Αγώνες

Ο Valentino Rossi στη Ducati: Κλειστά social media και απώλεια χορηγών

Στο ισπανικό ντοκιμαντέρ του DAZN «Life in Red», όσοι έζησαν εκείνη την περίοδο μιλούν για τις δυσκολίες


18.12.2024

Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη


Όταν το 2010 ο Rossi υπέγραψε διετές συμβόλαιο για να αγωνιστεί με την Ducati, οι προσδοκίες ήταν μεγάλες. Ο Ιταλός βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, έχοντας ήδη κατακτήσει πρωταθλήματα με τη Honda και τη Yamaha. Ο συνδυασμός Ιταλού αναβάτη με ιταλική μοτοσυκλέτα είχει εξιτάρει τους συμπατριώτες του. Παρόλο που η Ducati είχε στεφθεί πρωταθλήτρια με τον Casey Stoner το 2007 και είχε καταλάβει τη δεύτερη θέση το 2008, τα επόμενα χρόνια σημαδεύτηκαν από πτώση στις επιδόσεις της. Δυστυχώς, η άφιξη του Rossi δεν κατάφερε να αντιστρέψει αυτή την πορεία.

Στο ισπανικό ντοκιμαντέρ του DAZN «Life in Red», όσοι έζησαν εκείνη την περίοδο μιλούν για τις δυσκολίες. Ο μηχανικός Juan Martinez δήλωσε χαρακτηριστικά: «Υπήρξαν στιγμές μεγάλης έντασης. Στο τέλος, όλα κλονίστηκαν, ακόμη και τα θεμέλια της ίδιας της εταιρείας. Οι πιστοί υποστηρικτές της Ducati, που λατρεύουν τη μάρκα ανεξαρτήτως του αναβάτη, ήταν ιδιαίτερα επικριτικοί για τα αποτελέσματα του Valentino Rossi». Στα δύο χρόνια του στη Ducati, ο Rossi κατέκτησε μόλις τρία βάθρα: τρίτη θέση στο Le Mans το 2011, δεύτερη θέση το 2012 στην ίδια πίστα, και ακόμη μια δεύτερη θέση στο Misano την ίδια χρονιά. Καμία νίκη δεν καταγράφηκε στο ενεργητικό του.

Η περίοδος αυτή αποδείχθηκε εξαιρετικά περίπλοκη. Όπως εξηγεί ο Martinez: «Σε κάποιο σημείο, η Ducati αναγκάστηκε να μπλοκάρει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λόγω της κριτικής που δεχόταν τόσο η διοίκηση όσο και ο Valentino Rossi. Η πίεση έφτασε παντού, από τον Claudio Domenicali μέχρι τα μέλη της ομάδας».

Ο Mauro Grassilli, ο οποίος τότε διαχειριζόταν τις χορηγίες της Ducati, προσθέτει: «Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να διατηρήσουμε τους υπάρχοντες χορηγούς και χάσαμε πολλούς από αυτούς. Παράλληλα, ήταν σχεδόν αδύνατο να προσελκύσουμε νέους χορηγούς, καθώς έλειπαν οι επιτυχίες, η συνοχή της ομάδας και η γενικότερη εικόνα που χρειαζόταν».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Madonna di Campiglio, το "Μαργαριτάρι" των εντυπωσιακών Δολομιτών, φιλοξένησε για τρίτη συνεχή χρονιά την παρουσίαση της Ducati Lenovo Team
Με αποχρώσεις Quicksilver στις Desmosedici GP24 και τον Fermin Aldeguer να παίρνει την θέση του Marc Marquez και να πλαισιώνει τον Alex Marquez που για τρίτη χρονιά θα αγωνίζεται με τα χρώματα του αείμνηστου Fausto Gresini
Κατά τη διάρκεια δοκιμών με το νέο δικύλινδρο supersport στην πίστα Aspar, ο Ισπανός σημείωσε ρεκόρ πίστας για την κατηγορία Supersport
Ο Αυστραλός της KTM κέρδισε τον αγώνα για πρώτη φορά στην καριέρα του. Νικητής της τελευταίας ειδικής ήταν ο Michael Docherty. O Βασίλης Μπούδρος ολοκληρώνει για τρίτη φορά τον αγώνα, στην 53η θέση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.