Νεα Μοντελα

EICMA 2017 BMW C400X: H "άποψη"

Μεγαλώνει η γκάμα των scooter από την Γερμανία


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  08.11.2017

Η BMW ουσιαστικά φέρνει στοιχεία από μεγαλύτερα σκούτερ στην πιο προσιτή κατηγορία των 400 κυβικών

Η BMW διευρύνει το 2018 την γκάμα των scooter της. Μετά τα C650 με τον δικύλινδρο κινητήρα της Kymco, μπαίνει και στα μεσαία κατηγορία με το C400X.

Το C400X κάνει εντύπωση εξαιτίας της σχεδίασης του. Ιδιαίτερα το μπροστινό μέρος, με το ρύγχος, τα ασύμμετρα φανάρια και την ρυθμιζόμενη αποσπώμενη ζελατίνα θυμίζει κάτι από GS. Για να μην μπερδευόμαστε το C400X δεν έχει καμία σχέση με την νέα adventure scooter κατηγορία, αν και μπορούμε να πούμε βλέποντας το ότι θέλει να της μοιάσει.

BMW C400X 1

Καρδιά του C400X ένας μονοκύλινδρος 350cc με ισχύ 33,5 ίππων, επειδή “είμαστε η BMW και γράφουμε μέχρι και τι έτρωγε ο σχεδιαστής” (αν και το τι έπινε θα ήταν πιο χρήσιμο σαν πληροφορία) και συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση σεταρισμένη με traction control και ABS.

bmw c400x 2

Ένα σύγχρονο σκούτερ που σέβεται τον εαυτό του δε μπορεί να μην είναι λίγο ...έξυπνο,
Στο προαιρετικό εξοπλισμό του C400X συμπεριλαμβάνεται μια 6,5” TFT οθόνη που προσφέρει συνδεσιμότητα με το smartphone σας,για κλήσεις, ειδοποιήσεις, μουσική ή και πλοήγηση.

BMW C400X 5

Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 775mm και κάτω από αυτήν ο αποθηκευτικός χώρος χωρίζεται σε 2 μέρη, στον οποίο χωράει άνετα κράνος και ότι πήρατε από τη λαϊκή (ή και μια κουκούλα για να μη σας το ματιάζουν).

bmw c400x 9

Οι τροχοί του είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω. Μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα συμαβατικό πιρούνι διαμέτρου 35mm και πίσω δύο αμορισέρ.

BMW C400X 10

Και οι τρεις δίσκοι είναι διαμέτρου 265mm. Μπροστά το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένης και πίσω μια μονού εμβόλου.

Το βάρος του είναι 204 κιλά με όλα τα υγρά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,8 λίτρα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.