Αγώνες Εξωτερικού

Motul World SBK: Ανωτερότητα Ducati ωφελημένος ο Rea στο Misano (Video)

Γεμάτα απρόοπτα και τα δύο σκέλη του αγώνα στην πίστα του Σαν Μαρίνο


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  19.06.2017

Με έξι αγώνες να απομένουν ο Jonathan Rea έχει αποκτήσει μεγάλο προβάδισμα απέναντι στους διώκτες του. Οι τελευταίοι δε, εκτός από την αγωνιστική ανωτερότητα του αντιπάλου τους, έχουν να αντιμετωπίσουν και τις ατυχίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο αγώνας στην πίστα του Misano

Α’ σκέλος

Ήταν γεμάτο απρόοπτα, αφού η πρωτοπορία άλλαξε «χέρια» πολλές φορές εξαιτίας των πτώσεων. Μετά την εκκίνηση η έκπληξη του αγώνα ήταν ο Mikael vd Mark. Ο Ολλανδός με τη Yamaha R1 βρέθηκε να προηγείται αφήνοντας πίσω του όλους τους πρωτοπόρους του Πρωταθλήματος. «Έχτισε» μια διαφορά έως και 1,2 δευτ., έφτασε στην πηγή, αλλά τελικά νερό δεν ήπιε. Εφτά γύρους πριν το τέλος ένα highsiding τον έβγαλε εκτός συνέχειας, με τον ίδιο να απορεί πώς συνέβη. Μάλλον δεν θα έπρεπε όμως, αφού ο δεύτερος Jonathan Rea έκλεινε συνεχώς τη διαφορά που τους χώριζε, όντας πολύ πιο γρήγορος, χάρη στην καλύτερη διαχείριση των ελαστικών του.

 

Με αυτόν τον τρόπο οι αναβάτες που πάλεψαν για τη νίκη ως το τέλος ήταν τρεις. O Jonathan Rea με την Kawasaki ZX-10R και οι Chaz Davies και Marco Melandri με τις εργοστασιακές Ducati Panigale. Αλληλοπροσπεράσεις, ακουμπήματα, μέχρι τον τελευταίο γύρο κατά τον οποίο συνέβησαν τα πάντα. Ο Davies ήταν πρώτος. Αρχικά ο Rea προσπερνάει τον Melandri, ο οποίος, στην προσπάθειά του να κρατηθεί κοντά στους δύο πρωτοπόρους, πέφτει από μπροστινό. Σηκώνει τη μοτοσυκλέτα του και τελικά τερματίζει 15ος. Ο Davies είναι πιο γρήγορος μέσα στις στροφές, όμως ο Rea δύο στροφές πριν το τέλος έχει κολλήσει στον πίσω τροχό του συμπατριώτη του. Ο αναβάτης της Ducati κάνει block pass, αλλά πέφτει από μπροστινό και ο Rea χωρίς να μπορεί να τον αποφύγει τον πατάει στην πλάτη και βρίσκεται στον αέρα. Σηκώνονται αμέσως και οι δύο, ο Rea συνεχίζει και τερματίζει τρίτος, ενώ ο Davies μεταφέρεται με φορείο εκτός πίστας υποφέροντας από κάταγμα του τρίτου οσφυϊκού σπονδύλου. Ανέλπιστα στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Tom Sykes με τη δεύτερη Kawasaki ZX-10R και στη δεύτερη ο Alex Lowes με τη Yamaha R1.

 

Αποτελέσματα A' σκέλος

Β’ Σκέλος

Σε αυτό δεν είχαμε πτώσεις – ευτυχώς – που ανέτρεψαν το αποτέλεσμα, αλλά μηχανικά προβλήματα για δύο αναβάτες που προσπαθούν να καταξιωθούν στο αγωνιστικό στερέωμα. Xavi Fores με Ducati και Jordi Torres με BMW S1000RR βρέθηκαν μπροστά από τους πρωταγωνιστές, Rea, Sykes και Melandri. Με δεκαέξι γύρους να απομένουν η Panigale του Fores «παρέδωσε πνεύμα» και έτσι ο Torres έμεινε να παλεύει με τα «θηρία» για μια θέση στο βάθρο, η οποία χάθηκε ολοκληρωτικά τρεις γύρους πριν το τέλος, όταν η S1000RR σταμάτησε να δουλεύει.

Ο Marco Melandri, που είχε επιβληθεί των δύο Kawasaki αλλά και του Torres, είχε χτίσει μια διαφορά ικανή να του χαρίσει την πρώτη νίκη με την ομάδα του στο φετινό πρωτάθλημα αλλά και την πρώτη του ιδίου από το 2014 στο Β΄ σκέλος του αγώνα στην πίστα Magny Cours. Η νίκη αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία, καθώς ήταν η 100η Ιταλών αναβατών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

 

To βάθρο συμπλήρωσαν ο Jonathan Rea και ο Tom Sykes. Ο πρώτος με αυτό το αποτέλεσμα διεύρυνε το βαθμολογικό του πλεονέκτημα έναντι του δεύτερου αλλά και έναντι του Chaz Davies ο οποίος παραμένει άγνωστο ακόμη πότε θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση.

Αποτελέσματα B' σκέλος (Pdf)                                  Βαθμολογία αναβατών (Pdf)

Επόμενος αγώνας στις 8 και 9 Ιουλίου στην πίστα Laguna Seca των Η.Π.Α.  

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.