Αγώνες Εξωτερικού

H Honda «τινάζει την μπάνκα στον αέρα» στο WorldSBK

Θέλει Zarco και Bautista


12.06.2019

Ετοιμάζει νέο superbike παραγωγής προδιαγραφών MotoGP και θέλεις για αναβάτες της τον Zarco και τον Bautista!

Όταν ανακοινώθηκε πέρσι πως ο Γάλλος αναβάτης έπερνε μεταγραφή για την KTM στο MotoGP υπήρξε ενθουσιασμός. Ένα χρόνο μετά τα πράγματα έχουν αλλάξει…

Η χρονιά στη νέα του ομάδα ξεκίνησε πολύ άσχημα. Οι περισσότεροι υπέθεσαν πως ο Zarco, που αποτελούσε το next big think του MotoGP, ήθελε χρόνο για να προσαρμοστεί στην RC16 προερχόμενος από την M1 της Tech3. Όμως δυστυχώς δεν έχει σημειωθεί καμία βελτίωση στην απόδοση του Γάλλου, που πάει από το κακό στο χειρότερο.

Στο Mugello τερμάτισε τελευταίος, 41 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο και 11 πίσω από τον προτελευταίο.

Το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ κακό. Υπάρχουν φήμες περί διαφωνιών μεταξύ των κύριων πρωταγωνιστών, ενώ ο τηλεοπτικός φακός κατέγραψε έντονους διαλόγους, απόρροια των δηλώσεων του «αφεντικού» της KTM Stefan Pierer για την έως τώρα απόδοση του Zarco.

zarco

"Η απόδοση του Johann είναι απλά απαράδεκτη. Έχει ψυχολογικά προβλήματα. Πρόσφατα απέλυσε τον ατζέντη του ο οποίος τον έχει φέρει στη θέση που είναι σήμερα. Οι άνθρωποι που τον περιβάλλουν τώρα δημιουργούν περισσότερα προβλήματα. Σε αυτό το επίπεδο ανταγωνισμού, παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχολογία."

Είναι λογικό λοιπόν να υπάρχουν φήμες πως ο Zarco θα αποχωρήσει στο τέλος της χρονιάς από την KTM και θα συνεχίσει αλλού την καριέρα του. Το πιο ενδιαφέρον έως τώρα σενάριο είναι πως η Honda θέλει τον Zarco για να ηγηθεί του φιλόδοξου project στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2020. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να «σπάσει» το συμβόλαιο 2 ετών με την KTM.

Οι φήμες ακούστηκαν μέσα από τα paddock του MotoGP στον αγώνα του Mugello. H Honda δεν κρύβει πως θέλει να πρωταγωνιστήσει και στο WorldSBK από το 2020. Οι ίδιες φήμες αναφέρουν πως έχει δρομολογηθεί ο αντικαταστάτης του CBR1000R Fireblade. To νέο superbike της big H θα είναι μια μοτοσυκλέτα βασισμένη στο RCV του MotoGP, για να μπορεί να είναι ανταγωνιστική έναντι του Panigale V4R αλλά και του νέου ZX-10RR που είναι προ των πυλών.

Η Honda θέλει να επενδύσει στο WorldSBK και αυτό σημαίνει πως πρέπει να προσεγγίσει αναβάτες «πρώτης γραμμής» και με μεγάλη εμπειρία. Να υπενθυμίσουμε πως αυτή την στιγμή η Honda αγωνίζεται με του Leon Camier και Ryuichi Kiyonari, ενώ η Ducati έχει στις τάξεις της τον προερχόμενο από το MotoGP, Alvaro Bautista και τον δεύτερο του WorldSBK τα τελευταία χρόνια, Chaz Davies. Η Kawasaki από την άλλη έχει αναβάτες των τέσσερις συνεχόμενες φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Jonathan Rea και τον κάτοχο του τίτλου στο BSB (Βρετανικού Πρωταθλήματος Superbike), Leon Haslam.

bautista

Και ενώ φημολογείται πως ο Νο1 στόχος της Honda είναι ο Zarco τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν πως το HRC ενδιαφέρεται και για ένα ακόμη μεγάλο όνομα. Τον πρωτοπόρο του φετινού Πρωταθλήματος, Alvaro Bautista.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.