Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Lambretta V-Special: Η μεγάλη επιστροφή

Με έντονα τα στοιχεία του παρελθόντος


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  15.11.2017

Η vintage αισθητική και η σύγχρονη τεχνολογία είναι η αποδεδειγμένη συνταγή για την επιτυχία σήμερα. Οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών δημιούργησαν ένα νέο trend που οι αναβάτες το ακολούθησαν. Όμως πλέον δεν υπάρχουν μόνο μοτοσυκλέτες ρετρό αλλά και scooter, που μιμούνται τους προγόνους τους

Για μερικά από αυτά η εποχή που διανύουμε είναι το κατάλληλο timing για να «επιστρέψουν».  Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ με αφορμή το αφιέρωμα στην ιστορία του ιταλικού scooter, η Lambretta μετά από μακρά απουσία ρίχνεται και πάλι στην αγορά με το ρετρό scooter της. Το ολοκαίνουργιο V-Special.

Lambretta V Special 5

Για να κάνει ηχηρή την επιστροφή της η Lambretta εμπιστεύτηκε το κορυφαίο design studio του Kiska, που έχει σχεδιάσει μερικά από τα πιο όμορφα μοντέλα εταιρειών όπως η ΚΤΜ και η Husqvarna. Μετά από ανταλλαγή απόψεων με την κοινότητα των θαυμαστών της Lambretta, παρουσιάστηκε το νέο μοντέλο το οποίο φέρει αυτούσια συστατικά από τα πρώτα μοντέλα της εταιρείας. Το χαλύβδινο αυτοφερόμενο πλαίσιο, τα σφυρήλατα αλουμινένια μέρη και τα αφαιρούμενα πλαϊνά «μάγουλα» - που θα είναι διαθέσιμα και σε carbon – «φωνάζουν» την ιστορία των 60 χρόνων της Lambretta.

Lambretta V Special 7

Κάτω από το vintage κουστούμι της η V-Special κρύβει αρκετή τεχνολογία και σύγχρονα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της. Μερικά από τα σημαντικότερα είναι τα δισκόφρενα στον εμπρός και πίσω τροχό, τα φωτιστικά led, η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth και μια «έξυπνη» οθόνη, που φέρνει το αρχικό πάνελ οργάνων στον 21o αιώνα περιλαμβάνοντας μία ψηφιακή οθόνη που συνδυάζεται με αναλογικό ταχύμετρο.

Lambretta V Special 8

Οι κινητήρες που θα διατίθεται είναι τρεις: 50, 125 και 200 κ.εκ. Τα σύγχρονα αερόψυκτα μηχανικά σύνολα σε συνδυασμό με την όμορφη σχεδίαση εγγυώνται ένα λαμπρό μέλλον το οποίο η Lambretta προτίθεται να προωθήσει με δίκτυο διανομής σε παγκόσμιο επίπεδο.

Lambretta V Special 2

Οι τιμές για την ευρωπαϊκή αγορά θα κυμαίνονται στο μοντέλο των 50 κ.εκ. μεταξύ 2.700 και 3.000€ στο μοντέλο των 125 κ.εκ. από 3.200 έως 3.400€ και στο μεγαλύτερο των 200 κ.εκ. περίπου 4.000€.

Η διάθεση τους αναμένεται να αρχίσει τον Φεβρουάριο του 2018, ενώ στα πλάνα του εργοστασίου βρίσκονται sport μοντέλα, μεγαλύτερη σε κυβισμό κινητήρες , ακόμη και ηλεκτρικά scooter.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.