Αγώνες Εξωτερικού

Μάχη για τα ελαστικά της Michelin στον καθεδρικό του Assen με νικητή τον Marquez

Όλα τα μείγματα γομών των MICHELIN Power Slicks που ήταν διαθέσιμα για την Ολλανδική πίστα


05.07.2018

Τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin για το MotoGP™ πέρασαν μια δύσκολη δοκιμασία στον αγώνα Motul TT Assen, όπου οι κορυφαίοι αναβάτες σε όλον τον κόσμο, έδωσαν μια εξαιρετική παράσταση με νικητή το Marc Marquez (Repsol Honda Team)

Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές όλο το Σαββατοκύριακο γεγονός που επέτρεψε τους αναβάτες να δοκιμάσουν όλα τα μείγματα γομών των MICHELIN Power Slicks που ήταν διαθέσιμα για την Ολλανδική πίστα των 4.542μ., γνωστή και ως «ο Καθεδρικός της Ταχύτητας» λόγω της ιστορικής της σημασίας και του σεβασμού που απολαμβάνει από το αγωνιστικό κοινό. Όταν στήθηκαν οι αναβάτες στη σχάρα της εκκίνησης, υπήρχε έντονη κινητικότητα, αφού αρκετές ομάδες άλλαζαν ελαστικά για να διασφαλίσουν ότι ο αναβάτης και η μοτοσικλέτα του θα έχουν το ιδανικό ζευγάρι ελαστικών. Εφόσον τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών έδειξαν ότι όλα τα μείγματα γομών μπορούν να αποδώσουν καλά στον αγώνα, αλλαγές της τελευταίας στιγμής ήταν πιθανόν να υπάρξουν. Ο κάτοχος της pole position, Marquez, έστριψε πρώτος μετά την εκκίνηση ωστόσο, σύντομα τον πέρασε ο νικητής των προηγούμενων δύο αγώνων, Jorge Lorenzo (Ducati Team). Στη συνέχεια εξελίχθηκε ένας από τους πιο συναρπαστικούς και έντονους αγώνες στην ιστορία των τελευταίων ετών, καθώς έξι αναβάτες με μοτοσικλέτες τεσσάρων διαφορετικών κατασκευαστών που φορούσαν τέσσερα διαφορετικά ζευγάρια ελαστικών MICHELIN Power Slicks πήραν ξεχωριστά ο καθένας τα ηνία στον αγώνα των 26 γύρων.

michelin assen3 4

Τα ελαστικά της Michelin έδωσαν στους αναβάτες την εμπιστοσύνη που χρειάζονταν για να πιέσουν στο όριο την ημέρα του αγώνα, παρά τον έντονο αέρα στην πίστα. Έτσι, η πρώτη θέση άλλαξε πολλές φορές χέρια μεταξύ των Marquez, Lorenzo, Andrea Dovizioso (Ducati Team), Maverick Viñales (Movistar Yamaha MotoGP), Alex Rins (Team SUZUKI ECSTAR) και Valentino Rossi (Movistar Yamaha MotoGP). Οι 105.000 θεατές που συγκεντρώθηκαν στην πίστα απόλαυσαν τις εξαιρετικές ικανότητες όλων των αναβατών, καθώς και την καλή πρόσφυση των ελαστικών Power Slicks της Michelin. Ο αγώνας ήταν κλασσικός στο μοτίβο του Assen, μέχρι που ο Marquez τέθηκε επικεφαλής δύο γύρους πριν από το τέλος και πήρε τη νίκη ενισχύοντας την βαθμολογική του υπεροχή στο πρωτάθλημα. Πίσω του τερμάτισε ο Rins με τον Viñales – που σημείωσε το ταχύτερο γυρολόγιο – στην τρίτη θέση.

michelin assen3 3

Ο Dovizioso ήρθε τέταρτος και ο Rossi πέμπτος, ενώ πίσω τους ήρθε ο Cal Crutchlow (LCR Honda) που τους κυνηγούσε και τερμάτισε έκτος, αλλά πρώτος στην κατηγορία Independent Rider. Ο Lorenzo πέρασε έβδομος την γραμμή του τερματισμού με τον Johann Zarco (Monster Yamaha Tech 3) πίσω του στην όγδοη θέση. Ο Alvaro Bautista (Angel Nieto Team) έφερε την Ducati του για τρίτη συνεχόμενη φορά στην ένατη θέση κρατώντας πίσω του τον Jack Miller (Alma Pramac Racing) που έκλεισε τη δεκάδα. Οι επιδόσεις των ελαστικών της Michelin επιβεβαιώθηκαν για άλλη μία φορά ακόμη περισσότερο, τόσο με τους καλούς χρόνους, όσο και με τη μικρή απόσταση που είχαν οι οδηγοί μεταξύ τους σε όλο τον αγώνα. Αποδείχτηκε επιπλέον από την εκπληκτική διαφορά χρόνου της δεκαπεντάδας, καθώς όλοι όσοι πήραν βαθμούς από τον πρώτο μέχρι και τον δέκατο πέμπτο είχαν διαφορά μόνο 16 δευτερολέπτων, ενώ το προηγούμενο ρεκόρ είχε σημειωθεί στα 23 δευτερόλεπτα στο φετινό αγώνα του Qatar.

