Νεα Μοντελα

Αυτό είναι το superbike της CFMOTO

Με κινητήρα V4 και πάνω από 200 ίππους


24.01.2023

Λίγες ώρες μετά την δημοσίευση σχεδίων ενός streetfighter, βλέπουμε και έγγραφα που αποδεικνύουν πως η CFMOTO εξελίσσει και superbike

Μέχρι τώρα είχαμε δει Κινέζικα χιλιάρια με κινητήρες V2, και μικρομεσαίου κυβισμού μοντέλα με δικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Ήρθε η ώρα να δούμε και τετρακύλινδρο του λίτρου και μάλιστα σε διάταξη V.

To πρώτο Κινέζικο superbike με 1000 κ.εκ. και πάνω από 200 ίππους είναι πολύ πιθανό να ανήκει στην CFMOTO. Αυτό μαρτυρούν τα σχέδια που προέρχονται από τα διπλώματα ευρεσιτεχνιών.

CFMOTO SBK V4 engine 4

Tο 1000 RR θα είναι το πρώτο χιλιάρι, το πρώτο superbike, το πρώτο τετρακύλινδρο μοντέλο και το πρώτο V4 από της CFMοτο. Και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία KTM ή τουλάχιστον η τεχνογνωσία της KTM. Η KTM δραστηριοποιείται με επιτυχία στο MotoGP με κινητήρες V4.

O V4 που αποκαλύπτεται στα σχέδια διαθέτει δύο εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες. Η περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων είναι 75 μοιρών.

Η μικρή διαδρομή και τα κοντά κοκοράκια των βαλβίδων φανερώνουν υψηλούς αριθμούς περιστροφής και κορυφαίες επιδόσεις κορυφαίες. Το σύστημα ψύξης διαθέτει δύο κυκλώματα που ψύχουν τα δύο ζεύγη κυλίνδρων. Μια λύση που έχει εφαρμοσθεί από την KTM στο RC16 των MotoGP.

Μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Αλλά τα έγγραφα που διέρρευσαν στον τύπο, μαζί με τον κινητήρα V4 που περιγράφεται λεπτομερώς, επιβεβαιώνουν τις φήμες που υπάρχουν.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.