Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP Mugello: Κέρδισε ο “τελειωμένος”

Lorenzo από τα παλιά στο Mugello και ένα δύο απο την Ducati


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  04.06.2018

Οι Ducati επέστρεψαν δυναμικά στην πίστα του Mugello πραγματοποιώντας το ένα δύο με τον Lorenzo - Dovizioso και τον Marquez να “πέφτει”, στον αγώνα αλλά όχι και από την κορυφή της βαθμολογίας

 

 

Ένα από τα πιο “θερμά” Σαββατοκύριακα κάθε αγωνιστικής σεζόν είναι αυτό που γίνεται στην Ιταλία και την πίστα του Mugello. Μπορεί πλέον ο τοπικός ήρωας Valentino Rossi να κερδίζει δύσκολα αλλά οι Ιταλοί δείχνουν με κάθε τρόπο την τρέλα τους για το άθλημα, τους Ιταλούς αναβάτες και την Ducati.

Mugello 5

Την Παρασκευή όμως το “αίμα όλων πάγωσε” βλέποντας την τρομακτική πτώση του Michele Pirro, που συμμετείχε ως wildcard με την ομάδα της Ducati, με 350+ χ.α.ω. στην ευθεία της πίστας. Ο ιδιαίτερα συμπαθής Ιταλός αναβάτης έφτασε στην πρώτη στροφή μετά την ευθεία (που αποτελεί τη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος με 1.141 μέτρα) χωρίς μπροστινό φρένο και προσπάθησε να επιβραδύνει τη μοτοσυκλέτα του όταν το ξαφνικό μπλοκάρισμα του μπροστινού τροχού τον εκσφενδόνισε από τη μοτοσυκλέτα του και τον άφησε αναίσθητο εκτός της πίστας.
Ευτυχώς ο Pirro γλύτωσε τα χειρότερα αφού ένα από τα πιο τρομακτικά high siding που έχουμε δει του κόστισε μια εξάρθρωση ώμου και μερικές εκδορές με τον αναβάτη εξέλιξης της ιταλικής ομάδας να παρακολουθεί από το “κόκκινο” box τον αγώνα.

 

  

Την ίδια ημέρα η Ducati με αναβάτη τον Andrea Dovizioso ''έσπασε'' και το ρεκόρ τελικής ταχύτητας με μοτοσυκλέτα MotoGP με τα 356,4 χ.α.ω που σημείωσε στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά. Μετά από λίγο βέβαια έσπασε ο κινητήρα της μοτοσυκλέτας και τυλίχθηκε, στις φλόγες γιορτάζοντας με τον δικό του τρόπο την επίτευξη του ρεκόρ!

Mugello 19


Ο Valentino Rossi δεν έδειχνε ιδιαίτερα δυνατός από άποψη ρυθμού σε σχέση με τους υπόλοιπους αναβάτες τις δύο πρώτες ημέρες, με τον Andrea Iannone να κυριαρχεί σχεδόν σε όλα τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Όμως ο ''γιατρός'' κρατούσε το καλύτερο για το τέλος. Με έναν εκπληκτικό γύρο και καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας στις κατατακτήριες δοκιμές πήρε την 65η pole position της καριέρας του και την πρώτη από το 2016. Το Mugello πήρε φωτιά. Πέραν αυτού ο Jorge Lorenzo έδειξε ανανεωμένος και αρκετά σίγουρος από τη δεύτερη θέση με τον Maverick Vinales να κλείνει την σχάρα της πρώτης γραμμής της εκκίνησης. Οι δύο αναβάτες της Yamaha ήξεραν όμως πως το να κρατήσουν τόσο καλό ρυθμό σε ολόκληρο τον αγώνα ήταν σχεδόν απίθανο.

