Αγώνες Εξωτερικού

Honda MotoGP: Ο νικητής του 8ωρου της Suzuka δεν προκρίθηκε στον αγώνα του Misano

Το HRC επέλεξε αναβάτη που είχε να αγωνιστεί το MotoGP από το 2015!


11.09.2023

O Takumi Takashashi κλήθηκε από το HRC να αντικαταστήσει τον τραυματία Alex Rins στον GP του Σαν Μαρίνο, αλλά τελικά δεν αγωνίστηκε καθώς δεν έπιασε το όριο χρόνου

Το HRC φαίνεται πως βρίσκεται υπό πλήρη σύγχυση καθώς επέλεξε τον Ιάπωνα, ο οποίος είχε να αγωνιστεί στο MotoGP από το 2015 και να οδηγήσει μοτοσυκλέτα της κατηγορίας από το 2019, να αντικαταστήσει τον Ισπανό αναβάτη της LCR Honda. Η επιλογή εκ του αποτελέσματος κρίνεται εντελώς αποτυχημένη, καθώς ο Takahashi μετά τα τις πρωινές δοκιμές του Σαββάτου αποκλείστηκε καθώς δεν μπόρεσε να πιάσει το όριο 105% του καλύτερου χρόνου. Ο 33χρονος, πρώην αναβάτης του Βρετανικού Πρωταθλήματος Superbike ήταν 5 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Marco Bezzecchi που έκανε τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές.

Παρασκευή πρωί
Όριο 105%: 1.36.504 δευτ
Χρόνος Takahashi: 1.37.894 δευτ. (+1.390 δευτ.)

Παρασκευή απόγευμα
Όριο 105%: 1.35.387 δευτ
Χρόνος Takahashi: 1.35.886 δευτ. (+0.499 δευτ.)

Σάββατο πρωί
Όριο 105% : 1.36.393 δευτ.
Χρόνος Takahashi: 1.36.989 δευτ. (+0.596 δευτ.)

Για πολλούς ο αποκλεισμός δεν αποτέλεσε έκπληξη καθώς είναι πολύ δύσκολο ένας αναβάτης χωρίς καμία προετοιμασία να οδηγήσει μια μοτοσυκλέτα MotoGP. Χαρακτηριστικά είναι τα όσα δήλωσε ο Takaaki Nakagami, ο οποίος γνωρίζει πολύ καλά τον Takahashi αφού ήταν μέλη της ομάδας που κατέκτησε την νίκη στον 8ωρο της Suzuka το 2010.

«Έδειχνε πολύ νευρικός. Είχε να οδηγήσει μοτοσυκλέτα MotoGP πολύ καιρό και όταν τον είδα είχε πανικοβληθεί. Η μοτοσυκλέτα από τότε είναι εντελώς διαφορετική. Τον συμβούλεψα να μην αγχωθεί και να προσπαθήσει να το απολαύσει. Προσπάθησα να του εξηγήσω τι έχει αλλάξει».

Η Honda, εκτός των άλλων, έχει πρόβλημα και στην ανάδειξη νέων ταλαντούχων αναβατών που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τον Rins. Ο «συνήθης ύποπτος» Iker Lecuona αγωνιζόταν στο WolrdSBK στην Γαλλία και ο Stefan Bradl είχε ήδη δηλωθεί ως wild card συμμετοχή λόγω και των δοκιμών που ξεκινούν σήμερα 11 Σεπτεμβρίου στην πίστα του Misano.

Υπάρχει όμως και το Tetsuta Nagashima που είναι αναβάτης εξέλιξης της Honda στην Ιαπωνία. Ο 31 ετών Ιάπωνας έχει κερδίσει αγώνα στην Moto2, ενώ το 2022 αντικατάστησε τον τραυματία Nakagami στους αγώνες της Ιαπωνίας, της Ταϊλάνδης, της Αυστραλίας και της Μαλαισίας. Μπορεί να μην πρωταγωνίστησε σε κανέναν αλλά σίγουρα είναι πιο εξοικειωμένος από τον Takahashi.

tetsuta takashima motegi 2022

Tetsuta Nagashima - Motegi 2022

Το κάζο με τον Takahashi αποτελεί μια ακόμη επιβεβαίωση των όσων υποστηρίζουν οι περισσότεροι αναβάτες του HRC. Η RC213V έχει πολλά προβλήματα και στο HRC πρέπει να τα διορθώσουν μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής σεζόν, ώστε το 2023 η Honda να επιστρέψει στην θέση που της αρμόζει. Πρωταγωνίστρια με τους αναβάτες της να ανεβαίνουν στο βάθρο των νικητών.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σχεδόν 300.000 θεατές παρακολούθησαν δύο αγώνες θρίλερ με μάχες και πολλές πτώσεις
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.