στην κορυφή της γενικής καθιστούν απαγορευτική κάθε πρόβλεψη.

dakar 2021 10th stage 2

O Brabec είναι εδώ - Κυρίαρχη η Honda

Η 10η ειδική περιελάμβανε πέρασμα από τοπία που κόβουν την ανάσα, με λοφώδεις περιοχές να συνθέτουν το μεγαλύτερο μέρος της. Οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να διατηρήσουν την συγκέντρωσή τους και να αποφύγουν τα λάθη στην πλοήγηση ώστε να μπορέσουν να μείνουν ζωντανοί στο στόχο τους. Οι αναβάτες της Monster Energy Honda ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι της υπόθεσης καθώς έκαναν το 1-2-3, με τον Ricky Brabec να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο τερματίζοντας μπροστά από τον Joan Barreda Bort (+03' 15'') και τον Kevin Benavides (+05' 11'').

dakar 2021 10th stage 4

Μετά την εγκατάλειψη του Cornejo, επικεφαλής γενικής τέθηκε ο Benavides με συνολικό χρόνο 40h 20' 08'', με τον νικητή του περσινού αγώνα, Ricky Brabec να ακολουθεί μόλις 51" πίσω! Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Sam Sunderland με KTM ο οποίος απέχει 10'36" από τον πρωτοπόρο. Και φυσικά κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τον Joan Barreda Bort (Honda) που αν και αγωνίζεται με τραύμα στο πόδι έπειτα από πτώση που είχε κατά την 9η ειδική, είναι τέταρτος (+15'40"). Σημειώστε ότι την Πέμπτη 14/01 διεξάγεται η προτελευταία ειδική που αποτελεί και τη μεγαλύτερη του φετινού Dakar. Η εν λόγω ειδική αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του μαραθωνίου. Αν και στο Rally Dakar, ποτέ δεν μπορείς να είναι σίγουρος...

Στα quads, o Pablo Copetti (Yamaha) πήρε τη νίκη, με τους Italo Pedemonte (Yamaha) και Mauel Andujar (Yamaha) να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα. Στη γενική κατάταξη η εικόνα δεν άλλαξε, με τον Andujar να οδηγεί την κούρσα με συνολικό χρόνο 50h 56' 43''. O Alexandre Giroud (Yamaha) είναι δεύτερος, 21 λεπτά πίσω, με τον Giovanni Enrico (Yamaha) να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα (+27' 04'').


Δείτε εδώ όλα τα αποτελέσματα (https://www.dakar.com/en/rankings/stage-10/bike)

Stage Ημέρα Εκκίνηση-Προορισμός Απόσταση/Ειδική
Πρόλογος Σάββατο 2 Ιανουαρίου Jeddah – Jeddah 118 χλμ / 11 χλμ
1 Κυριακή 3 Ιανουαρίου Jeddah – Bisha 622 χλμ / 277 χλμ
2 Δευτέρα 4 Ιανουαρίου Bisha - Wadi ad-Dawasir 685 χλμ / 457 χλμ
3 Τρίτη 5 Ιανουαρίου Wadi ad-Dawasir - Wadi ad-Dawasir 629 χλμ / 403 χλμ
4 Τετάρτη 6 Ιανουαρίου Wadi ad-Dawasir - Riyadh 813 χλμ / 337 χλμ
5 Πέμπτη 7 Ιανουαρίου Riyadh - Buraydah 662 χλμ / 456 χλμ
6 Παρασκευή 8 Ιανουαρίου Buraydah - Ha'il 618 χλμ / 448 χλμ
Ημέρα Ξεκούρασης Σάββατο 9 Ιανουαρίου Ha'il  
7 Κυριακή 10 Ιανουαρίου Ha'il - Sakaka 737 χλμ / 471 χλμ
8 Δευτέρα 11 Ιανουαρίου Sakaka - Neom 709 χλμ / 375 χλμ
9 Τρίτη 12 Ιανουαρίου Neom - Neom 579 χλμ / 465 χλμ
10 Τετάρτη 13 Ιανουαρίου Neom - Al Ula 583 χλμ / 342 χλμ
11 Πέμπτη 14 Ιανουαρίου Al Ula - Yanbu 557 χλμ / 511 χλμ
12 Παρασκευή 15 Ιανουαρίου Yanbu - Jeddah 452 χλμ / 225 χλμ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.