Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP test Sepang: Ποιοι αναβάτες ήταν οι καλύτεροι

Ο Quartararo ταχύτερος


10.02.2020

Δεν είναι μόνο η εκπληκτική απόδοση του Γάλλου και τις τρεις ημέρες των δοκιμών, αλλά και συνολικά όλων των ομάδων και αναβατών που δείχνουν μεγάλη βελτίωση


Αν δεν υποπέσουμε σε σοβαρό λάθος το 2020 η “ψαλίδα” μεταξύ του Marquez και της Ducati με όλους τους υπόλοιπους έχει κλείσει. Ίσως όλα αυτά να μην αποτυπώνονται στα ψυχρά νούμερα, αλλά η αίσθηση που υπάρχει με τις δηλώσεις των αναβατών δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση. Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν περιμένουμε η Aprilia να διεκδικήσει νίκες, οι αναβάτες της KTM να διεκδικούν σε κάθε αγώνα μια θέση στην εξάδα και τα Suzuki με τα Yamaha να “ρίχνουν” των Ducati στις ευθείες, αλλά θα δούμε περισσότερες μάχες με την Yamaha να φαντάζει το μεγάλο αουτσάϊντερ και να αγωνίζεται στην ουσία με τρεις πρωτοκλασσάτους αναβάτες και όχι έναν ή δύο όπως οι άλλες ομάδες. Επιπλέον ο Alex Rins, αν σοβαρευτεί θα διεκδικήσει πολλά περισσότερα από τα περσινά.

motogp test sepang 2020 5

17 αναβάτες με διαφορά 0,6 δευτ. δείχνουν τα συνδυασμένα αποτελέσματα του τριημέρου στη Sepang. O Quartararo με έξι pole positions το 2019 έχει αποδείξει την αξία του. Πλέον είναι πιο έμπειρος και με την εργοστασιακή Yamaha M1 συνέχισε την εντυπωσιακή του πορεία, στο δρόμο για την πρώτη νίκη, που δεν έχει έρθει ακόμη.

motogp test sepang 2020 8

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez όμως, οι δύο ταχύτεροι αναβάτες σε ρυθμό αγώνα ήταν ο Rins με τον Vinales. Το ίδιο υπoστήριξε και ο Andrea Dovizioso.

motogp test sepang 2020 7

Ένας ακόμη αναβάτης που έκανε εντύπωση με τις επιδόσεις του ήταν ο Aleix Espargaro με την νέα Aprilia RS-GP. Ο ίδιος υποστήριξε πως σε 14 γύρους σε συνθήκες αγώνα έκανε καλύτερους χρόνους από τα Ducati και από τον Espargaro.

motogp test sepang 2020 4

Τα λεγόμενά του επιβεβαίωσε ο Danilo Petrucci, ο οποίος δήλωσε πως ο Vinalew και ο Marc είναι πολύ γρήγοροι όπως και τα αδέλφια Espargaro. Μαζί με τους Rins και Quartararo μπορούν να γυρίζουν σταθερά στο 1.59’’ σε συνθήκες αγώνα.

motogp test sepang 2020 6

Η απόδοση των Yamaha και Suzuki έχουν προβληματίσει τον Dovizioso. Πιστεύει πως τα νέα ελαστικά μπορούν να βοηθήσουν τις μοτοσυκλέτες να έχουν υψηλότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή. Επιπλέον τόνισε πως απαιτείται πολύ δουλειά απ’ όλους και υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίσωσης.

Pos Rider Team Times
1 Fabio Quartararo Petronas SRT Yamaha 1m 58.349
2 Cal Crutchlow LCR Honda 1m 58.431
3 Alex Rins Team Suzuki Ecstar 1m 58.450
4 Francesco Bagnaia Pramac Ducati 1m 58.502
5 Valentino Rossi Yamaha Factory Racing 1m 58.541
6 Danilo Petrucci Ducati Team 1m 58.606
7 Pol Espargaro Red Bull KTM Factory 1m 58.610
8 Jack Miller Pramac Ducati 1m 58.616
9 Dani Pedrosa Red Bull KTM Factory 1m58.662
10 Aleix Espargaro Aprilia Racing Gresini 1m 58.694
11 Joan Mir Team Suzuki Ecstar 1m 58.731
12 Miguel Oliveira Red Bull KTM Tech 3 1m 58.764
13 Marc Marquez Repsol Honda Team 1m 58.772
14 Franco Morbidelli Petronas SRT Yamaha 1m 58.831
15 Andrea Dovizioso Ducati Team 1m 58.859
16 Maverick Vinales Yamaha Factory Racing 1m 58.893
17 Johann Zarco Avintia Ducati 1m 58.951
18 Alex Marquez Repsol Honda Team 1m 59.042
19 Brad Binder Red Bull KTM Factory 1m 59.104
20 Tito Rabat Avintia Ducati 1m 59.549
21 Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1m 59.697
22 Bradley Smith Aprilia Racing Gresini 1m 59.841
23 Takaaki Nakagami LCR Honda 1m 59.860
24 Iker Lecuona Red Bull KTM Tech 3 1m 59.898
25 Sylvain Guintoli Team Suzuki Ecstar 2m 00.100
26 Mika Kallio Red Bull KTM Factory 2m 00.148
27 Yamaha Test Rider 3 Yamaha Factory Racing 2m 00.791
       
28 Yamah Test Rider 1 Yamaha Factory Racing 2m00.920
29 Takuya Tsuda Team Suzuki Ecstar 2m 03.674

Οι αναβάτες με κόκκινο σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο τους την δεύτερη ημέρα των δοκιμών

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.