Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP-Η Michelin είναι έτοιμη για τον αγώνα στις Η.Π.Α.

Ο τρίτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP για τα νέα μείγματα γόμας MICHELIN Power Slick


12.04.2024

Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick και Power Rain αψηφούν τις εδαφικες ανωμαλίες και τις εναλλαγες στην άσφαλτο του Circuit of the Americas

• Ο τρίτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP™ για τα νέα μείγματα γόμας MICHELIN Power Slick.
• Το COTA (Circuit of The Americas) παρουσιάζει μια ιδιαίτερη αριστερόστροφη πίστα με εδαφικές ανωμαλίες.
• Η Michelin επέλεξε ελαστικά που είναι ενισχυμένα στον δεξιό ώμο για να αντισταθμίσουν τις καταπονήσεις που ασκούνται από μια ακολουθία τριών ιδιαίτερα απαιτητικών στροφών.

H COTA (Circuit of The Americas) έχει χωρητικότητα 120.000 θεατών και κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 2010 στην επικράτεια της πόλης Elroy (κομητεία Travis), κοντά στο Austin, την πρωτεύουσα του Τέξας. Έχει μήκος 5.513 χλμ. και διαθέτει 20 στροφές (9 δεξιές και 11 αριστερές), και αρκετά σημαντικές υψομετρικές αλλαγές κοντά στα 40 μ., συμπεριλαμβανομένης μιας εντυπωσιακής ανηφορικής διαδρομής μέχρι την πρώτη στροφή! Τα άλλα αξιοσημείωτα σημεία είναι η μεγάλη του ευθεία άνω των 1.200 μ., όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP ξεπερνούν τα 350 χλμ/ώρα, καθώς και ο πύργος παρατήρησης ύψους 49 m σε σχήμα Cobra που βρίσκεται στο εσωτερικό μερος της στροφής 17. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP επισκέπτεται την COTA ετησίως από το 2013 και για άλλη μια φορά αποτελεί τον τρίτο αγώνα της σεζόν, μετά από δύο πολύ συναρπαστικούς αγώνες στις πίστες Lusail (Κατάρ) και Portimão (Πορτογαλία).

Αυτή η πίστα στα νότια των Ηνωμένων Πολιτειών έχει επίσης ορισμένα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν άμεσα τα ελαστικά, ξεκινώντας από την έλλειψη πρόσφυσης στην άσφαλτο. Πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη η ανώμαλη φύση της πίστας, καθώς είναι χτισμένη σε έδαφος που υπόκειται σε παραμόρφωση με την πάροδο του χρόνου. Οι τεχνικές υπηρεσίες της πίστας γνωρίζουν καλά αυτό το φαινόμενο και κατά καιρούς πραγματοποιούν επισκευαστικές εργασίες. Ωστόσο, εάν η επιφάνεια της άσφαλτο στη συνέχεια γίνει λίγο πιο επίπεδη, οι εγκάρσιες ανωμαλίες προκαλούν αλλαγές στα επίπεδα πρόσφυσης σε αυτές τις τροποποιημένες περιοχές. Ευτυχώς, για όλες αυτές τις συνθήκες, η Michelin διαθέτει ελαστικά που θα προσαρμόζονται και θα μπορούν να προσφέρουν, όπως πάντα, επίπεδο υψηλού επιπέδου πρόσφυση καθώς και αίσθημα εμπιστοσύνης στους συνεργάτες της.

«Γνωρίζουμε πολύ καλά την πίστα COTA, αλλά φέρνουμε τα νέα μας μείγματα γόμας φέτος και δεν γνωρίζουμε πως θα συμπεριφερθούν», δήλωσε ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport. «Από την άλλη, γνωρίζουμε ότι η πρόσφυση θα είναι χαμηλή και ότι η επιφάνειά της θα είναι ανώμαλη σε μερικά σημεία. Με βάση τα δεδομένα μας και λαμβάνοντας υπόψη τη διαμόρφωση της πίστας, επιλέξαμε συμμετρικά ελαστικά για εμπρός, σε τρία μείγματα γόμας( μαλακό, μεσαίο σκληρό) και δύο ασύμμετρες επιλογές για πίσω, σε μαλακό και μεσαίο. Ο δεξιός ώμος των πίσω ελαστικών θα είναι πιο σκληρός, αλλά αυτό δεν είναι για να αντισταθμίσει τον αριθμό των στροφών, αλλά μάλλον για τη σειρά των τριπλών δεξιών στροφών (στροφές 16, 17 και 18) που δημιουργεί πολύ μεγάλες καταπονήσεις στα ελαστικά . Σκοπεύουμε να προσφέρουμε το τέλειο τεχνικό πακέτο στους συνεργάτες μας, οι οποίοι έσπασαν πολλά ρεκόρ σε αυτή την πίστα πέρυσι και που φυσικά σκοπεύουν να προσπαθήσουν να τα πάνε καλύτερα φέτος, εν μέρει χάρη στα ελαστικά μας».

Στο Austin, ο καιρός είναι γενικά ξηρός και η θερμοκρασία φτάνει κατά μέσο όρο τους 25°C κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, η Michelin θα φέρει και την γκάμα MICHELIN Power Rain, σε περίπτωση βροχής. Αυτή αποτελείται από συμμετρικά μαλακά και μεσαία μείγματα γόμας για το μπροστινό μέρος, καθώς και ασύμμετρα μαλακά και μεσαία μείγματα γόμας για τον πίσω τροχό, που φέρουν πιο σκληρό μείγμα γόμας στο δεξί τμήμα του πέλματος.

Πρόγραμμα αγώνα Σαββατοκύριακου

Την Παρασκευή, οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές του MotoGP θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια ενός session 45 λεπτών αργά το πρωί. Στη συνέχεια, το δεύτερο session, αυτή τη φορά μιας ώρας το απόγευμα, θα επιτρέψει στους 10 ταχύτερους αναβάτες να έχουν άμεση πρόσβαση στη δεύτερη φάση των προκριματικών, την επόμενη μέρα.

Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί μια ελεύθερη δοκιμή διαρκείας 30 λεπτών για το MotoGP και στη συνέχεια Q1 (διάρκειας 15 λεπτών) που θα επιτρέψει στους δύο ταχύτερους να ενωθούν με τους 10 αναβάτες που έχουν ήδη προκριθεί στο Q2. Αυτό το τελευταίο session (επίσης διάρκειας 15 λεπτών) θα καθορίσει τις θέσεις των αναβατών στη σχάρα εκίννησης για ολόκληρο το Σαββατοκύριακο.

Η εκκίνηση του αγώνα Sprint 10 γύρων θα πραγματοποιηθεί στις 3 μ.μ. το Σάββατο και η έναρξη του Grand Prix των 20 γύρων έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή, στις 2 μ.μ. τοπική ώρα.

Ρεκόρ το 2023
• Ρεκόρ πίστας όλων των εποχών: 2’01.892, από τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team).
• Ρεκόρ αγώνα: 2’03.126, από τον Alex Rins (LCR Honda), νικητή του Grand Prix 2023.
• Ρεκόρ διάρκειας αγώνα : 41’14.649.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ο Μανουέλ Πεσίνο, γνωστός Ισπανός δημοσιογράφος με σημαντικές διασυνδέσεις στο MotoGP, αποκάλυψε ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στον Ιταλό μηχανικό Gigi Dall'Igna και τη Honda Racing Corporation (HRC)
Νέα περιπέτεια για τον “Petrux” που θα πάρει μέρος στο επόμενο Dakar ως συνοδηγός σε φορτηγό Iveco 1000+ ίππων
Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.