Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 08.11.2017
Η BMW ουσιαστικά φέρνει στοιχεία από μεγαλύτερα σκούτερ στην πιο προσιτή κατηγορία των 400 κυβικών
Η BMW διευρύνει το 2018 την γκάμα των scooter της. Μετά τα C650 με τον δικύλινδρο κινητήρα της Kymco, μπαίνει και στα μεσαία κατηγορία με το C400X.
Το C400X κάνει εντύπωση εξαιτίας της σχεδίασης του. Ιδιαίτερα το μπροστινό μέρος, με το ρύγχος, τα ασύμμετρα φανάρια και την ρυθμιζόμενη αποσπώμενη ζελατίνα θυμίζει κάτι από GS. Για να μην μπερδευόμαστε το C400X δεν έχει καμία σχέση με την νέα adventure scooter κατηγορία, αν και μπορούμε να πούμε βλέποντας το ότι θέλει να της μοιάσει.
Καρδιά του C400X ένας μονοκύλινδρος 350cc με ισχύ 33,5 ίππων, επειδή “είμαστε η BMW και γράφουμε μέχρι και τι έτρωγε ο σχεδιαστής” (αν και το τι έπινε θα ήταν πιο χρήσιμο σαν πληροφορία) και συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση σεταρισμένη με traction control και ABS.
Ένα σύγχρονο σκούτερ που σέβεται τον εαυτό του δε μπορεί να μην είναι λίγο ...έξυπνο,
Στο προαιρετικό εξοπλισμό του C400X συμπεριλαμβάνεται μια 6,5” TFT οθόνη που προσφέρει συνδεσιμότητα με το smartphone σας,για κλήσεις, ειδοποιήσεις, μουσική ή και πλοήγηση.
Η σέλα βρίσκεται σε ύψος 775mm και κάτω από αυτήν ο αποθηκευτικός χώρος χωρίζεται σε 2 μέρη, στον οποίο χωράει άνετα κράνος και ότι πήρατε από τη λαϊκή (ή και μια κουκούλα για να μη σας το ματιάζουν).
Οι τροχοί του είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω. Μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα συμαβατικό πιρούνι διαμέτρου 35mm και πίσω δύο αμορισέρ.
Και οι τρεις δίσκοι είναι διαμέτρου 265mm. Μπροστά το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικά τοποθετημένης και πίσω μια μονού εμβόλου.
Το βάρος του είναι 204 κιλά με όλα τα υγρά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,8 λίτρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.