Νεα Μοντελα

Yamaha JOG η «απάντηση» στα ηλεκτρικά

Το scooter παράγεται ακόμη για την Ιαπωνική και άλλες Ασιατικές αγορές


15.02.2023

Από τα πρώτα scooter που κυκλοφόρησαν σε πολλές χιλιάδες μονάδες στους Ελληνικούς δρόμους ήταν το JOG. Μικρό, ελαφρύ, χαμηλό, με επίπεδο πάτωμα και δίχρονο κινητήρα της Minarelli

Τα scooter εξελίχθηκαν. Απέκτησαν χώρους και μεταφορικές ικανότητες, μεγαλύτερους τροχούς, βάρυναν και «ψήλωσαν». Όμως τα τελευταία χρόνια με την έλευση των ηλεκτρικών scooter που προορίζονται για μικρές διαδρομές εντός πόλης, παρατηρούμε μια επιστροφή στο παρελθόν. Οι διαστάσεις των περισσότερων ηλεκτρικών scooter αστικής μετακίνησης είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των μοντέλων της δεκαετίας του 80 και του 90.

yamaha jog 50 2023 5

Όπως θα ξέρετε στην Ιαπωνία και σε άλλες Ασιατικές αγορές παράγονται ακόμη μικρά scooter με θερμικούς κινητήρες 50 κ.εκ., εξέλιξη των παλιών μοντέλων, που έχουν παραμείνει στην λογική εκείνων.

Ένα από αυτά είναι το JOG της Yamaha, που διατίθεται ακόμη με τετράχρονο, υγρόψυκτο κινητήρα 50 κ.εκ. με ισχύ 4,5 ίππων, με ψεκασμό και σύστημα start & stop. Διαθέτει συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS, αναλογικό ταχύμετρο και μια μικρή οθόνη με δείκτη καυσίμου, ώρα και ολικό χιλιομετρητή.

yamaha jog 50 2023 15

Στην ποδιά υπάρχει θήκη που δεν ασφαλίζει και γάντζος για κρέμασμα τσαντών. Η πλήρωση του ρεζερβουάρ των 4,5 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα, γίνεται από την ποδιά. Με αυτόν τον τρόπο ο χώρος κάτω από την σέλα φτάνει τα 20 λίτρα και μπορεί να φιλοξενήσει κράνος και αδιάβροχα.

yamaha jog 50 2023 12

Είναι εφοδιασμένο με σχάρα που μπορεί να «σηκώσει» μέχρι 3 κιλά. Το ύψος σέλας είναι στα 705 χλστ., το βάρος μόλις 79 κιλά και οι τροχοί είναι 10 ιντσών.

Η τιμή της έκδοσης Deluxe με το σύστημα start & stop στην Ιαπωνία είναι 194.700 γιεν (1.364 ευρώ) και της βασικής έκδοσης 181.500 γιεν (1.271 ευρώ).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το Honda CB1300SF, που υπήρξε σημείο αναφοράς για τρεις δεκαετίες ως ένα κλασικό γυμνό μεγάλου κυβισμού, οδεύει προς το τέλος της ένδοξης πορείας του
Μετά από 76 χρόνια αδιάλειπτης παραγωγής στο εργοστάσιο της Pontedera στην Ιταλία, το εμβληματικό τρίτροχο Piaggio Ape σταματά να κατασκευάζεται στην Ευρώπη
Με την κομψή και διαχρονική του σχεδίαση, προσδίδει στυλ σε κάθε διαδρομή μέσα στην πόλη. Στο νέο του μοντέλο, η σχεδιαστική του προσέγγιση αναβαθμίζεται, αντλώντας έμπνευση από την τέχνη και τη μυθολογία
Οι Ευρωπαίοι έχουμε πιο εκλεπτυσμένα γούστα και έχουμε γυρίσει την πλάτη στα αερόψυκτα, μονοκύλινδρα ψευδό-εντούρο που «μεγάλωσαν» πολλούς από εμάς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.