michelin assen3 7

H Michelin και οι ομάδες του MotoGP θα κάνουν ένα μικρό ταξίδι διαμέσου των συνόρων της Ολλανδίας και της Γερμανίας καθώς ο επόμενος γύρος είναι στο Sachsenring, την πίστα που βρίσκεται στην ανατολική Γερμανία και που θα φιλοξενηθεί ο ένατος γύρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος, την Κυριακή 15 Ιουλίου.

Marc Marquez – Repsol Honda Team:

«Σήμερα ο αγώνας ήταν πραγματικά πολύ δύσκολος, αφού ο καθένας μας προσπαθούσε να κάνει οικονομία στα ελαστικά του κι επιπλέον είχε πολύ αέρα, αλλά όλα αυτά συντέλεσαν στον καλύτερο αγώνα που είχαμε μέχρι τώρα σε αυτή τη σεζόν. Ήταν απίστευτη η μάχη που είχαμε και αυτή ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήσαμε το μαλακό μείγμα γόμας, οπότε έπρεπε να μάθω πως να το διαχειριστώ και στο τέλος του αγώνα το ελαστικό αποδείχτηκε καλό και με στήριξε και αυτό ήταν πολύ σημαντικό. Νιώθω πολύ καλά με την μοτοσικλέτα μου, τις ρυθμίσεις της και τα ελαστικά και είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετέχω σε αυτό το εκπληκτικό πρωτάθλημα γιατί πιστεύω ότι σήμερα όλοι το απόλαυσαν».

michelin assen3 8

Piero Taramasso – Michelin Motorsport Two-Wheel Manager:

«Ήταν ένας φανταστικός αγώνας. Ήταν τιμή μας που συμμετείχαμε ενεργά σε αυτόν τον αγώνα και είδαμε τα ελαστικά μας να πιέζονται στο όριο από αυτούς τους οδηγούς. Και ήταν ακόμη πιο ευχάριστο το γεγονός ότι έδειξαν σιγουριά και εμπιστοσύνη στις επιδόσεις των ελαστικών σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Οι καιρικές συνθήκες ήταν σταθερές όλο το σαββατοκύριακο κι αυτό επέτρεψε στις ομάδες να ετοιμάσουν τις ιδανικές ρυθμίσεις για μία από τις πιο πολύπλοκες πίστες της σεζόν και τα αποτελέσματα έγιναν ορατά στον αγώνα επιτυγχάνοντας τον καλύτερο χρόνο της δεκαπεντάδας. Είδαμε και πάλι να χρησιμοποιούνται διαφορετικοί συνδυασμοί στα μείγματα γομών των ελαστικών στον εμπρός και πίσω τροχό, όπου ο Marc και ο Maverick χρησιμοποίησαν και οι δύο μεσαίο μείγμα γόμας μπροστά και μαλακό πίσω, ενώ ο Alex προτίμησε μεσαίο/σκληρό μείγμα γόμας αντίστοιχα για εμπρός/πίσω. Από τους υπόλοιπους αναβάτες που βρέθηκαν μπροστά να οδηγούν τον αγώνα κάποιες στιγμές, ο Valentino χρησιμοποίησε επίσης ζευγάρι μεσαίου/μαλακού μείγματος γόμας, ο Andrea επέλεξε μεσαίο/σκληρό, ενώ ο Jorge έκανε την τέταρτη διαφορετική επιλογή φορώντας μαλακό μπροστά και σκληρό πίσω. Αυτό επιβεβαιώνει και πάλι τα θετικά αποτελέσματα των διαφορετικών επιλογών που μπορεί να ταιριάξει κανείς καθώς στοχεύουμε στο να παρέχουμε ελαστικά για όλους τους οδηγούς και τις ομάδες για να έχουν τις καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις πίστες».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!
Η Goiânia θα υποδεχθεί το κορυφαίο θεσμό από το 2026 έως το 2030 χάρη σε μια νέα συμφωνία μεταξύ του MotoGP, της κυβέρνησης του Goiás και της Brasil Motorsport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.