Mugello 16

Έτσι και έγινε την Κυριακή. Ο Lorenzo έστριψε για άλλη μια φορά πρώτος αφήνοντας πίσω του τον Rossi που είδε τον Marquez από την έκτη θέση την οποία εκκινούσε να φτάνει οριακά μπροστά του. Ο Ισπανός δεν κατάφερε να κρατήσει τη μοτοσυκλέτα και έχασε μερικές θέσεις, που γρήγορα και όπως πάντα δυναμικά (μετά το λάθος του και για να βρεθεί τρίτος ''πέταξε'' εκτός γραμμής τον Danilo Petrucci) επανέκτησε αμέσως μένοντας στην τρίτη θέση.
Ο Ισπανός πέρασε στον επόμενο γύρο τον Vale όμως η επιλογή σκληρών ελαστικών στη συνέχεια αποδείχθηκε μοιραία. Έτσι δύο γύρους μετά έχασε το μπροστινό καθώς πίεζε ιδιαίτερα για να φτάσει τον Lorenzo. Ο Marquez παραλίγο να πραγματοποιήσει άλλο ένα απίθανο ''σώσιμο'' μένοντας με ανοιγμένο το γκάζι έστω και υπό κλίση και 140 χ.α.ω. μέχρι την αμμοπαγίδα.

 

Mugello 15

Ο Andrea Dovizioso κατάφερε να βρεθεί πίσω από τον Valentino Rossi και την τέταρτη θέση. Επωφελούμενος ένα λάθος του ''γιατρού'' ανέβηκε δεύτερος και τότε όλοι πίστεψαν πώς η νίκη θα είναι δική του. Όμως ο Lorenzo δεν είχε πιεσθεί ιδιαίτερα από τον πρώτο γύρο και πραγματοποίησε ένα άψογο αγώνα (σε σχέση και με τους υπόλοιπους αναβάτες που είχαν επιλέξει τη μεσαία γόμα για το μπροστά ελαστικό τους) ανοίγοντας συνεχώς τη διαφορά από τον ομόσταβλο αναβάτη της Ducati.

 

Mugello 8

Ο Rossi έχανε συνεχώς θέσεις από τον πολύ καλό Iannone και τον Petrucci, που κατάφερε να επιστρέψει στο γκρουπ των πρωτοπόρων μετά το ''τζαρτζάρισμα'' του Marquez. Οι συνεχείς μονομαχίες για την τρίτη θέση των Rossi, Iannone, Petrucci και Alex Rins για την τρίτη θέση είδαν τον ''γιατρό'' να φεύγει νικητή. Ο Iannone τερμάτισε τέταρτος ο Rins πέμπτος και ο Petrucci (που είχε φθείρει ιδιαίτερα τα ελαστικά του και αντιμετώπισε και ένα πρόβλημα στην αντλία καυσίμου) μόλις έβδομος πίσω από τον Cal Crutchlow.
Ο Vinales τερμάτισε όγδοος (και ήταν έξαλλος με την Yamaha και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει) και ο Zarco δέκατος δείχνοντας για άλλη μια φορά το πόσο άσχημα είναι τα πράγματα για τις Yamaha αλλά και το πόσο δύσκολο είναι αυτό που καταφέρνει ο Valentino Rossi.

Το Mugello πήρε για άλλη μια ημέρα φωτιά. Οι Ducati είχαν κάνει το ένα δύο και ο Valentino Rossi είχε ανέβει βάθρο, με το κοινό να παραληρεί.

 

Mugello 4

Ο Lorenzo πέτυχε μια πολύ σημαντική νίκη για αυτόν και την ομάδα της Ducati την τρίτη μάλιστα τα τέσσερα τελευταία χρόνια στην πίστα του Mugello. Η μεταγραφολογία δίνει και παίρνει τις τελευταίες ημέρες αλλά ο Ισπανός δύσκολα θα συνεχίσει στους ''κόκκινους'' όπως ο ίδιος δήλωσε.
Ο Rossi έγινε ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που συγκεντρώνει πάνω από 5000 βαθμούς συνολικά στα παγκόσμια πρωταθλήματα της διοργάνωσης. Όπως ο ίδιος δήλωσε όμως δεν θεωρεί τον εαυτό του ανάμεσα στους διεκδικητές του φετινού πρωταθλήματος.

 

Mugello 11

Ο Marquez παρότι συνέχισε δεν κατάφερε να συλλέξει βαθμούς καθώς τερμάτισε δέκατος έκτος. Ο Ισπανός εξακολουθεί να προπορεύεται της βαθμολογίας με είκοσι τρεις βαθμούς από τον δεύτερο Rossi και σίγουρα θα επιστρέψει πολύ δυνατός στην πίστα της Βαρκελώνης σε δύο εβδομάδες.

 

                          Αποτελέσματα αγώνα MotoGP Mugello                                      Βαθμολογία MotoGP                

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.