Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Valencia test: Quartararo στον ίδιο ρυθμό

Ταχύτερος ο Γάλλος, 1-2-3 η Yamaha


20.11.2019

Ο Γάλλος ήταν και πάλι ταχύτερος στην πρώτη ημέρα των επίσημων δοκιμών εν όψει της νέας αγωνιστικής σεζόν

Η αλήθεια είναι πως το ενδιαφέρον τράβηξαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι της μεγάλης κατηγορίας, όπως και οι νέες λύσεις που δοκίμασαν οι κατασκευαστές. Πάντως εντύπωση έκανε το γεγονός πως οι τρεις ταχύτεροι των δοκιμών ήταν αναβάτες των ομάδων της Yamaha. Fabio Quartararo (Petronas Yamaha SRT), Maverick Vinales (Monster Energy Yamaha MotoGP) και Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT), έκαναν το 1-2-3 για την εταιρεία των τριών διαπασών.
Ο rookie της σεζόν, που αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη της σεζόν, πραγματοποίησε 76 γύρους. Δοκιμάζοντας νέο carbon πιρούνι και νέες λύσεις στο πλαίσιο ο Γάλλος είχε πτώση και τραυματίστηκε ελαφρά στους ώμους. Δεν πτοήθηκε και συνέχισε κάνοντας τον καλύτερο χρόνο, την τελευταία ώρα των δοκιμών. Την ίδια στιγμή o team mate του στην ομάδα της Petronas Yamaha έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, ενώ βρισκόταν μέσα στην πεντάδα, σταθερά καθ’ όλη την διάρκεια των δοκιμών.

46 valentino rossi ita dsc9526.gallery full top fullscreen
Μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών της Petronas Yamaha SRT βρέθηκε ο Maverick Vinales της εργοστασιακής ομάδας. Ο Ισπανός πέρασε την περισσότερη ώρα πάνω στην M1 του 2020 και ολοκλήρωσε τις δοκιμές με την μοτοσυκλέτα του 2019. Ο Valentino Rossi επικεντρώθηκε στην εξέλιξη της Μ1 της νέας σεζόν, η οποία φέρει μεταξύ άλλων νέα εισαγωγή αέρα και τον τρίτης γενιάς τετρακύλινδρο κινητήρα. Ο Ιταλός τελείωσε τις προσπάθειες του με τον ένατο καλύτερο χρόνο.

51 michele pirro ita dsc1496.gallery full top fullscreen

Στην Ducati ο Petrucci δοκίμασε ένα εντελώς νέο πλαίσιο, αλλά τελείωσε πρόωρα τις προσπάθειες τους εξαιτίας του τραυματισμού στον ώμο από την πτώση στον αγώνα της Κυριακής. Ο Dovizioso οδήγησε την Desmosedici με το νέο πλαίσιο, τον εξελιγμένο κινητήρα και τα νέα ηλεκτρονικά. Έκανε 70 γύρους καταφέρνοντας να βρεθεί πίσω από τα τρία Yamaha. Στην Pramac Racing, ο Jack Miller πραγματοποίησε 43 γύρους κάνοντας δοκιμές σε νέα εξαρτήματα, συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Francesco Bagnaia απουσίαζε αφού το Σάββατο στον αγώνα έσπασε τον καρπό του, ενώ ο Michele Pirro τελείωσε την ημέρα με τον 18ο καλύτερο χρόνο κάνοντας δοκιμές εξέλιξης στην μοτοσυκλέτα του 2020.

73 alex marquez esp dsc0072.gallery full top fullscreen

Ο Marc Marquez μπορεί να πέτυχε τον πέμπτο χρόνο, όμως είχε πτώση με την μοτοσυκλέτα του 2020. Ο αδελφός τους και team mate του, Alex Marquez, τελείωσε τις προσπάθειές του στην 23η θέση αλλά είχε και αυτός πτώση. Ο Stefan Bradl δοκιμάζοντας διαφορετικό πλαίσιο ήταν 22ος και ο Cal Crutchlow 11ος κάνοντας αρκετούς γύρους με την μοτοσυκλέτα του 2020.

42 alex rins esp dsc1061.gallery full top fullscreen

Η Suzuki δοκιμάζει αναβαθμισμένο κινητήρα, γεγονός που βοήθησε τον Joan Mir να σημειώσει τον έκτο καλύτερο χρόνο, πριν αντιμετωπίσει τεχνικά προβλήματα. Ο Alex Rins ήταν έβδομος με ενάμιση δέκατο διαφορά από τον team mate του.

26 dani pedrosa dsc1283.gallery full top fullscreen

Με εντελώς νέο πλαίσιο, αλλά πάντα αποτελούμενο από χαλύβδινους σωλήνες, ο Pol Espargaro έκανε τον όγδοο καλύτερο χρόνο. Ο νέος team mate του στην Red Bull KTM Factory Racing, Brad Binder έκανε τον 21ο πρώτο χρόνο. Την ίδια στιγμή ο αναβάτης εξέλιξης της ομάδας, Dani Pesrosa, ήταν ο 17ος καλύτερος, ενώ ο Kallio δεν συμμετείχε. Ο Iker Lecuona (Red Bull KTM Tech3) έκανε ονειρεμένη πρώτη ημέρα κάνοντας τον 13ο χρόνο.

93 marc marquez esp dsc9442 2.gallery full top fullscreen

Οι αναβάτες της Aprilia δεν είχαν στην διάθεσή τους τη νέα μοτοσυκλέτα. Ο Andrea Iannone ήταν 14ος με ενάμιση δευτερόλεπτο διαφορά από τον καλύτερο χρόνο. Δύο θέσεις πίσω ήταν ο Aleix Espargaro και ο αναβάτης εξέλιξης της ομάδας, Bradley Smith έκανε τον 20ο χρόνο, έχοντας και μια άσχημη πτώση κατά την διάρκεια της ημέρας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.